Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Miten äkkiä muilla on näyttänyt testi negaa keskenmenon jälkeen? Ja sit toinen kysymys,että uskotteko muut greippimehuun tms. ja onko käytössä? Itse nyt ostin pari purkillista, ei kait tosta haittaakaan ole. Ja multivita odotus&imetys vitamiinien syöntiä olen jatkanut km jälkeenkin.
 
Katjuska87, mulla käytössä gelee roayle kummallakin mies lopettaa nyt ovulaatioon ja mä jatkan. Sitten syön mamma vitamiinejä ja lisänä foolihappoa. Jos nyt ei tärppää ajattelin lopettaa gelee roayleen ja ottaa jotain muuta käyttöön. Mä en tehnyt testejä, mutta verikokeen mukaan oli nega 3,5 viikon paikkeilla.
 
Katjuska87,täällä meni yli 4 viikkoa negaan testiin.Hcg kans laski melko pitkän aikaa.
Mut ihan vastas tikkutesti ja verikoe toisiaan. Eri kaupungeilla on eri käytännöt-toiset pääsee kunnon jälkitarkastukseen ja toiset joutuu tyytymään kotitesteihin. o_O

Koska täällä jatkuu menkat jo 11:sta päivää (puolet tiputtelua),syytän hormoneita.Siellähän näkyi monirakkulaisuutta,jonka tää nyt todennäkösesti aiheuttaa.
Onko kellään hajua kuinka pco/pco tyyppiset munasarjat ja mahdollinen tiputtelu vaikuttaa raskautumiseen?

Gyne kyllä antoi ymmärtää et ohimenevä vaihe.Mut kuinka kauan?! Perhanan keskenmeno sekottanu kroppaa jo vaikka kuinka kauan.:poop: Oon nyt sivan varma et tässä kierrossa ei ovista tapahdu :(

Mutta koska kesä ja saa nauttia kielletyistä aineista,niin oon vkl:n aikana mussuttanu juustokakkua ja muita ns epäsopivia herkkuja :X3:
 
Mulla testi nega 2 viikkoa keskenmenon jälkeen, kohtu tyhjennettiin imulla ns. minikaavinta. Ovulaatio tuliki silloin heti ja menkat alle 4 viikkoa tyhjennyksestä. Verikokeessa kävin 5 viikkoa tyhjennyksestä eikä sieltä oo kuulunu mitään, joten kait se oli ihan ok.

Mulla tänään kp 31/26 eikä menkkoja vieläkään.. Tänään en olekkaan testiä tehny, mutta huomenna aamulla taas... Oireita edelleen ajottainen tissikipu ja menkkatuntemukset sekä huimaus. Ja just meinasin oksentaa ku kävin kaupassa, mutta meni onneksi ohi ku hetken istuin rauhassa..
 
No siis oon alkanu epäileen että oisko ovulaatio tosiaan ollu viikon myöhässä, koska mielestäni tunsin oviksen kp 12 ja oli limat, halut ym. Sitte kp 19 oli uudestaan verensekasta limaa ja toivoin, että ois ollu kiinnittymisvuotoa. Mutta jos se onki ollu ovis vasta silloin... Sitte en kyllä tiiä mitä se eka vuoto ois ollu...?? Lempeä on kyllä ollu molempiin päiviin sopivasti =) Jälkimmäisistä limoista laskettuna huomenna ois dpo12, joten kait se haamu pitäis jo näkyä... Jaiks
 
Kp 32/26 ja taas nega. Nyt alkaa toivo jo hiipua. Tein eilen päivällä testin ja nyt ku vertasin sitä tämän aamuseen, saattaa siinä eilisessä ihan haamujen esiäiti näkyä.. Nyt ihan puhas nega. Eli kemiallinenki saattaa tässä olla nyt vaihtoehto. No eipä auta ku vuodon alkamista ootella.
 
No onpa outoa susa123,ettei testit näytä mitään ja menkat noin paljon myöhässä.Mutta tosiaan jos se ovis onkin sit ollut oletettua myöhemmin. Se vois selittää.(n)
Minkä merkin testillä oot tehnyt?

Täällä taas pamahti vauvauutisia päin pläsiä ja oma mieliala maahan.Kuinka tää vauvaprojekti voikaan olla niin vaikeaa,huoh.:(
 
Apteekin omalla oon tehny eilen ja tänään. Varmaan huomenna testailen taas.. =) Täytyy vissiin kohta neuvolaan alkaa soitella, jos tämä ei tavalla tai toisella ala ratkeamaan.

Mulla kans muutama tuttu tullu nyt ihan lähiaikoina raskaaksi. Yks pillereidenki läpi... Ja itellä ei meinaa onnistua millään. Vaikka niitten puolesta olenki ilonen, niin harmittaahan se. Lähinnä omat menetykset.. Yhen kaverin kanssa odotettiin alkuvuodesta yhessä, oli vähän minua edellä. Sitte tuliki keskenmeno ja kaveri jää jo kohta äitiyslomalle...
 
