Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

susa pahoittelut. :(

equus mä voin tarpeen vaatiessa ryhtyy päivittäjäksi. :)

vuotoa ei nyt ole tullut. wuhuu! :)

täällä olisi sitten mitä ilmeisimmin dpo 0
kpt on jotain 12 tai 16 välillä tai jotain en tiedä mistä laskea.

Oviskivut olivat tänään selvästi (puuskututti ja kipuili pari tuntia)
ja eilen oli tummin testi.

eilen jumpat tänään mahdollisesti uudestaan ;)
 
Frid,onnea! Nyt voikin sit vallan leijailla työmatkalle,eikä väsy paina :ROFLMAO:

Täällä ovista testailtu eikä jää epäselväksi et ei taida tapahtua tässä kuussa.Kp16 ja tiputtelee edelleen:mad:
Mieskin kotiutu mökiltä,mut itse pääsin vasta töistä ja huomenna takas töihin joten se siitä seksistä,nukkuminen kiinnostaa enemmän.

Mites muiden juhannus on sujunut?
Aattona täällä istuttiin parantelemassa kaurapussin kanssa niskakipua,huimaa on! :unsure:
 
Onnea frid.

Mua alkaa koko ajan jännitämään enemmän ja enemmän. Tilasin jo raskaustestejä netistä kun oli halvempia sieltä tilattuna. Mä varmaan ens viikon lopulla teen testin. Nyt kun vaitu vuorokausi niin menossa on kp19/28-29 dpo5 on niin kamalan jännät ajat. Jos alkaa uusi kierto niin pelkään että ei saada ovista hyödynnettyä. Kun ollaan mökillä miehen sukulaisten kanssa. Pitää vaan keksiä jotain jännää sitten. Toivotaan että näin ei kävisi :)
 
Onnea frid!

Täällä on nyt toiset menkat takana keskenmenon jälkeen, kp 6 menossa. Ketuttaa ihan älyttömästi kun ei tärpänny :( mitenkähän kauan tässä oikeasti menee ennen kun raskautuu seuraavan kerran?! Jos edellinen raskaus ois jatkunu niin nyt oltais jo yli puolivälin ja mammaloma häämöttäis entistä lähempänä. Nyt on vaan edessä karu paluu arkeen kesäloman jäljiltä ja suunnaton tyhjyys edessä päin. Mieli maassa, ärsyttää :(
 
Jos laskee keskenmenovuodon alusta, niin mulla on tänään menossa kp13,ja äsken lirautin päiväpissasta raskaustestiin puhtaan negan :) Tuli hyvä mieli,koska toive elää että voisin jopa ovuloida jo suht nopsaan,koska raskaushormonit poistuneet noin hyvin..Mullahan se keskenmenovuoto kesti vaan muutaman päivän,eikä tarvinnut kaavintaa/lääkkeitä! Jännää. En kyllä aio tikutella ovista, meillä on seksiä päivittäin..natsaa jos natsaa. :)

Tässä sit onkin ainoat positiiviset ajatukset, muuten on mieli maassa.

Onko muilla keskenmeno vaikuttanut parisuhteeseen? Minusta tuntui että yhteinen suru lähensi meitä ihan alkuun, mutta nyt viimepäivinä on ollut vähän turhaa riitaa,jotenkin tulee omaa pahaa mieltä purettua toiseen.
 
Meillä ainakin vaikuttu parisuhteeseen. Meillä menee oikein hyvin nyt kun tässä on ollut vähän ritasaa aikaa ainukaisen lapsen takia. Ollaan välillä erimieltä, mutta nyt menee paljon paremmin kun ennen keskemenoa.

Tässä alkaa pää hajota kun jännää ja odottaa vaan milloin voisi testailla. Toivon niin että olisi tärpännyt ja pelottaa että pettymys on isompi. Kipuilua on olluta alamahassa, nivusissa ja tissit välillä aristavat. Voin kyllä kuvitella kaiken. Saa nähä uskaltaisiko loppu viikosta tehä jo testiä.

Kp20/28-29 dpo6
 
NNÄ, ois ihana jos jaksat alkaa päivittää listaa!

Frid Onnea hurjasti!!

