Hakutulokset

  1. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    malttamaton / 4. / tyttö / 8.9. Niipe / 1. / tyttö / 9.9. Ninni12345 / 2. / tyttö / 15.9. Vilja85 / 1. / poika / 25.9. Tuulia84 / 2. / tyttö / 6.10. Kasenja / 1. / poika / 10.10. Senya / 1. / poika / 11.10. marieh / 1. / tyttö / 13.10. Anniki / 1. /tyttö /13.10...
  2. M

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    la / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala /sukupuoli 25.09. malttamaton / 33 / 4. / ls / Tyttölupaus 28.09. Sunniva / 24 / 3. / pkks / Tyttölupaus dolly04 / 29 / 2. / kos / Poikalupaus 1.10. senya / 21 / 1. / js / Poikalupaus venetsia / 28 / tays / kaksoset /...
  3. M

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    la / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala /sukupuoli 25.09. malttamaton / 33 / 4. / ls / Tyttölupaus 28.09. Sunniva / 24 / 3. / pkks / Tyttölupaus dolly04 / 29 / 2. / kos / Poikalupaus 1.10. senya / 21 / 1. / js / Poikalupaus venetsia / 28 / tays / kaksoset /...
  4. M

    Milloin on seuraava synnytys käynnistynyt uudelleensynnyttäjillä?

    Olen kuullut puhuttavan, että yleensä ihmisellä on jokin ns vakio kantoaika eli että ilman komplikaatioita raskaus samalla ihmisellä kestäisi suunnilleen saman verran. Yleensä esikoisen jälkeen, seuraava syntyy vähän aiemmin. Mulla on menossa 7. raskaus, mutta 3. loppuun asti menossa. Kaikissa...
  5. M

    Seuraava synnytys syöksysynnytyksen jälkeen?

    Olen jo vähän turhan aikaisin alkanut miettimään asiaa, mutta tarina siis tämä. Esikoisen synnytys kesti ikuisuuden, muistan aina sen tunteen, kun sairaalaan mentiin mielestäni pitkään kestäneiden, kipeiden, tiheiden supistukset jälkeen ja luulin olevani kunnolla auki ja kätilö totesi, että et...
  6. M

    aikainen haamu/plussa joka ei vahvistu: kokemuksia?

    Eli siinä se kysymys: ovisplussa testattu 28.3. eli munasolu irronnut 29.-30.3. raskausoireet alkoi tosi aikaisin. dpo 9 testattu nega Wondfo:n r-testillä, dpo 11 testattu haamu päiväpissasta ilman pidätyksiä, dpo 11/12 yöllä testattu haalea plussa, jonka vahvuudesta olin ihan innoissani noille...
  7. M

    Aikainen haamu/plussa joka ei vahvistu tarpeeksi: kokemuksia?

    Eli siinä se kysymys: ovisplussa testattu 28.3. eli munasolu irronnut 29.-30.3. raskausoireet alkoi tosi aikaisin. dpo 8-9 testattu nega Wondfo:n r-testillä, dpo 10-11 testattu haamu päiväpissasta ilma pidätyksiä, dpo 10-11/12 yöllä testattu haalea plussa, jonka vahvuudesta olin ihan innoissani...
  8. M

    Onko muilla imetyksen lopettaminen aiheuttanut itkuisuutta, äidille siis?

    Meillä neiti tulee ensi viikolla 8kk ja on nyt viikon verran hylkinyt rintaa päivisin. Yöllä syö vasta klo 7 ja se on melkein ainoa kerta päivässä milloin rinta kelpaa kunnolla. Olen nyt sitten muutaman päivän antanut korviketta useasti päivässä ja olin ajatellut lopettaa koko imetyksen. Kävin...
  9. M

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    24.3. Elviira-76: 1. lapsi, TYKS 27.3. Kellukka: 1. lapsi 28.3. Suppis76: 2. lapsi, MKS 29.3. Pupu76: 1. lapsi, K-HKS Piitsi82: 2. lapsi, KOKS 30.3. Sarastas: 2. lapsi mussu81: 2. lapsi, Oulainen angel08: 1. lapsi, TYKS anri86: 4. lapsi, Oulainen 31.3...
  10. M

