***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***



24.3.
Elviira-76:
1. lapsi, TYKS

27.3.
Kellukka:
1. lapsi

28.3.
Suppis76:
2. lapsi, MKS

29.3.
Pupu76:
1. lapsi, K-HKS
Piitsi82: 2. lapsi, KOKS

30.3.
Sarastas:
2. lapsi
mussu81: 2. lapsi, Oulainen
angel08: 1. lapsi, TYKS
anri86: 4. lapsi, Oulainen

31.3.
Minttu mamma:
2. lapsi, JS

1.4.
Dee:
2. lapsi
delfiini74: 2. lapsi
Janette: 3. lapsi

2.4.
Dacapo:
2. lapsi, OYS
pikkumyy2007:
rakastava äiti: 3. lapsi
Suppis76: 2. lapsi
kosmos: 2. lapsi, HYS

3.4.
Tiitsu:
2. lapsi, K-SKS
Huvikummun Vääpeli: 2. lapsi, K-SKS
noorap: 2. lapsi, KOS

4.4.
Kalenteri:
2. lapsi, HYS
Marya: 2. lapsi
Aavatuuli: 1. lapsi
Athena: 1. lapsi, SEKS
Joanna: 1. lapsi, K-HKS
Jo-an: 2. lapsi, P-HKS
Vishy: 4. lapsi, SAS

5.4.
dodo:
2. lapsi

6.4.
tyttimaaria:
2. lapsi
Haikara: 1. lapsi, OYS
Aina-Ilona: 2. lapsi, KOKS
Faerie: 3. lapsi, LS

7.4.
nuppu1976:
4. lapsi
veera80: 1. lapsi, SATKS
Hysteerinen: 1. lapsi, KOKS

8.4.
Heili Karjalasta:
3. lapsi, EKKS
janessa: 1. lapsi, SATKS

9.4.
Hepe80:
2. lapsi
Moona78: 1. lapsi
Mavi: 1. lapsi, KYS
Myttö: 1.lapsi, LKS

10.4
polle80:
2. lapsi
NIINA -73: 2. lapsi, NKL

11.4.
Tilsu:
1. lapsi, KOS
Tanja72: 7. lapsi
Ruska-76: 2. lapsi
amalia77: 2. lapsi

12.4.
anuuu81:
2. lapsi, TAYS
Jo-hanna: 3. lapsi, E-KKS

13.4.
NewMoon:
2. lapsi
aippa3: 4. lapsi, Oulainen
tanya1984: 4. lapsi

14.4.
Hämy71:
3. lapsi, OYS
PikkuNöpönen: 5. lapsi, LS
Marika75: 1. lapsi
Aniviisu: 1. lapsi, E-KKS

15.4.
vuotaraaputin: 2. lapsi, TAYS

16.4.
Mariaana:
1. lapsi, RAS
sanzkuliinos: 2. lapsi, LPKS

17.4.
Heikko-Peikko:
2. lapsi, TAYS
Liinos: 2. lapsi, TYKS

18.4.
Ellen83:
2. lapsi
maarikki: 2. lapsi
Lillukka76: 2. lapsi

19.4.
SatuA79:
2. lapsi, K-HKS
Tuima: 1. lapsi, SAS

20.4.
kuunsillalla:
4. lapsi
Mimmu-1981: 1. lapsi
Tirlitii:
Lumikki -80:

21.4.
welhotar:
2. lapsi
tao3: 3. lapsi

22.4.
Viljaliina:
1. lapsi, NKL
Hölömö: 2. lapsi
Taika-79: 3. lapsi, OYS
stiinatar: 2. lapsi
Puella: 4. lapsi, OYS
Tiikeri82: 1. lapsi, LKS
sofku: 1. lapsi, LKS

23.4.
malttamaton: 1. lapsi, NKL
Nasuliini: 3. lapsi
Saniaisneiti: 1. lapsi
sisukasmami: 3. lapsi
Lyy: 1. lapsi, KYS
baby dream: 3. lapsi, MKS
Tyyne-Täti: 5. lapsi
Anli68: 1. lapsi, NKL

