Hakutulokset

  1. T

    Kenen mies tykkää että sukkahousut naisella on sexy?

    Mun mies on oikea sukkahousufriikki, se tykkää kun pidän mustai tai kuviosukkiksia esim. farkkuhameen kanssa. Mietn muiden ukot?
  2. T

    pääsetkö upponalle kirjakerhon sivuille?

    mua alkoi ihmetyttää kun mulle väittää että jäsenyytesi ei ole voimassa!!!
  3. T

    Lomalla

    Olen pienen pojan kiltti kotiäiti (27 vee). Elän onnellisesti avioliitossa rakastamani miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta, joten seksielämämme on alkanut hiipua. Mieheni on joskus herkällä hetkellä puhunut, kuinka vieras kalu tekisi hyvää minulle ja hänen päässä on pyörinyt...
  4. T

    Oletko mielestäsi kaunis ja naisellinen?

    ja minkälaisia vaatteita esim käytät?
  5. T

    Onko kenelläkään keittiössä ryijymattoa/mattoa?

    Sopiiko sellanen keittiöön? :whistle:
  6. T

    kiinteistövälittäjistä

    ollan jokusen aikaa etsitty asuntoa täältä länsi-uudeltamaalta.olemme ihmetelleet kovin erilaisia käytätntöjä eri kiinteistövälitysfirmoilla.viva toimisto esim.kertoo tarjoukset jotka on saatu kohteesta,kun kysimme aiempia tarjouksia kiinteistömaailmalta ja skv;ltä he ilmoittivat etteivät kerro...
  7. T

    Rintapumppu!

    Mistä kannattaa ostaa, ja minkälainen? Mahd halpa pitäis olla, koska tarvin ihan joskus vain. Että kuka omistaa pumpun, niin kertokaa paljo ootte maksaneet, mistä ostaneet jne?
  8. T

    minkäkainen auto on?

    farmari,tila-auto,minkä merkkinen?
  9. T

    Esinahan leikkauksesta

    6´-vuotias poikamme joutuu viikon päästä esinahan korjausleikkaukseen. Kertokaahan kokemuksia, millainen leikkaus oli ja miten pitkään pippeli oli kipeänä. Lääkäri kertoi, että pippeli on viikon verran, kuin naurava nakki! =) Äitiä ainakin jännittää kovasti.
  10. T

    koulukypsyyttä mietitään?

    hei!poika on kohta menossa koulukypsyystesteihin.eli nyt 6 vuotias eskarilainen.päiväkodissa eskarissa.ollut aina vilkas,5 vuotiaana käytiin myös 5 vuotis psygologilla testeissä.siinä ilmeni impulsiivisuuutta,hyperaktiivisuutta.näistä ajoista rauhoittunut kovasti.eskari mennyt yllättävän...
  11. T

    keittiön lattiamateriaali? Korkki?

    Ollaan rakentamassa ok-taloa, ja nyt mietitään keittiön lattiamateriaalia. Tulossa aika iso keittiö johon tulee isohko ruokapöytä. (Eli jos olisi tullut ruokailutila erikseen olisi laitettu ehdottomasti keittiöön laattalattia, mutta nyt kun kaikki ruokailu tapahtuu keittiössä, niin mielestämme...
  12. T

    akita

    hei!sattuukko kenelläkään olemaan akitaa lapsiperheessä?kokemuksia?
  13. T

    mikä on ihannepaino

    kysynpä raadin mielipidettä... eli jos olen 166 pitkä missä rajoissa olisi mielestänne normaali 3 lapsen äidin paino? Mikään teini en halua enää olla...siis napapaitakroppa, hih :laugh:
  14. T

    tukostaipumus

    hei!onko kenelläkään todettu lupus antigouluganttia(en ole varma koirjoitettiinko noin)?eli verikokeesta selvinnyt tuollainen tukostaipumus.itselläni kaksi lasta,nämä raskaudet sujui kyllä hyvin,ekalta oli kyllä verenpainetta.mutta nyt kun tietää että itsellä on tuollainen taipumus,niin ei tiedä...
  15. T

    Musiikkileikkikoulut Tampereella & ympäristössä

    Suositelkaa hyvää musiikkileikkikoulua tuolta alueelta. Esikoisemme on nyt 3 vuotias.

Yhteistyössä