Hakutulokset

  1. S

    Pystyyköhän ulosottoon sopimaan jotakin summaa mitä voisi maksaa työttömyysajalta?

    Aina pystyy sopimaan. Periaatteessa sun ei varmaan edes tartte maksaa sinne ollenkaan kun jäät työttömäksi. On hienoa lukea silti että olet halukas edes vähän maksamaan kaikesta huolimatta. Minä tekisin sinuna niin että keräät fakta tiedot mustaa valkoisella ja teet laskelmat paperille...
  2. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Onnea vauvan saaneet :-) ja pikainen päivitys päästiin juuri kotiin. Tulen sit paremmin kertomaan kun tää härdelli on rauhoittunut. Ensimmäiseksi saa alkaa siivoamaan... :-/
  3. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Avantasia, kuullostaa ihan mun synnytyksen alkamiselta. Mulla kesti 3 päivää tuota eli toivottavasti pääset tosi toimiin;-) Ei päästy kotiin :'( huomenna uudella yrityksellä. SaSpa ja poika 1.5vrk
  4. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Onnea flower <3
  5. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Kiitos onnitteluista <3 ja voimia kaikille vielä niin odottaville kuin jakautuneet!! Täällä vanha sanonta piti paikkaansa että vauva opetti tavoille vatsassa, ollaan oltu hereillä 10 lähtien vähän väliä rinnalla, otin jo äsken tutin käyttöön jotta saa rinnat hetken levon. Maitoa tulee jo...
  6. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Pikainen päivitys SaSpa/poika/3924g/50.5cm/py36 Aamulla 9.52 synty. Ongelmitta ei selvitty mutta kokonaisuutena hyvin meni. Tuun sit kertomaa tarkemmin myöhemmin :-)
  7. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Tääl ollaan tarkkailussa. Kätilö oli sitä mieltä että vaikka matka n.10min niid ei kannata kotiin. Supistukset 5 min välein. Litalginia sain jo kipu lääkkeenä ja sairaalan vaatteet puettu. Nyt vaan odotetaan.
  8. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Täällä vieläKIN yhtenä palana. Koko päivän harvakseltaa tullut supistukset ja nyt viimeisen parin tunnin aikana on ollut het niin tuntuva ettei seisten tai istuen ole hyvä. Mee nyt joosukka niin mäki pääsen ;-)
  9. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    varhaista huomenta =) kipuilijoihin minäkin ilmoittaudun, ollut kans jo pari kk:tta. nlassa juteltuani asiasta vastaus on llut että sit helpottaa kun synnytys on ohi. ei tietysti heti salama kirkkkaalta taivaalta mutta parin kolmen viikon sisään kuulemma pitäisi rueta helpottaan...
  10. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Täällä ollaan vielä yhtenä palana. Ajelen täs autolla niid tulen myöhemmin kommenttia kertomaan.
  11. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Onnea wasabi. <3
  12. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Heh, täältä tampereelle taitaa olla sen 200km sivunsa ;-) siis joo mä nyt vähän luin noita sairaalan sivuja yöllä ja nää nyt on täällä jotain who myönteisiä kaiken suhteen. On vaan tainnu nousta päähän tuo Who touhu. Kyl tuosta mun käynnistä oli yhteis ymmärrys kaukana. Kätilö ja kätilö...
  13. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Päivää. Tuli eilisestä käynnistä tänään jo selite. Ja kas kas lääkäri kuspää ei viittinyt mulle mainita että vauva kasvaa kaikkien mittojen mukaan ylä käyrällä :@ sillä tosiaan on vissiin tarkoitus tappaa jompikumpi synnytyksessä. Supistukset hävisi kaikki yön aikana. Jäljelle jäi hiton...
  14. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Täällä on kerätty itseäni aamusta asti. Lokakuinen, siis oli kyllä niin huono lääkäri. Kuulin kaverilta että sillä oli ollut sama lääkäri ja oli saanut samanlaista yli mielista kohtelua kun minäkin. Kiitos voimistelu tsemppejä lähettäneet <3 on ne vähän voimistunut täs vaikka olen pariin...
  15. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Täällä kotiutu ja kävi hakemas lapset takaisin itkuinen ja pelokas mamma. Oon vaan itkenyt ja pidättänyt itkua kun hain lapset 10 jälkeen kun lääkäri tympeämä ilmoitti että sua mitään käynnistetä että mistä olet saanut sellaisen kuvan. Paino arvio oli 3800 ja 10% marginaalilla. Eli seinäjoem...
  16. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Joosukka, no saa nähdä aamulla että onko nää supistukset tehnyt jotain ;-) Kiitos muillekkin supistus kyselyyn vastanneille. Tuo purppuraviiva on kyl aika jännä homma niinku paikkaansa pitävyyden kannalta. Jos sitä pidetään jossain maassa yhtenä apu keinona niin on kyl aika riski hommaa...
  17. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Hiulu, mä oon ihan samaa mieltä kaikkine oloine ja tuntoine! Hitto jos ne käännyttää kotia huomenna asenteella nähdään 42+ viikolla :@ Tänään mä meinaan suorittaa kauppa reissun ja soittelen sitä lapsen vahtia ja loput siivoukset. Ja meidän saksanpaimen koirasta tulee karvaton vielä tänään...
  18. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    iltaa ! papumammalla on ollut kyl tosiaan tapahtuma rikasta :S mutta nneksi loppu hyvin kaikki hyvin :flower: Joosukka taitaa olla seuraava joka jakaantuu :D tuo hotelli on kyl mahtava vaiht ehto.. muistelin tuos että jostain luin tai siitä uutisoitiin että suositeltaisiin muuallekkin...
  19. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Onnea mea prinsessasta. <3 Kukapa siellä sairaalassa viihtyisi :-S koti on aina koti.
  20. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Onnea prinssistä sallamaria. Olipas nopeaa touhua ;-)

Yhteistyössä