24.4.
tinka84: 3. lapsi
kuukatri: LKS
pinaatti: 2. lapsi, HYS
juu: 2. lapsi, LKS

25.4.
sh07:
1. lapsi, SEKS
Elisha: 2. lapsi, TYKS

26.4.
PulttiBois:
3. lapsi, NKL
mimmuli82: 2. lapsi, SEKS
äippä-86: 2. lapsi, KHKS

27.4.
norppa75:
3. lapsi

28.4.
Hexuli:
4. lapsi
juuri: 1. lapsi, OYS

30.4.
sarafiina: 2. lapsi, KOKS
Tikru77: KOS


E-KKS= Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS= Hyvinkään aluesairaala
JS= Jorvin Sairaala
K-HKS= Kanta-Hämeen keskussairaala
K-SKS= Keski-Suomen keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
KOKS= Kymenlaakson sairaala
KPKS= Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KYS= Kuopion Yliopistollinen Sairaala
KOS= Kätilöopisto
KOS/H= Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS= Loimaan aluesairaala
LKS= Lapin Keskussairaala
L-PKS= Länsi-Pohjan keskussairaala
LUS= Länsi-Uudenmaan aluesairaala (Tammisaari)
LS= Lohjan Sairaala
MKS= Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OYS= Oulun Yliopistollinen sairaala
P-HKS= Päijät-Hämeen keskussairaala
P-KKS= Pohjois-Karjalan keskussairaala
PS= Porvoon sairaala
RAS= Raahen aluesairaala
SAS = Salon Aluesairaala
SATKS= Satakunnan keskussairaala
SEKS= Seinäjoen keskussairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
TAYS= Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS= Turun yliopistollinen keskussairaala
VAS= Vammalan aluesairaala
VKS= Vaasan keskussairaala

 
Hyvä hyvä, saatiin päivittäjä! Kiitos.

Omaan napaan-> Mulla on maha kasvanut!!! Ei enää pysty peittään raskautta. Huomasin sen eilen ku lähettiin kaupungille päivällä ja vaikka valitsin tosi ison neuleen päälleni niin mieskin sanoi että nyt tuo maha on jo selkeä vauvamaha! Nopeeta se vaan tuli.. Muistan et esikoista odottaessa itse näin masun rv 13 ja otin kuvankin, mutta nyt kun sitä kuvaa katsoo niin tähän nykyiseen masuun verrattuna se ei ole maha laisinkaan. Mä jaksan vieläki sitä samaa hämmästellä et miten se voi tokalla kertaa tulla esiin nii-in erilailla!?! Tai siis toki mä vastauksen tiedän mut ihmettelen silti.

Joo, muuten ei uutta.. Viikon päästä maanantaina ultra, sitä odotellessa.
 
Ei ollut tarkoitus alkaa päivittäjäksi vaan aloittaa meille vaan uusi pino eli jos joku haluaa päivittäjäksi?!?! Tai sitten vaan kopsataan tuota listaa jos tulee muutoksia?! En ymmärrä kun ruudussa lista näyttää "reikäseltä", mutta sitten kun yritän muokata sitä siistimmän näköiseksi muokkaus-ruudussa taas on ihan normaalin näköinen?

Omaan napaan kanssa sen verran, että np-ultra on keskiviikkona ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa... Näkisi, että kaikki on hyvin eli pelko siitä, että sikiö kuolee sisääni ei ole kadonnut minnekään. Oltiin viikonloppuna hoitamassa veljen 1 1/2 vuotiasta tytärtä ja itku tuli monta kertaa viikonlopun aikana silmiin, että voi kun meillekin vielä suotaisiin tuollainen...Lisäksi veljen vaimo odottaa toista rv 19 ja kateellisena tuijottelin hänen masuaan :ashamed:

malttamaton&hippu 10+3
 
Vastaan nyt tänne, malttamaton, eiks olis kiva kun lista olis vain ja ainoastaa ekalla sivulla? Jos kaikki päivittää listaa kopioimalla tulee siitä aina tosi pitkiä pinoja ja sekavia jos ajan tasalla oleva lista löytyy vain tyyliin sivulta 15. Mut jos et sä jaksa päivittää niin voisko joku joka jaksaa ottaa listan tosta ekasta viestistä omaansa tälle ekalle sivulle? sit sä voit poistaa listan ekasta viestistä niin se ei ole esillä kahteen kertaan?
 
