Hakutulokset

  1. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei Iitu! Ei kauaakaan kun kyselin meidän facebook-ryhmässä, että tietääkä joku sinusta jotain. Sain linkin johonkin keskusteluun missä kirjoittelit :) Voi että miten ihanaa, että kohta pääset näkemään pienen kauan odotetun tyttösi ❤ Mulla ei oo hajuakaan minne kerhot katosivat? Onneks on...
  2. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täälläkin toivotaan ihmettä vaikka mahdotonta se on. Hullua, että vasta 2 lapsen jälkeen oon alkanut vauvakuumeilemaan. Mulla on pcos ja jännitän onko kierto normalisoitunut raskauden jälkeen. Vielä imetän niin ei oo menkkoja kuulunut. Onnea tytöstä ja tsemppiä tuleviin hoitoihin ellei...
  3. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Mulla kaksi ICSI poikaa toinen tuore toinen PAS. Syntyneet hyvin täsmällisesti 39+4 ja 39+3. Mulla imetyksen lopettaminen vasta aloitti kierron muutama kuukausi myöhemmin. Mun mielestä piti olla ainakin yhdet menkat jonka jälkeen päästiin suunnittelemaan siirtoa. Kannattaa tarkastaa mikä...
  4. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei Aleksa! Olen sinua useampaan otteeseen miettinyt, kun sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan. Ilmeisesti kuulut jo kerhoon? Ainakin nimesi ja tietosi listassa pyörivät mukana :) Luulen siis että kutsu saattaa olla jo lähtenyt?
  5. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kyllä muistan! Onnea Smirg <3
  6. Melinda84

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Juliet83 Mulla on ihan sama tilanne.. 3+6 sain digiin 2-3 ja tänään 5+0 edelleen sama tulos.. Ahdistaa niin paljon. Vielä kun tiedän mikä mun hcg oli 4+3 niin laskujen mukaan pitäis olla jo 3+ tarvittava määrä.. :'(
  7. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi kurjuus Nipsu :( vuotelu on ikävää mutta älä vielä menetä toivoasi! Eikös teillä ollut niin, että jokaisesta siirrosta on jotain tapahtunut? Musta se on tosi hyvä ja todella hyvät mahdollisuudet saada vauva viimeisestäkin alkiosta! Onko Joseliini testannut uudestaan? Muita testailijoita...
  8. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Näkyyköhän se kutsu kännykällä kun en mistään sitä löydä :D
  9. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Joo tollanen suljettu ryhmä ois just hyvä! Ajattelin, että en jatka kirjoittelua missään odottavien ketjussa, mutta väkisin tungin itseni johonkin. Tää ketju on kuitenkin mun elämäni ensimmäinen. Teidän vanhojen tuttujen kanssa keskustelut tuntuis paljon kotoisammalta, kun kaikki tietää...
  10. Melinda84

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Joo mustakin tuulentytön arvot näytti tosi korkeilta omaan arvoon verrattuna, mutta se hcg:n nousu on niin yksilöllistä! Se tuplaantuminen 48 tunnin välein se tärkein on :) Ja eihän sitä hedelmöittymisajankohtaa osaa välttämättä niin tarkasti sanoa jos on luomuna onnistunut :) Itse tiedän, että...
  11. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Eikä! Miten voi käydä noin huono zägä! Mä palauttaisin apteekkiin sen testin, pitäis kyllä saada uus testi vaihdossa.
  12. Melinda84

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Hei kaikille! Täällä varovasti kirjoittelen, kun usko raskauteen on joka toinen hetki koetuksella. Täällä siis takana lapsettomuushoitoja monta vuotta joista syntyi 8/2012 poika. Viime marraskuussa aloitettu kakkosen yritys kun alkioita pakkaseen jäi. Ensimmäisestä kemiallinen ja toisesta...
  13. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitos kaikille onnitteluista <3 Huh mikä tarina Armi! Onneks sulla oli mies apuna. Onnea Joseliini! Huippu-uutisia! Mä totesin ne apteekin testit huonoiks, clearbluen puikkotestikin näytti samasta pissasta paljon vahvempaa viivaa. Hippu täälläkin esikoinen tuoresiirrosta. Oireita...
  14. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Helou! Vastaus tuli ja hcg oli 735,9. Ultra 3 viikon päästä maanantaina. Mulla siis otettu tää veritesti pp15. Ei oo mitään mihin verrata sitä, mutta kai se on ihan hyvä. Kamalaa, miks musta on tullu tällanen pessimisti yhtäkkiä? Oon ajautunut tuulimunaraskaus sivuille ja osa musta...
  15. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Niin paljon onnea ja tsemppiä Iitulle huomiseen!!! Ja kaikille muillekin testaajille toivon vain ja ainoastaan parasta.
  16. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Niin pahoillani Lempiviola :'(
  17. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kääk, mulla ei oo mitään tissituntemuksia! Muistelin, että esikoisesta olis ollu aika alussa.. No ei auta muuta kun mennä päivä kerrallaan. Ainut outo tuntemus on alapäässä, sellaset kovat "kourasut" ja sähköshokkimaiset pistot. Ei siis kohdussa vaan ihanku olis emättimessä.. Se kemiallinen...
  18. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nopea päivitys ennen Lahteen lähtöä. Digital kertoi "raskaana 2-3" joka vissiin on ihan hyvin kun laskiskelin, että nyt pitäisi olla viikkoja 3+6. Helpottunut olo, mutta ei onnellinen, ei uskalla. Tiistaina sitten verikoe. Tsemppiä piinailijoille ja onnea ensimmäisestä kiertopäivästä...
  19. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ja piiniskamu Lempiviola! Nyt vasta huomasin sinun tuhruviestin! Eikös se ruskea veri ole vanhaa? Ja verta joka voi lähteä kohdusta kun alkio on tehnyt itselleen sinne paikan? Ja oikeassa olet noiden testaamisien suhteen. Pitäis aina vaan testata aamulla ja samalla testillä. Huomenna teen...
  20. Melinda84

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi ei Armi, oon niin pahoillani! Ei voi olla totta :'( Kyllä omat murheet tuntuu pieniltä sinun tilanteesi rinnalla. Mä oon ihan samaa mieltä, että mielummin puhdas nega kuin epävarma raskaus. Suuren suuri lohturutistus sinulle.

Yhteistyössä