Norappi Tsemppiä odotteluun, toivon kovasti että oljs tärppi käynyt!

Täällä vielä viikko ja kolme päivää varhaisultraan, ikuisuus! Oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

~~KESÄ 2015~~





Esikoista toivovat:

kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014

Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14

Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15

Stua____________27v________TM 3/15

Daniella_________35v_________KM 10/14

Lennis_______________30v_____TM 4/15



Toista toivovat:

Bambini_________33v____KM

Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14

Equus___________29v_____KKM 4/15

laabla___________33v_____TM 4/15

Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015

Norappi__________28v______KKM 4/15

Katjuska87_______28v_______KM6/15


Kolmatta toivovat:

pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14



Neljättä toivovat:

kalabaliikki_______38v______TM 3/15

susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15



Viidettä toivovat:

Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14



Muut kuumeilijat:

Wanti_____km 3/15

Meibijees



Päivityspyynnöt korostetusti !


PLUSSANNEET 2015

Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento

Helmikuu: Elohiiri82

Maaliskuu: -

Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini

Toukokuu: -

Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid



PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina

Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4

Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie

Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82

Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen

Kesäkuu: Sunflower86

Heinäkuu: Evaparadise, Zemar

Elokuu: äitii88

Syyskuu: *Pihla*

Lokakuu: Kuusama

Marraskuu: samour, SalVe

Joulukuu: sarasofia, Sarah77



PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence

Helmikuu: Marlin, Miramei

Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari

Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy

Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka

Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu

Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak

Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka

Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-

Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85

Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?

Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)

Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1

Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko

Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76

Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat

Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel

Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12

Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari

Marraskuu: Mosmos, Simpu83

Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja



Plussanneiden keskustelut jatkuvat täällä:


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post30571032



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:

TALVI 2012-2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html

KEVÄT 2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/

KESÄ 2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/

SYKSY 2013 / TALVI 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/

KESÄ 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2013-2014-a/

KESÄ-SYKSY 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2014-a/

TALVI 2014-2015

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/

KEVÄT 2015

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/



Lyhenteitä:

KM = (spontaani) keskenmeno

KKM = keskeytynyt keskenmeno

KU = kohdunulkoinen raskaus

TM = tuulimunaraskaus

KEM = kemiallinen raskaus

RK = raskauden keskeytys

KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos listan päivittämisestä Neiti Näpsän äiti!

Parisuhteesta,täällä ollaan ainakin lähennytty km:n jälkeen.Ja menee hyvin.Tosin meni ennen km:akin :LOL:
Ehkä se odotettu raskaus lähensi eniten.

Täällä kp20 ja tiputtelee edelleen.E-neuvolaan soittelin ja ne sano et ei tehdä mitään,varmistaa vielä lääkäriltä.Eipä oo kuulunu soittoa...o_O
Joten tuskin oli ovulaatiota,mutta tässäpä kierrossa ei haittaa.Menee muuten niin päällekäin häiden kanssa :confused:
Nyt sit vaan jännätään.Yhtään testiä en aio tehdä,ennen ku menkat on myöhässä.Tuskin alkaa ees ajallaan tän tiputtelun takia.
Oon lopettanu tolkuttoman kuumeilun myös,kun ei vaan itsekään jaksa itseään ja oireiden kyttäystä.(n)
 
Minä oon vakaasti päättänyt raskautua nyt heti! :D Tilasin netistä jo halpoja sofi-raskaustestejä,ja pari viikkonäytöllistä digiraskaustestiä. Nyt on keskenmenon jälkeen kiertopäivä 15,joten on kait tässä miltei pari viikkoa odoteltava kun pääsee lilluttelemaan...ja sit kierto tietty on tyyliin joku 8vk tälleen km jälkeen...aaargh! Olen malttamaton. Normi kierto mulla on 28pv.
 
Toivon katjuska sulle pikaista plussaa kuten muillekkin.

ON, eilen taisi olla kiinnittymis kipuja. Koko ajan vähän juimii mahaa ja tissit päivä päivältä kipeämmät. Olen kyllä miettinyt että kuvittelen tämän kaiken. Jotenkin tässä kierrossa tuntenut kaikki voimakkaammin kun aikasemmissa raskauksissa. En tiiä, mutta veikkaan että johtuu geleestä.