Katsotaan tuleeko vapaaehtoisia päivittäjäksi ja jos ei, niin sitten voin vallan hyvin päivittää tuota meidän listaa =) Ei varmaan aivan valtavasti enää tule uutta porukkaa, joten pysyn kärryillä ihan hyvin!

Laittakaa nyt samalla, kun siirrytte tähän pinoon puuttuvia tietoja, jos haluatte niin lisään ne listaan samalla. Yritin katsoa vanhan pinon profiileita, mutta osaa porukasta en löytänyt millään...
 
Morjesta,

terkut gynen polilta, jossa käyn kontrolleissa muiden kuin raskausasioiden takia. (Tästä aiheesta olen enemmän jauhanut tuolla mitäs nyt- puolella).. Joka tapauksessa, sain toistaiseksi terveen paperit, ei mitään syöpään viittaavaa enää missään, ei kasvaimia munasarjoissa eikä muuta. Mutta se lääkäri siellä polilla on aina yhtä hirvittävä kammotus. Hän ultrasi vauvankin, vaan ei minulle näyttänyt ollenkaan ultrakuvaa ja nyhtäisi ultran pois sisästä ja sanoi vaan, että "siellä se näkyy potkuttelevan". Tuli kauheen paha mieli, kun olin ajatellut, että päivän piristys kaiken muun romplaamisen jälkeen olisi tuo vauvan näkeminen ultrassa.. :'( No, aina ei voi voittaa..

Muuten olot entisellään.. Oksettaa, huippaa, välillä nousee kylmä hiki pintaan. Niin ja flunssakin vaivaa.

Heili
 
heipsan :) voisko mut kans päivittää tolle listalle. nvlan mukaan mulla on laskettu 26.4 ja ikä on 25 toinen lapsi ja synnäri on seks. olot on ollu samanmoiset... ruoka ei maistu :x toivon että kaikki on hyvin...
kukkasia kaikille näin alkuviikkoon :flower: :flower: :flower: :flower:
 
malttamaton Minun puolesta saat myös päivittäjän paikan. Kiitos sinulle!

Heili Olipa ikävä lääkäri. Luulis tietävän että aina kun on mahdollista niin sen vauvelin tahtoo nähdä. Jospa sillä vaan oli huono päivä, puoliso kiukutellut aamulla, sukat olleet hukassa ja saanut ylinopeussakot työmatkalla.

Viikonloppu meni pelikentän laidalla seistessä. Itse en nyt sitten päässyt pelaamaan, mutta en silti malttanut kokonaan jättää väliin. Tosi kivaa oli, sai muutakin ajateltavaa. Nyt on sitten kurkku kipeä huutamisesta ja vatsa nauramisesta. Muuten vointi ihan hyvä, vähän vielä tuhruttaa, mutta en enää aio huolehtia ennen seuraavaa ultraa. Pari päivää vielä saikkua, keskiviikkona töihin.

Puella 10+6
 
Heippa kaikille!
Tulin juuri neuvolasta ja kaikki oli hyvin. Vaavin sykettä kuunneltiin ekaa kertaa ja siellä se jumputti 170 hujakoilla. :heart: Keskiviikkona sitten se eka ultra ja vähän jo jännittää että onko kaikkihyvin.

