Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
The way I see it, B without pants is very much a "Balkan dad" kind of thing. Lots of men around here seem to "forget" to wear a shirt, or, if you're slightly less lucky, their pants, as soon as it's not cold anymore.

It can get annoying as not many of them look like like JO boys.. 🤣
 
vierailija
Ajatelkaapa, jos tuon CCC kohdalla olisi oikeasti pitänyt lukea Bojan, mutta nyt nyt vain laitettu kuva. Ja sitten jälkeenpäin jossain haastiksessa tai livessä K ihan ohimennen selostaisi (niin kuin silloin siitä aikomuksestaan vierailla Lontoossa), että Bojanin piti tulla, mutta ei se sitten päässytkään, kun sillä oli kauhee flunssa ja ääni pois.
 
vierailija
Ajatelkaapa, jos tuon CCC kohdalla olisi oikeasti pitänyt lukea Bojan, mutta nyt nyt vain laitettu kuva. Ja sitten jälkeenpäin jossain haastiksessa tai livessä K ihan ohimennen selostaisi (niin kuin silloin siitä aikomuksestaan vierailla Lontoossa), että Bojanin piti tulla, mutta ei se sitten päässytkään, kun sillä oli kauhee flunssa ja ääni pois.
No ei tuu tapahtuun.
 
vierailija
Mulla ei ole tumppua, ja ilman kirjautumista pääsee näkemään vaan pienen välähdyksen sieltä. Mutta ymmärsinkö oikein, että jatkoilla olisi K esittänyt hänen ja Joostin yhteisbiisin?
 
vierailija
Tässä laulaa jotain Sinkkumies biisiä??
 
vierailija
Ajatelkaapa, jos tuon CCC kohdalla olisi oikeasti pitänyt lukea Bojan, mutta nyt nyt vain laitettu kuva. Ja sitten jälkeenpäin jossain haastiksessa tai livessä K ihan ohimennen selostaisi (niin kuin silloin siitä aikomuksestaan vierailla Lontoossa), että Bojanin piti tulla, mutta ei se sitten päässytkään, kun sillä oli kauhee flunssa ja ääni pois.
Mäkin mietin, että ehkäpä Boitsun piti olla Bölessä mutta levytysaikataulun paukkuessa ei ehtinytkään 😊 Jokatapauksessa ficeissä varmasti tullaan pian käsittelemään tätä yksityiskohtaa 😁
 
vierailija
vierailija
Tykkään! Mutta tämänkin kuultuani, niin vieläkin heikommalta tuntuu se JO/K yhteisbiisi ajatus. Ne on niin erilaiset tyyliltään ja ehkä aika meni jo ohitse. Shippari olen kyllä mutta näin sjattelen musiikillisesti. Ei haittaa yhtään jos olen väärässä.
Mä olen aina kuvitellut että se collab olisi joko Käärijä feat Bojan (K:n biisinä julkaistava, ei välttämättä levyllä) tai sitten Joker Out feat Käärijä (JO levyllä), ja edelleen elättelen toivoa siitä että se tapahtuu ja jopa soon.

Onhan esim. Ruoska ja jopa Kot Kot todella eri tyyppisiä kuin Traffic. Ja niihin molempiin istuisi siihen melodisempaan osaan Boitsun laulu aivan loistavasti.
 

Yhteistyössä