Hakutulokset

  1. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Onnittelut ultrakuulumisista ja toivottavasti nuo kystatkin ovat ihan vain niitä harmittomia, siihenhän se onneksi viittaa jos ei muuta ole :) Meilläkin ru jo takana ja poikaa lupailtiin. Saatiin vielä kontrolliaika tammikuulle munuaisaltaiden koon tarkkailemiseksi, vaikka olivatkin vain siinä...
  2. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Ei oo Tampereellakaan edes se suuhygienistin käynti ilmainen, saati sit hammaslääkärit. Jonossa kyllä pääsee vähän etuilemaan jos hoidontarvetta on (tai ainakin mulle saatiin järjestettyä tarvittavat ajat n vkolle 24 mennessä). Tosin aika halpa tuo suuhygienistin käynti oli, laskuerittelyä kun...
  3. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Katjuska: Täällä katotaan pissa jokaisella neuvolakäynnillä, mutta ei meillä oo ollu puhetta mistään pidätysajasta :o Oon kyllä itte ajatellu, että koettaa ettei ihan justiinsa ois käyny, viimeeksi taisi olla 2h väliä.. Vai onko tuossa sit jotkut laajemmat testit kyseessä? Mä jo...
  4. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Pähkinäpuu: Tuollainen jatkopala kuulostaakin kätevältä, mistä löysit? Olen ostanut ihan äitiysfarkutkin, kun ajattelin että niitä tulee varmasti käytettyä aktiivisesti mutta tuollainen jatkopala kuulostaisi kätevältä juurikin esim. toppahousuille, joille nyt ei kauheasti käyttökertoja muuten...
  5. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Kovasti juu näköjään neuvola/ym käytännöt vaihtelevat. Tampereella mulla oli eka neuvola rv 7+ (muistaakseni se on välillä 7-9), seuraava on nyt ensi viikolla (rv 16+6) ja se on yhdistetty th/lääkäri.. Kolmas taisi olla sitten tuosta n kuukauden päästä jne, loppupuolella ne sit tihenee...
  6. C

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Moikka, täällä vielä myöhäisherännäinen uskaltautuu koputtelemaan oven suussa, fb-ryhmäänkin laitoin pyyntöä :) Aika varovaiseen olen alkuraskauden ollut, nyt alkaa kyllä jo helpottamaan ja luottamus nousemaan. Esikoista siis odotellaan, ikää mulla 29 (miehellä muutama vuosi enemmän), la 7.4...
  7. C

    Kuinka nopeasti raskaaksi pillereiden jälkeen?

    Täällä vähän samat meiningit, viimeinen pillerilaatta lopetettu reilu viikko sitten ja muuta ehkäisyä ei ole sen jälkeen käytetty... Minulla/meillä ajatuksissa nyt rauhassa vähän aikaa katsella, että kuinka kierrot asettuu, ei siis hätäillä mutta ihan omasta mielenkiinnosta aion pistää...

Yhteistyössä