Esikoinen 1v2kk oli mukana ja hällä ollut pään kasvu liian nopeaa nyt 10kk neuvolan jälkeen. Päätä mitattiin taas ja menee nyt jo +2 käyrällä. :( Saatiin nyt aika lääkärille ja päästään tarkempiin tutkimuksiin, huolettaa ihan kauheasti! Tämä nyt ei tänne varsinaisesti kuulu, mutta pakko jollekin kertoa, kun on niin huoli mulla.

amalia rv12+3
 
Flunssa taitaa ottaa yliotteen mun kropasta tai no toistasex pelkkä yskä,tuntuu et koht on keuhkot pihalla :/ Yöks pitäis mennä töihin,oon täst päiväst lähtien vakiyökkö meiän talos,saas nähä kuin lähtee menee,ku edellisist valvomisist on aikaa muutama vuos ja sit just ku ehkä ehin taas tottuu nii jään mammalomalle =)
malttamaton on minunkin puolestani oikein sopiva päivittäjäksi :)

Pitäis kai tänää lähtee kiertelee matkatoimistoja,jos löytäis jostain edullisen risteilyn,ku oon ton esikon luvannu laivalle viedä,ni kai se on pakko toteuttaa ;) Tosin kiva se on itestäki välil päästä rentoutuu,varsinki ton viikonlopun katastrofi polttarien jälkeen :/

Piitsi 14+2
 
malttamaton, mun laskettu aika onkin tähän tietoon 15.4. saa kattoa muuttuuko se vielä ultrassa...

tänään paukahti rv 12 :D eilen oli taas huono olo. on se kumma kun pitäisi oikeasti vedellä pitsaa että helpottaa - ja siitähän kilot tykkää :/ oksentelu ei ole helpottanut yhtään, eikä väsymys. ja itkettää koko ajan.
mies on nyt vapaalla pari päivää ja heti alotettiin tappelulla kun kumpaakin väsyttää.

meillä ois perjantaina lähtö Suonenjoelle. eli sellainen 3-4h autossa istumista. onko teillä vinkkejä miten saa alta 2v viihtymään, joka inhoaa autossa ajamista? aattelin ottaa eväitä (mun tarttee kuitenkin syödä koko ajan) ja maissinaksuja syödään autossa. sitten otetaan pari kirjaa mitä voi neiti lueskella ja varmaan joku muutama lelu, perillä on kyllä serkkutytöllä leluja tupa täynnä.
ja mitenköhän mun olo kestää autossa ajamisen, kun oksettaa entistä enemmän? stressaa jo se sinne meneminen kn tietää taas että minähän se lapsia vahdin ja muut kälättää keittiössä paskaa juoden kaljaa :x

ihania uutisia Heilillä :hug: ja toivottavasti amaliakin saa yhtä hienoja uutisia!
anuuu81, mä en sitten pääse sinne kirpparille kun lähdetään tosiaan sukuloimaan. ja keskiviikkona ois Hervannassa kestovaippakirppis mutta mulla on neuvolalääkäri just siihen aikaan :headwall:

äitipeikko ja Chimi 12+0
 
Huomentapäivää uuteen pinkkaan! =)

Nyt kun poika touhuaa tuossa, ihan pikaisesti vain tässä kommentoin päivitysasiaan, että rehellisesti ottaen mun mielestä listan pitäisi olla suunnilleen ensimmäisenä ensimmäisellä sivulla, jotta sen löytäisi tarvittaessa. Yksi vaihtoehto toki on, että perustetaan ihan oma pinkkansa, johon tulee pelkästään lista ja sen päivitykset. Silloin kenenkään ei tarvitse sitoutua päivittäjäksi ja lista löytyy, jos vain nostellaan riittävän usein.

Kaunista päivää, t. Kalenteri ja Paapau 13 + 3
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Pahoinvointi antoi ilmeisesti periksi, lauantaina on viimeksi tarvinnu oksentaa. Vielä ei kuitenkaan ruoka maistu niin kuin ennen mut olo on helpottanu kovasti. Oon jopa jaksanu ulkoillakin ja aion tästä lähtien yrittää käydä säännöllisesti ulkosalla. Nyt tuntuu että elämä taas voittaa..

