Hakutulokset

  1. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea aniraz! Minkälainen kokemus käynnistys/sektio oli? Mikä vointi sulla on? Iitu, täällä myös samoja mietteitä luovaritaustasta. Toisaalta se olisi niin helppo "unohtaa", mutta tulee kuitenkin vastaan monissa tilanteissa. Sektiosta ei ollut mun osalta mitään puhetta vaikka imukuppiin taas...
  2. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) aniraz, hirmuisesti tsemppiä huomiselle! Harmi että jouduit odottamaan käynnistämiseen asti, mutta nyt näet jo maaliviivan! La Bambina, onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista! Eipä noi sun oireet raskausmyrkytykseltä vielä kuulosta, toivottavasti voit...
  3. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tia-Tuu, onnea pienestä miehestä! Meille syntyi tänään tyttö raskausviikoilla 40+1, mitoilla 3,8 kg ja 51cm. Synnytys oli rankka mutta lopputulos niin ihana <3 Voin kertoa myöhemmin lisää, tämä pikapäivityksenä puhelimella :) Lempiviola ja tyttö
  4. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täälläkin vaan odotellaan... huomenna laskettu aika. Olo alkaa olla vähän kurja etenkin iltaisin: vauva tekee kipeätä kun myllää mahassa, supistukset kivistää ja turvotus on pahentunut. Öisin valvottaa ja joka kyljen käännös on oma projektinsa. Vauvan sopisi jo tulla! Toivottavasti aniraz on jo...
  5. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga, kuulostaa ihan tutulta, vauvan aktiivisuus vaihteli ja vaihtelee päivittäin. Välillä huolestuu kun mahassa on niin hiljaista ja välillä kun on niin rauhatonta ;) bessonitsa, toivottavasti seuraavan kerran joku toinen lääkäri... Iitu, sä osaat niin nautiskella :love: aniraz, tsemppiä...
  6. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga, noi kohdun kovettumiset on just niitä harkkasupistuksia :) Ja möykky voi hyvin olla myös peppu. Tytsyn menkkakouristukset eivät ole mullekaan tuttuja :/ Iitu, tsemppiä töihin, tiedän tunteen. Kyllä se mammaloma sieltä kohta tupsahtaa! Harkkasupistukset vaan tihenee ja alapäässä puukot...
  7. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    aniraz, mietipä, vauva voi tulla koska vaan! Aika hienoa että loppusuoralla ollaan :) Yritä ottaa rennosti ja lepäillä, nauttia "omasta ajasta". Kiva että kaikilla sujuu niin hyvin ja viikot vaan juoksee, ei mene kauaa kun kaikilla täällä on beibit kainalossa <3 Nautin vielä tästä "ennen...
  8. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, mä oon pumppaillut ja pakastellut maitoa. Mulla on Aventin käsipumppu ja oon ollut siihen tyytyväinen. Maitoa tuli sen verran että ihan vaan oloa helpottamaankin oli pakko pumpata. Laitoin maitoa pakkaseen pienissä minigrip-pusseissa. Harmi kyllä sitä tuli loppu viimein käytettyä sieltä...
  9. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa, pahoittelut hiljaiselosta, olen kyllä lukenut teidän kuulumisia kännykällä mutta ei ole saanut aikaiseksi kirjautua koneella. Bessonitsalle kovasti onnea hyvistä nt-ultrakuulumisista, tosi hieno homma! Aniraz, hyvä että vauvaa seuraillaan, vaikka ei toi mitenkään huolestuttavalta...
  10. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea fanni! Kerrohan sitten kun jaksat ja ehdit niin enemmän :)
