mikä on ihannepaino

Kata04
Mulla myös pituutta 166cm ja painan tällä hetkellä 65 kg.
painoindeksi on ihan normaali.
Haluaisin vielä tiristää tonne 60kg:n, mutta tuntuu niin pirun vaikeelta...
Napapaitavatsaa ei kyllä tule tästäkään enää, mutta ehkä siitä ihan inhimillisen saisi jos vähän jumppailis...
Tytön syntymästä kulunut reilu vuosi.
 
Mun äiti sanoi että heille annettiin nuorena ohje että ihannepaino on pituus ja siitä 110 pois. ELi kun ite olen 163 pitkä niin ihannepaino olis 53 mitä se kyllä olikin ennen raskautta :D Mut sitten vois aina lisätä 5 kiloa yhdestä lapsesta :LOL:

 
KAIKKI TÄÄLLÄ NIIIN HOIKKIA... MULLA PITUUTTA ON 168.cm. JA PAINOA n.75.cm. :'( :kieh: :'( :/ ..ETTÄ KYLLÄ OLIS MULLA VARAA TOTA PAINOANI TIPUTTAA !!!!!!!!! ..KUN KATSELIN TOSSA NOITA TEIDÄN MUITTEN PITUUS/PAINOA,TUNTUU,ETTÄ TÄÄLLÄ OLISI VAIN PELKKIÄ HOIKKIA ÄITEJÄ :flower: ..OONKOHAN TOSIAANKI AINUT TÄÄLLÄ,JONKA PITÄIS LAIHDUTTAA... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2005 klo 12:19 malla80 kirjoitti:
Mun äiti sanoi että heille annettiin nuorena ohje että ihannepaino on pituus ja siitä 110 pois. ELi kun ite olen 163 pitkä niin ihannepaino olis 53 mitä se kyllä olikin ennen raskautta :D Mut sitten vois aina lisätä 5 kiloa yhdestä lapsesta :LOL:
Minä olen myös kuullut että oma pituus- 110= ihanne paino.
Ja nuoruusiän jälkeen paino saisi nousta enintään 5 kg.
 
hei laura!!!
ollaan sit melkein samoissa eli mulloa pituutta 168,5 ja painoo nyt 76

alas on tulötu kolmen vuyoden aikana tuolta 93.5kilosta ja matkaa olis vielä... oma ihanne paino puntarini olisi tyytyväinen ensiksi tuhon 75.5 ja sen jälkeen tohon 70-72 kiloon.... on vaan nää vikat kilot tosi piukalla ko pikkuhiljaa laihduttelee...
 

Yhteistyössä