Kp22/28-29 dpo8
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Hei kaikille! Olen uusi täällä, mutta lueskellut juttujanne eri foorumeilla. Haluaisin nyt liittyä mukaan.

ON: neljäs lapsi toiveissa uuden miehen kanssa. Olemme jo melko iällä (minä 41 ja mies kohta 50). Ensimmäinen yhteinen odotus päättyi spontaaniin keskenmenoon. Varsinainen vuoto oli 9.6.. Oliskoos se nyt sitten se kp 1, en oikein tiedä, kun vuosin vajaan viikon ennen tuota "klimppipäivää". Tiistaina kävin ultrassa, jossa todettiin kohdun tyhjentyneen kauniisti ja jatkoja ei varattu. Yhden kierron suosittelivat odottaamaan ennen uutta yritystä...nythän on kuitenkin niin, että olemme aktiivisesti pupuilleet joka päivä heti kun vuoto loppui. Nyt olisi siis kp 16/28. Hassua tässä on se, että mielestäni raskausoireet ovat taas palanneet. Meillä ei varsinaisesti ole yritys päällä, mutta suhde on niin uusi...
Minulla on ennestään kolme lasta ja miehellä myös. Nyt päättynyt raskauteni oli sarjassa 9.. Kokemusta siis keskenmenoista löytyy, mutta vuosien takaa. Nuorimmaiseni on nyt 13, joten koko touhu on taas vähän niinkuin uutta. Muutaman päivän päästä taidan olla sitten piinailija, mikäli kierto ei ole aivan sekaisin...
 
uusi alku -74: Sulla siis tapahtui keskenmeno päivää ennen kuin mulla! Ja mullahan myös (niin kuin olet varmaan lukenut) niin kohtu tyhjeni itestään. Mulle myös suositeltiin 1kk taukoa, vaan en todellakaan malta. :D Luotan siihen,että jos kroppa ei oo vielä valmis,niin sitten ei raskaudu! Toivon että ois! Mullakin jo alkaa olla aikaa edellisen lapsen syntymästä, 7½ vuotta! Tsemppiä sinnekin! Kuinka pitkällä sulla oli raskaus ku tuli km?
 
  • Tykkää
Reactions: uusi alku -74
uusi alku -74: Sulla siis tapahtui keskenmeno päivää ennen kuin mulla! Ja mullahan myös (niin kuin olet varmaan lukenut) niin kohtu tyhjeni itestään. Mulle myös suositeltiin 1kk taukoa, vaan en todellakaan malta. :D Luotan siihen,että jos kroppa ei oo vielä valmis,niin sitten ei raskaudu! Toivon että ois! Mullakin jo alkaa olla aikaa edellisen lapsen syntymästä, 7½ vuotta! Tsemppiä sinnekin! Kuinka pitkällä sulla oli raskaus ku tuli km?
No vuoto alkoi joskus 6+0 ja siitä sitten muutama päivä eli 6+5. Tää onkin toosi jännää, kun eintiedä mistään mitään...koska alkaa menkat vai alkaako...hihi!
 
Mullahan kerkesi "jo" 9+3.. :/ Joo mulla toivo elää siitä,että ovulaatio ois jo heti nyt täs 28vrk kierron puolivälissä,vaan sit kun lukee juttuja että voi kestää jopa 6-8vk ennen kuin menkat alkaa..blaah.

muoks! Pupuillaan vaan varuilta joka päivä. ;) Mullakin suht tuore parisuhde, niin ei oo vaikeeta... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: uusi alku -74
Tuolta hätähousut pinkasta ajattelin kotiutua johonkin pinoon ja tämä taitaa olla sopivin. :rolleyes:
ollaan siis yritetty miehen kanssa toista yhteistä lasta 1/13 lähtien. Mikä sitten alkoikin muutaman kk jälkeen. Kaikki oli hyvin ja np ultrassa vilkas sikiö ja kaikki kunnossa. 15+5rv menin perusneuvola käynnille ja mies sekä tuleva isosisko mukana (4v. Silloin). Hoitaja sanoi että voidaan katsoa ultralla. vaikka kuinka käänteli ja tökki niin vauva ei liikkunut.. oli nukkunut pois.. ja mitään oireita mulla ei ollut suuntaan eikä toiseen. Kkm siis.. lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa ja meidän poika syntyi metallipönttöön. Mitään vikaa ruumiinavauksessa ei löytynyt.ainoa löydös oli jokin bakteeri mikä peitti pojan ja istukan. Nyt hänet on haudattu omaan hautaan perheen läsnäollessa.