Tänään olis yövuoro, toivottavasti ei kovin kiireinen sellainen. Mut onneks ei oo kuin yks yö, sit taas yks vapaa. Saa nähdä kuinka käy mun valmistumisen jos tehy rupeaa lakkoon. Opiskelijat joutuu heti pois harjottelusta jos lakko tulee.. Saas nyt nähdä, ens viikolla seki ilmeisesti selviää..

Ultra olis sitte kahden viikon päästä, samalla viikolla neuvola.. Ja sit taitaa olla vuorossa maksuton hammastarkastus, sain senki jopa varattua..

t. sh07 + masun asukki 10+4
 
Minä voin ihan hyvin päivitellä listaa eli mennään näin vaan eteenpäin. Täällä kuitenkin käyn päivittäin ;)

Mulla kanssa huono olo vain jatkuu, aikaisemmin oli iltapäivä painotteinen, mutta viikon verran ollut aamusta iltaan. Koko ajan pitäisi syödä jotain ja vain suolainen ja rasvainen toimii. Ja salmiakki+omenat!!! Äsken lounaalla kaikki muut valitsi terveellisen keittosalaattivaihtoehdon ja minä vedin pitsaa kaksinkäsin. Sain sitten kuulla ääneen koko lounaan ajan ihmettelyjä, miten voit syödä jotain noin rasvaista...Teki mieli tokaista ääneen, että jos saan tällä olon helpottumaan hetkeksi, olen valmis syömään ihan mitä vaan ja sitä paitsi maistui ihanalta =) En siis oksenna, mutta koko ajan etoo...
 
Moikka taasen!

Ihan kuin olis täällä ollut hiukan helpommat pari iltaa, vaikka ihan riittävästi etoo kyllä vieläkin. :/ Jospa nyt kuitenkin vähän helpottaisi! :)

No niin ja mä sain varattua hammaslääkärin tai oikeastaan hammashuoltajan kurkkaamaan suuhuni, huomenna neuvolan jälkeen sitten. Ei kivaa mutta pakko oli. Mulla oli vähän ien ollut arkana taas ja tein sen mokan, että etsin kissojen ja koirien kanssa käsiini peilin (yritän aina piilottaa ne itseltäni) ja kurkkasin - ja mitä huomasinkaan, tummumia, joiden laatu rupesi huolettamaan :/ Sitten mä nolona soitin sinne hammikseen, että panikoin nyt täällä ja voisko millään saada aikaa pian. Oon oikeasti niin neuroottinen, etten nytkään pysty muuta tekemään tai ajattelemaan ja vähän väliä käyn katsomassa peilillä, miltä se tummuma nyt mielestäni näyttää, voisiko olla vain värjäytymää vai apua ettei vaan mätää. :/ En jaksa tätä neuroosia. No, samalla tulee kunnon tarkastuksen tarve kartoitettua, eli hyvä homma siinäkin mielessä se huominen käynti. Se vaan, että mitenhän tuo poika viihtyy kärryissä sillä välin vai juokseeko siellä pitkin käytäviä...

Kaupassa piti lähteä käymään, mutta poika haluaakin katsoa "kekeä" eli Maisa-hiirtä. Niinpä loikoilen laiskana vielä vähän aikaa eli juoksen sohvan ja peilin väliä ihmettelemässä suuvärkkiäni. :| Toivottavasti teillä muilla päivä täyttyy jostain järkevämmästä tekemisestä.

Tällainen vuodatus täältä ja Amalialle :hug: - varmasti pojalla on kaikki kuitenkin ihan ok, tai luulisi, ellei mitään kummempaa oiretta ole ja hyvä ainakin, että nyt lääkäri tarkistaa tilanteen kaiken varalta. Muokkaus: vai olikohan poika? Kumma kun automaattisesti näin oletan, kun omakin esikoinen on poika. :)

T. Kalenteri, Paapau ja purukalusto :kieh:
 
Tulipa ulkoiltua vesisateesta huolimatta, teki hyvää. Nyt poika on päiväunilla ja minä täällä... En tiä meniskö lepäämään vai mitä.