    Ovulaation induktio elokuussa

    retuli82..............................................................kp 46/29-32 JEP...................3.clomit+metut....m....................kp 44/31 Bee..................1.puregon+pregnyl (nyt tauko)..kp 32/28........yk13...
  11. M

    Jonot Tays

    Heissan! Onko tietoa asiasta... kun lähete saapuu Tayssin, niin koska eka aika lääkäriin?
  12. M

    amk pääsykokeet

    Joko joku on saanut kutsun ammattikorkeakoulujen pääsykokeisiin? Mikä oppilaitos? :D t.innolla postia kyttäävä, jos kutsu sieltä tipahtaisi....
  13. M

    metformiini- sivuvaikutukset?

    Ajattelin tiedustella minkälaisia sivuvaikutuksia metformiinit ovat muille tehneet eli lähinnä onko tämä oma olotila tällä hetkellä ihan normaali? Aloitin metut 2.4. eli olen syönyt niitä nyt yli kuukauden. Aloitin pikku hiljaa eli annosta nostettiin 1/2 tablettia/vko ja nyt siis ollaan vasta...
  14. M

    "synnytyksen käynnistys testä"??

    jostaki luin et jollain on se auttanut..en muista mistä sen kohan löysin :D mut kuiteski onko kuika monella kokemusta siitä ja onko miten alkanu tehoaan?luontaistuote kaupasta saa kuulema..ois kiva kuulla kokemuksia.mul viikoja 39+2 vähä on kivuttomia suppareita.[b]ISO KIITOS VASTANNEILLE!![/b...
  15. M

    Kuinka paljon clomit aikaistanut ovista?

    Moi! Mun pitäisi aloittaa clomit ensi kierrossa, siis jos ei ole tärpännyt... Tarkoituksena aikaistaa ovista ja lyhentää kiertoa, nykyisin ovis 25/37. Ongelmana nyt kuitenkin on se, että mies on lähdössä työmatkalle kp:t 14-22 ja jos clomit aikaistavat kiertoa taitaa osua juuri tuohon...
  16. M

    Mitä luulette??

    ...jokohan sitä tänään pääsin synnyttämään...?? Eilen tuli limatulppaa kahteen otteeseen. (Veren kanssa) Eilen olin myös neuvolassa ja kätilö totesi että oon 4cm auki ja venyy siitä jos sormilla venyttää. Kaulaa jäljellä n.0,5cm. Ja paikat täysin pehmeät. Eilen supisteli koko päivän...
  17. M

    väestöliiton "aikataulut"

    Sellaista tässä kyselen, että tiedettäisiinkö täällä Tampereen väestöliiton klinikan hoitojen etenemisien aikataulua. Kauanko kestää ensikäynnistä aukiolotutkimukseen(mikä ilmeisesti on pakollinen alkututkimus) entä sen jälkeen kauanko kestää päästä ekaan yritykseen jos nyt vaikka päätyvät...
  18. M

    Limatulpasta

    Ilmeisesti eilen irtosi limatulppa ja lisäksi vielä aamulla tuli limanen klöntti. Kuinka pian on odotettavissa että synnytys käynnistyisi? RV 40+3. Onko kellään alkanut synnnytys ilman harjoitus supistuksia, itselläni kun niitäkään ei ole ollut. Ja siiten vielä kysymys akupunktiosta...
  19. M

    Kuinka pitkä oli rakennusaika?

    kuinka pitkään rakensitte taloa? ja minkä kokoista? Meillä alkaa kesällä kastellin 140neliön rakentaminen.
  20. M

    Jokohan kohta lähellä?

    Mulla on menossa 35. rv ja vauva on ollut jo 2kk tosi alhaalla. Viime yönä supisteli aika kipakasti kaksi tuntia, ehkä n.6 min. välein. Onko muilla kokemuksia, miten lähellä jo ehkä olis synnytys?

Yhteistyössä