Viime vuonna tulin raskaaksi ja alusta asti oli tunne että ei oo kaikki hyvin.. no ei ollut.. kkm todettiin rv10. Kaksoisraskaus oli mennyt varhain.

nyt yritetty vuosi km jälkeen ja ei mitään. :confused:
neljäs lapsi siis olisi meille molemmille mutta toinen yhteinen. Mulla tytöt 2/98, 10/00 & 5/09. Miehellä tyttö 3/05 & poika 7/06.
en saa tabulla noita värejä. :oops: eli
Theran/36v/ mies 40v./kkm 7/13 & 6/14./ neljäs haaveissa
 
Tuolta hätähousut pinkasta ajattelin kotiutua johonkin pinoon ja tämä taitaa olla sopivin. :rolleyes:
ollaan siis yritetty miehen kanssa toista yhteistä lasta 1/13 lähtien. Mikä sitten alkoikin muutaman kk jälkeen. Kaikki oli hyvin ja np ultrassa vilkas sikiö ja kaikki kunnossa. 15+5rv menin perusneuvola käynnille ja mies sekä tuleva isosisko mukana (4v. Silloin). Hoitaja sanoi että voidaan katsoa ultralla. vaikka kuinka käänteli ja tökki niin vauva ei liikkunut.. oli nukkunut pois.. ja mitään oireita mulla ei ollut suuntaan eikä toiseen. Kkm siis.. lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa ja meidän poika syntyi metallipönttöön. Mitään vikaa ruumiinavauksessa ei löytynyt.ainoa löydös oli jokin bakteeri mikä peitti pojan ja istukan. Nyt hänet on haudattu omaan hautaan perheen läsnäollessa.

Viime vuonna tulin raskaaksi ja alusta asti oli tunne että ei oo kaikki hyvin.. no ei ollut.. kkm todettiin rv10. Kaksoisraskaus oli mennyt varhain.

nyt yritetty vuosi km jälkeen ja ei mitään. :confused:
neljäs lapsi siis olisi meille molemmille mutta toinen yhteinen. Mulla tytöt 2/98, 10/00 & 5/09. Miehellä tyttö 3/05 & poika 7/06.
en saa tabulla noita värejä. :oops: eli
Theran/36v/ mies 40v./kkm 7/13 & 6/14./ neljäs haaveissa
Moikka Theran: olenkin seuraillut jo useamman viikon tuota hätähousupinkkaa...täällä sitä sitten ollaan, siirryin Tammivauva 2016-osastolta facesta tänne...
 
Theran: Tervetuloa mukaan! Hui rankka tarina sulla taustalla :(
Vaikkei voikaan vertailla,että kenellä suru on suurin, mutta kyllä se vaan aina hurjemmalta kuulostaa mitä enemmän viikkoja ollut kun km tullut.

Täällä on jouduttu nyt selvitystyötä tekemään leikkipuistoissa yms. että minne mun maha on kadonnut... :( oon kyl avoimesti kertonut tästä keskenmenosta, kun sen jo ulospäin niin selvästi näkee että maha on lähtenyt.. Mulla vissiin oli niin paljon vertakin sinne mahaan pakkautunut,että se muistutti jo rantapalloa niillä viikoilla,ja normaalisti olen hoikka.
 
Kiitos. Olen käynyt lueskelee eri pinoja ja oikeastaan ihan aluksi eksyin tuonne
Hätähousuihin. Nyt kun tuota toukka ei vaan kuulu ja näy niin joku paikka missä kaikki tietää miten raskasta km voi olla olis hyvä. Ja ne pelot mitä tulee jos vaikka tuliskin raskaaksi.
tätäkin pinoa selaillut ja pahoittelut kaikille teille että olette joutuneet käymään läpi tämän saman. :(
 

Yhteistyössä