Mulla ei enää pahemmin paha olo vaivaa, ainoo on et hampaiden pesu on yhtä tuskaa ku koko ajan tulee oksurefleksi ja pitää keskeyttää hetkeksi ettei nouse ylös. Muitakaan oireita ei hirveesti enää ole, tosin kohtu tuntuu ja kävellessäkin on semmonen paine (ei paha) tai miten sen nyt sanois.. Ekasta raskaudesta tuttu tunne et tuntee mahan olemassaolon.. Onko muilla uudelleensynnyttäjillä sama olo? Tiedättekö yhtää mitä tarkoitan..? On niin vaikee selittää sitä tunnetta.
Vihlaisukipuja on enää tosi harvoin.

Äitipeikko, en mäkää pääse kirpparille! Mun mumma on mennyt niin huonoon kuntoon viikossa että mä päätin et perjantaina starttaa meilläkin auto kohti Pohjanmaata ja sama 3 tuntia olis ajomatkaa.. Ollaan se aika monesti, noin kerran kk, ajettu pojan kanssa ja mun neuvo on että lähtekää ajamaan vasta/jo siinä noin klo 13 älkääkä antako nukkua ennen matkaa. Sit saattaa nukkua matkalla (mein poika ei tapaa millään nukkua ku max. 30min autossa vaikka olis väsy) ja kun herää niin kaikki herkkusyötävä on sallittua automatkoilla. (Keksipaketti, riisikakut, rusinat, paloiteltu omena... pääasia että syötävää on paljon) Tosin herkkujahan ei tietty anneta ku vasta siinä vaiheessa ku alkaa kitinä eli pakko. Ja sit meillä poika saa autossa syödä tuttia, vaikka muuten saa sen ainoastaan omassa sängyssä eli nukkuessa suuhun. Niin joo ja viimeksi automatkan pelasti Lenni lokinpoikanen-cd. Se on sopivan rauhallinen, autossa ku ei halua lasta liikaa villiinnyttää.. Niin ja meil on aina pojan unilelu autossa mukana, muita leluja se ei kaipaa ku istuu penkissään.
Tulipa tekstiä, toivottavasti jostain vinkistä on apua.

Anu ja rv 12+2
 
Ja Amalialle hali täältäkin :hug: Tottakai saat vuodattaa tänne kaikista asioista, jos jotain ei kiinnosta niin jättäkööt lukematta. Ei sitä kuitenkaan voi muuta elämää sulkea ulkopuolellekkaan... Etenkään noin isoja asioita ku esikoisen terveys. Mut uskotaan ja toivotaan ettei mitään vakavampaa kyseessä! Hyvä että pääsette tutkimuksiin niin selviää syy.
 
anuuu, toivottavasti mumma selviää ja paranee pian :hug:
meillä kun kuski pääsee lähtemään vasta klo 16, joten tytön on tosiaankin pakko nukkua päikyt ennen lähtöä. mutta oiskohan siinä mitään järkeä jos yrittäisi pätkäistä päikkyjä lyhyemmiksi ja nukkuisi sitten autossa loppuun? kun sen nyt tietää että aikataulut menee kuitenkin ketuiksi mutta perillä taas on niiiiin paljon serkun kanssa touhuttavaa että se voi uuvuttaa neidin jo ennen yötä :whistle:
 
Meillä oli tänään eka lääkärineuvola. Se piti olla jo viime viikolla mutta lääkäri oli sairastunut ja meillä oli aamun ensimmäinen aika niin ehdittiin mennä jo paikanpäälle. Neuvolahoitaja sitten antoi mulle tuota uutta aikaa niin olin tosi pettynyt kun haluttiin kuunnella sydänäänet, ekaa kertaa. Se sitten suostui itse kuuntelemaan ne ettei tarvinut viikkoa odotella. Oli ihana kuulla ne, syke oli 158 :heart:

Tänäänpä niitä ei sitten kuulunutkaan :'( Lääkäri etsi niitä tosi kauan koska viime viikollakin kuului. Nyt on aika kauhee olo. En saanut uutta aikaa koska mulla sattui niin että np-ultra on keskiviikkona. Sitten näkee onko sikiö elossa ja oliko tuo vain huonoa sattumaa. Oon ihan rikki kun alan miettimään, että raskausoireetkin on vähentyneet viikonloppuna.