  11. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La Bambina, tervetuloa ja nautihan tokasta kolmanneksesta ja tietty yleisestikin vauvan odotuksesta :) Aika menee sitten kumminkin nopeasti... aniraz, jaksamista vikoille viikoille! Saitko aikaa pelkopolille? Raskausoireet jää sitten synnärille ja uusia tulee tilalle ;) Vauvahan voi tosiaan...
  12. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Saiga, onneksi olkoon ultrauutisista :) Ja jee liikkeitä, siitä ne alkaa vahvistua... Aniraz, tosiaan tuntuu vauvalla välillä olevan ahdasta ;) Täällä myös möyritään ja tungetaan kantapäitä kylkinahan läpi. Peppu on edelleen sivulla, joten oma olo ei kuitenkaan ole niin ahdas kuin mitä voisi...
  13. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    bessonitsa, mulla oli yhtä vahva lääkitys ja ohje klinikalta oli, että voin lopettaa seinään kun 10 raskausviikkoa on täynnä. Tein kuitenkin juuri noin kuin kuvailit, eli puolitin annokset muutamaksi päiväksi (ja sitten taisin vielä siitäkin puolittaa) ja sitten lopetin. Mulla meni ainakin...
  14. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täällä on taas mukavia ja positiivisia uutisia :) Onnea hyvistä ultra- ja neuvolakäynneistä itse kullekin! Jatketaan samaa rataa :) fannille tsemppiä viime metreille, kohta on vauva sylissä! Miten saigan neuvolakäynti meni? Bessonitsalle tervetuloa ja onnea kaksosista! Meillä on vaunuina...
  15. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Weeru, kiva että menee hyvin :) Tosiaan, äitiys/-vanhempainrahakausi on aina saman mittainen riippumatta siitä, koska vauva(t) syntyy. Meidän esikoinen syntyi 2 viikkoa ennen laskettua aikaa, ja itse ajattelin sen olevan sikäli hyvä juttu, että vaikka ehdin olla äitiyslomalla vain 3 viikkoa...
  16. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, mulla oli kans tossa vaiheessa välissä hiljaisia päiviä, jolloin ei tuntunut oikein mitään liikkeitä. Edelleen, vaikka nyt toki liikkeet tuntuu päivittäin, liikkeiden voimakkuus vaihtelee: toisina päivinä tuntuu, että vauva mesoaa koko ajan, kun taas välillä joutuu ihan pysähtymään...
  17. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa! Ihan ensimmäiseksi Weerulle jälkikäteen halaus ja suuri helpotuksen huokaus! Toivottavasti nyt kaikki sujuu hyvin loppuun asti! On tosiaan hiljaiseloa omasta puolestanikin. Vatsaan ei kuulu mitään uutta ja kesäloma sekä muuttopuuhat vievät ajan ja virran. Kiva kuitenkin lueskella mitä...
  18. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    **************************************** Odottajat: Hailaiva (?) kaksoset, la Fanni (40+) 1. yhteinen, la 7.9.2015 Tia-tuu (?) 1.lapsi, la 28.9.2015 Aniraz_ (33) 1.lapsi, la 5.10.2015 Lempiviola (34) 2.lapsi, la 12.10.2015 Armiina (30) 1. ja 2.lapsi, la 26.10.2015 Weeru (31) 1. ja 2.lapsi, la...
  19. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Burma, onnea poikavauvasta! Iitu, huh, varmaan pelästytti! Vieläkö vuotaa? Nyt vaan rauhallisesti ja toivotaan, että loppuraskaus menee ilman säikähdyksiä. Saiga, mahtavaa että ultrassa kaikki hyvin :) Toivottavasti sun sokerit pysyy seuraavissa mittauksissa kurissa. Yhdestä huonosta arvosta...
  20. L

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi harmi aniraz että sulle on nyt tullut enemmänkin vaivoja riesaksi. Närästykseen suosittelen hakemaan reseptin kunnollisiin närästyslääkkeisiin. Itse en meinaa pärjätä ilman, närästys alkoi heti plussatestistä ja nukahtaminen iltaisin on vaikeaa jos jättää lääkkeet väliin. Mulla ei ole...

Yhteistyössä