Hakutulokset

  1. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Miulle vois päivitellä listaan LA 18.2.2016 ja iäksi 30v
  2. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei pitkästä aikaa! Työt ja esikoinen ovat pitäneet kiireisenä enkä ole ehtinyt ja jaksanut palstailla. Raskaus on edennyt mukavasti, istukka takaseinässä ja liikkeet alkoivat tuntumaan jo rv15. Sukupuolta ei kysytty rakenneuässä, helmikuussa selviää kumpi tulee Verenpaineet pysyneet vielä...
  3. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Terveisiä nt-ultrasta! Tänään vihdoin koitti se päivä ja varmistui, että meille tulee yksi vauveli! Toisaalta olin tosi huojentunut, että tulee vain se yksi (kerennyt jo miettimään taloudelliset asiat, tilajärjestelyt, auto-ongelmat sun muut, kun väläytettiin tuplamahdollisuutta). Toisaalta olin...
  4. Equus

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Terveisiä nt-ultrasta! Yksi vauveli tulossa, vastasi viikkoja 11+3 (menkoista laskien olis 11+1). Toisaalta olin tosi huojentunut, että tulee vain yksi lapsi (vu:ssa väläyteltiin mahdollisuutta myös toisesta sikiöstä), toisaalta olin vähän pettynyt, kun ei kahta sitten tullutkaan. Päällimmäisenä...
  5. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Äitiyspakkauksesta Myö ei otettu esikoiselle äpakkausta, kun miehen tyttöjen peruilta oli pari toppapukua ja makuupussit. samoin kavereilta sain ihan älyttömästi vauvanvaatteita. Rahalla ostettiin sitten pinnasänkyyn patja, vuodevaatteita yms tarpeellista mitä ei ollut vielä hankittu. Tuleville...
  6. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Miun pää alkaa hajota. Yritän olla ajattelematta muuta kuin, että olen raskaana. Mies on ihan varma, että tuolla asustaa kaksi pientä, mie olen epäilevällä kannalla. Vielä viikko ja 2 päivää nt-ultraan (31.7.) ja se tuntuu ihan ikuisuudelta! Ahdistaa. Tajusin, että varmasti olen pettynyt, jos...
  7. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tänne kuuluu etovaa oloa ja aivan jäätävää väsymystä. Varhaisultrassa käytiin perjantaina ja saatiin aikamoinen jymy-yllätys: Varmuudella yksi elävä sikiö, mahdollisesti toinenkin. Molemmat vastasivat h6+5, mutta olivat niin liki toisiaan, että ei saatu selkoa onko siellä toista sykettä...
  8. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Maalis15 Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilu 5 vuotta, joista kohta 3v naimisissa. Miehen tytöt on jo 7 ja 9 vuotiaat, olivat aika pieniä siis kun tulin mukaan kuvioihin. Tytöt on kesällä pari viikkoa loman aikaan meillä ja joka toinen viikonloppu muuten. Hyvin on meillä mennyt, niin...
  9. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mie olen haaveillut kolmesta lapsesta, mutta miehen kanssa on ollut puhetta kahdesta yhteisestä (hällä ennestään jo kaksi lasta). Jos tuplat tulee, toteutuu kyllä se oma haave kolmesta ihan ku vahingossa :D Eipä tarviis alkaa kinuta kolmatta enää. Noo, odottavan aika on pitkä, pitää yrittää...
  10. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Heippa! Oon ollu turkasen huono kirjottamaan. Ihan jäätävä väsymys on ollut enkä oo jaksanu täällä käydä porisemassa, pahoitteluni. Perjantaina käytiin ultrassa, kaikki hyvin! Saatiin vaan aika sulateltavia uutisia, varmuudella yksi elävä sikiö, mahdollisesti toinenkin. Olivat ihan liki...
  11. Equus

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Tsemppiä kaikille leideille! Nyt maltan kokonaan poistua täältä. Ultrassa käytiin perjantaina, kaikki hyvin <3 Aikamoinen sulateltava uutinen vaan tuli, varmuudella yksi elävä sikiö, mahdollisesti toinenkin. Selkeää varmuutta ei saatu, kun niin liki olivat toisiaan, mutta molemmat vastasivat...
  12. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    minea Hurjasti voimia! Tervetuloa uusille ja pahoittelut menetyksen kohdanneille <3 Työnimeä ei vielä vauvalle ole, kun odotetaan nyt eka siihen varhaisultraan että selviää onko tuolla varmasti eloa. Esikko kulki nimellä SaimaSulevi :D Meillä jää nuo työnimet miehen keksittäväksi :ROFLMAO...
  13. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Nyt omanapailu tähän väliin: Täällä väsymystä ilmassa ihan vaikka muille jakaa. Kirsikkana kakun päälle sain korvatulehduksen alkuviikosta, on meinaan ihan tosi kurja vaiva näin aikuisiällä.. Oi miks viikot matelee tässä vaiheessa???? Nyt 5+6 ja vielä viikko ja 1 päivä varhaisultraan.
  14. Equus

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    NNÄ, ois ihana jos jaksat alkaa päivittää listaa! Frid Onnea hurjasti!! Norappi Tsemppiä odotteluun, toivon kovasti että oljs tärppi käynyt! Täällä vielä viikko ja kolme päivää varhaisultraan, ikuisuus! Oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa.
  15. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Saas nähä joo minkäaikaa pystyy tässä raskaudessa olee töissä. Esikosta jäin jotain rv30 jälkeen saikulle kauheen issiaskivun vuoksi. Siitä sit äippälomalle suoraan. Mie en sillo pahimpaan aikaan pystyny kunnol istumaan saati kävelemään, toinen jalka oli ihan pois pelistä. Myös selkäkipua oli...
  16. Equus

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Haluaako muuten joku alkaa päivittelemään listaa? Tänään siis viikkoja (vasta) 4+6. Tää alku on niin kamalaa ja koko ajan pelottaa mennä vessaan, että tuleeko jotain vuotoa :( Kahden viikon päästä vu, joten silloin joko jään tänne uudestaan tai poistun odotuspuolelle.
  17. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Täällä ihan jäätävää väsymystä ilmassa. Mitään ei jaksais tehdä eikä varsinkaan töiden jälkeen pitää kotia kunnossa. Huoh.. Mie toivoisin että tää väsymys hellittäis kohta. Viikkojakin vasta 4+6 :D että ei ihan heti oo hellittämässä :D
  18. Equus

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Norappi Ihan samoja mietteitä itselläkin on ollut. Miten jotkut ihmiset tosta noin vaan tulevat raskaiksi ja miksi toisille tulee rankkoja kokemuksia.. Elämä on epäireilua! Ja miuta loukkaa kyllä ystävien kommentit siitä, että "kyllä se vauva teillekin tulee" "siinä oli jotain vikaa siinä...
  19. Equus

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei! Ihana, että täällä ketjussa on vielä eloa. Kovin omalta tämmöinen ketju tuntuu, sillä olen kirjoittanut vastaavassa viimeeksi 2013 esikon raskausaikana. Meillä siis kovasti ja hartaasi kakkosta on toivottu 11/14 lähtien, maaliskuussa teinkin plussan, mutta keskeytyi rv 6+. Sitten tulivat...
  20. Equus

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Facetuubin ryhmään minäkin olisin kiinnostunut, mutta vasta kun saadaan tuo np ultra (toivottavasti) kunnialla ohi. Nää alkuraskauden ultrat on olleet miulle aika vaikeita, kun molemmissa (vu ja np) oon kuullut huonoja uutisia. Silti oman mielenterveyden kannalta maksan hunajaa vu:sta ja käydään...

Yhteistyössä