Onko muilla ollut tällaista missään raskaudessa?!

Tilsu 12+3
 
"Vanhassa" pinossa valittelin, koska olin joutunut odottamaan kutsua np-ultraan niin kauan, mietin että johtuneekohan vain Naistenklinikan jonoista tai jotain....Mutta, kiitos Amalia77 vinkistä, soitin neuvolaan, jossa täti sanoi, että kutsun olisi pitänyt jo tulla, kehotti soittamaan naikkarille. Siellä sitten tosi tympeä nainen sanoi, että "oho onkin jäänyt tänne pinon pohjalle..." Sain sitten heti ajan huomiselle, mikä on tosi hyvä! Tässä siis vinkki Viljaliinallekin, soita ihmeessä ja kysy missä kutsu viipyy!!

Kiitos muuten uudesta pinosta! Onko muuten vaatimuksena jossain, että pinojen ei saisi kasvaa liian isoiksi, vai miksi ryhdyitte uutta pykäämään? Ei minulla mitään tätä vastaan ole, tietenkään, kunhan tietämttömänä kyselen! :saint:
 
Tilsu jos yhtään lohduttaa niin on mullaki raskausoireet kadonnu lähes täysin. (nyt rv 12+2 eli samoissa päivissä ku sulla) Ja en menis sanomaan että se automaattisesti tarkoittais että on huonosti asiat ku ei ääniä löydy. Voihan olla että lääkäri on vain kokematon kuuntelija ja pikkuinen pääsee luikkiin alta pois! Mulla ainaki esikkoa odottaessa aina lääkärit oli yli surkeita äänien kuuntelussa kun taas terveydenhoitaja osasi hommansa hyvin.

äitipeikko, katkaise päikyt vaan. kyl se on niin paljo helpompi jos nukkuu ees osan matkasta.
 
Olen ollut pitkään jo lukijana ja nyt ajattelin liittyä mukaan, eli hei vaan kaikille! :wave:
Eli tänään on rv 11+3 ja la on 19.4. synnäri on SAS.
Ensimmäinen pienokainen olisi tulossa, pelottaa vaan tosi paljon, kun edellinen raskaus päätyi keskenmenoon ja se todettiin nt-ultrassa. Vuotoja oli ollut, mutta lääkäri totesi, että se on joillain ihan normaalia!!?
Olimme viime maanantaina nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin! =)
Silti on koko ajan hirveä stressi, että jotain tapahtuu, ei osaa rauhoittua ollenkaan. Mutta kaipa se tästä....
 
Tilsu oihan normaalia taitaa olla että raskausoireet katoaa tässä vaiheessa (väsymys, oksetus, turvotus jne). toivotaan että ultrassa kaikki on OK. pieni on kuitenkin vielä niin PIENI että helposti katoaa kokeneeltakin ääntenmetsästäjältä, varsinkin jos vaikka istukka on edessä :hug: toivotaan parasta, sulla tulee pitkät pari päivää odotella :hug:
 
Kiva et saatiin uusi pino uuden kuun kunniaksi! :D

Tänne ei mitään uutta. Ensiviikkoa kovasti odotan kun on eka lääkärin veuvola.
Jospa se lääkäri kuuntelisi sydänäänet. Ois kiva vihdoin kuulla onko siellä elämää masussa vai ei..

Tästä lähden kahveen juontiin ja pullan syöntiin :p
 

Yhteistyössä