Katjuska87: Mulla tuli negatesti 4,5 viikkoa tyhjennyslääkkeistä, mutta mulla ei vuotanut heti kaikki ulos, vaan isojakin kappaleita tuli vielä 2,5 vkoa napeista.

Lennis: Sulla on kyllä kunnolla mennyt kroppa sekaisin :( Ihan /c:estä tuollainen, ihan kun tässä ei olisi kärsitty jo ihan riittämiin.

Täällä vähän hiljaiseloa tällä rintamalla. Työssä kiirettä, ensi viikolla lomalla ja sopivasti muutakin tohinaa. Jos kroppa toimii normaalisti, ovis sattuu hyvin lomien kannalta :)

Tänä aamuna poika katseli pikkukakkosen 2 kk vauvasta kertovaa ohjelmaa aivan lumoutuneena. Kun ohjelma loppui, hän tuumasi että minäkin haluan meille tuollaisen, pojan. Luulen, että hän ottaisi pikkusisaren hienosti vastaan... Tietäisipä vain, että vauvatoimitukseen on ollut kova yritys jo puoli vuotta, ei vaan nyt ota onnistuakseen.
 
Nyt loppu testaaminen! kp 33/26 ja puhas nega. Ovis ilmeisesti oli viikon myöhässä, mutta ei tärpänny. Nyt vaan oottelen menkkoja alkavaksi ja ilmeisesti olen kaikki mahan vääntämiset, tissikivut ja oksentamisen kuvitellu...
 
Onnea plussista :)

tervetuloa katjuska ja jaksamista.

susa ärsyttävä tilanne. mutta jospa kumminkin on mahdollisuus plussaa. :)



Täällä vuoto voimistui viimeviikolla ja tavaraa tuli.
sunnuntaina vuoto vihdoin loppui. ma ukon kellistys ja vuoto alkoi uudestaan. Lähinnä pyyhittäessä.
siis nyt on vähempi ja enempi vuotanut jo joku 10 päivää. siis voi Vattulainen koska tää loppuu.
r - testi on negatiivinen ollut viimeviikolla.
Kypsyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mä pääsin oikein lääkärin kanssa jutteleen ja ultrattiin. Toiset joutuu kotona tekeen testejä. Luulisi että verkokeisiin edes pääsis. Harmi kun on näin tiukkaa että toisessa kunnassa pääsee ja toisessa ei.

Onneksi ovulaatio tuli käytettyä kun nyt esikoinen on kuumeessa. Tässä tää juhannus meneekin. Sai 1v rokotteet ja tää oli odotettavissa. Vaikka aikasemmin ei mitään oo tullut. Mua jännittää kyllä kävikö tärppi vai alkaako menkat. Jännittää niin kamalasti ja aika menee niin kanalan hitaasti.
 
Tiedän tuon tunteen vuodon kanssa Neiti Näpsän äiti :confused:
Ja kun siihen ei auta kuin aika.Toivotaan et loppuis pian!

Laabla,onneks nuo lapset ei ymmärräkään kuinka työn takana niiden aikaan saaminen saattaa olla :LOL:
Hyvä et siellä on muuta puuhaa,niin ei ehdi ajatella vauvaprojektia,edesauttais raskautumista ;)

Voi susa123 tuon kierron kanssa.Heittää kyl miten sattuu.Antais nyt merkkiä suuntaan tai toiseen.

Täällä talletukset tehty,seuraavaks vasta lauantaina.Huomenna ei enää ehdi kun joutuu oleen töissä ja mies ehtii lähtee mökille.On sen työn tiedetty haittaavan huvia mut et lastentekoakin :cautious:
Alotin oviksen tikuttelun tänään elämän ekaa kertaa! Puhdas nega.
Tosin,kun ovis on ohi,niin loppuu,tai ainakin yritän et loppuu tää hiton töhötys "oisinpa raskaana". Alkaa olee aika väsy jo itsekin oireiden kytistelyyn ja kahden viikon sykleissä elämiseen. Yritän nyt ottaa vähän rennommin,menee muute paneloinnistakin maku :rolleyes:
 
Laabla, ihana poika teillä. :) Meidän 2-vuotias ei vielä osaa toivoa pikkusisarusta mutta bongailee kyllä vauvoja telkkarista, lehdistä ja Prisman kassajonosta.

Norappi, sama täällä! Jännittää niin paljon, että mahaa kipristää ja oksettaa (ja tietysti meinaan tulkita ne jatkuvasti raskausoireiksi). Jännityksen tunnetta vielä lisää se, että sunnuntaina pitää lähteä työmatkalle ulkomaille ja olla ensimmäistä kertaa monta päivää erossa esikoisesta. Menee kyllä reissukin pilalle, jos menkat alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Haluaako muuten joku alkaa päivittelemään listaa?

Tänään siis viikkoja (vasta) 4+6. Tää alku on niin kamalaa ja koko ajan pelottaa mennä vessaan, että tuleeko jotain vuotoa :( Kahden viikon päästä vu, joten silloin joko jään tänne uudestaan tai poistun odotuspuolelle.
 
En tiiä milloin tästä suosta noustaan,jotenkin masentaa ja ahdistaa.Vaikka toisaalta yritän järkeillä,että mulla on oikeesti tosi hyvät mahdollisuudet saada vauva, kuitenkin on jo ennestään yksi lapsi,ja nyt ei ole takana kuin 1 keskenmeno vasta, ja sekin raskaus sai alkunsa ensimmäisellä yrityksellä. Joten huonomminkin vois asiat todellakin olla. Sitä pitää käydä monta kertaa päivässä itteänsä kiduttamassa ja lukemassa tuolta odotuspuoleta noita juttuja,kun muut on piakkoin tammikuun odottajista menossa nt-ultraan jne... :(
 
Päivittelehän Frid ennen reissua tuloksia! ;)

Equus,tarrasukkia matkaan!
Itse en koneella kirjoittele tai sitä harvoin ees avaa niin en uskalla ottaa listan päivittelyä vastuulleni.
Tosin,nyt tuli taikausko-tässä listanpäivittäjä plussasi,samoin toisessa ketjussa useampi listan päivittäjä plussasi peräjälkeen! :rolleyes:

Katjuska87,nuo on ikäviä tunteita käydä läpi,mutta siinä sitä läpi käy omaa suruaan ja se on parempi tehdäkin kuin piilottaa asiat kaappiin itseltään.
Täälläkin päiviä,että mieli todella maassa muiden vauvajuttujen kanssa,mutta kyllä se onni meillekin vielä suodaan! :love:

Täällä ovista tikutettu,oletetuin negatiivisin tuloksin.Toivottavasti ovis tulee,vaikka en kiinni testillä sitä saiskaan. :cool:

Rauhaisaa juhannusta kaikille!
 
Neiti Näpsän äiti: Km:n jälkeen tuli vuoto tutuksi, onneksi mulla noi ekat menkat oli normaalit. Tylsäähän se on, kun ei oikein tiedä, missä mennään.

Equus: Mäkin räppään pääasiassa vain puhelinta, niin en haluis päivittäjäksi sitoutua, vaikka aika aktiivinen täällä olenkin :)

Katjuska87: Täällä on rämmitty kevään mittaan parikin kertaa aika syvällä. Luulen, että jatkossa sitä muistelee menetystä aina menkkojen yhteydessä. Meillä olis tullut tällä viikolla 20 viikkoa täyteen :(

Frid: Toivotaan parasta!

Lennis: Taidetaan molemmat odotella ovista. Tulossa on, veikkaan ensi ma/ti itselleni :) Sopivasti ollaan lomamatkalla <3 En jotenkin silti usko tärppiin tässä kierrossa silti ollenkaan: Olen ollut flunssassa ja ottanut buranaa (ei hyvä) ja mies nappaili unilääkkeitä työmatkoilla (ei hyvä). Jospa sentään stressin helpottuminen auttais :)

Täällä tosiaan matkalaukut pakattu ja huomenna etelään! :) Viikon radiohiljaisuus edessä. Ja ovista odottaville ja miksei muillekin: Hyvää Jussia, muistakaa _ussia! Sorry, oli pakko :)
 
Katjuska87, mulla oli kanssa ihan vähän aikaa sitten masentunut olo. Varsinkin pelottaa jos alkaa uusi raskaus ja se menee kesken. Mulla sama tilanne kun sulla. Yksi lapsi kotona ja yksi keskenmeno takana. Kummatkin kanssa helpolla tärpänneet.

Mä en pysty nyt mitään muuta ajatteleen. Tärppäsiköhän tässä ekassa kierrossa heti. Jännittää niin kamasti ja ei jaksaisi odottaa. Aikakin menee niin kamalan hitasti.

Hyvää juhannusta kaikille!
 
No niin, vuoto alko. Vielä vähästä, joten huominen kp1. Ovis oli siis viikon myöhässä, mutta ei tärpänny. Simppoja oli kyllä liikkeellä sillonki.. Mulla niin harmittaa!! Mie en tajua miksi tämä on näin vaikeaa!! Ei kait sitä lapsettomuushoitoihinkaan kehtaa lähteä ku kuitenki 3 lasta ongelmitta saatu.. Yli vuosi nyt yritetty neljättä. KU laskettu aika ois ollu nyt kesäkuussa ja keskenmenon lokakuussa. Mielen vetää kyllä matalaksi.
 
Pahoittelut susa123 uudesta kierrosta. :unsure:
Ainakin ne menkat alkoi,ettei kierto viivästynyt enempää.
Siulla on kyllä ollut tosi huonoa tuuria matkassa,vaikka ootkin onnistunut raskautumisessa.
Toivotaan,että se tärppi sieltä tulee,joskus matka on vaan pitkä.
 

Yhteistyössä