Hakutulokset

  1. Mutsi on Levoton Strutsi

    Lidllin pikahvi

    etenkin tämä karamellin makuinen :p olen nyt kuukauden litkinyt pikakahvia, kun keitin hajosi ja täytyy sanoa että tämä on paras maistamani, IHAN HEMMETIN HYVÄÄ!
  2. Mutsi on Levoton Strutsi

    TATUOINNIT lapsista-millaisia teiltä löytyy?

    itse haluaisin, mutta en ole varma millaisen & minne!
  3. Mutsi on Levoton Strutsi

    millaisia LAPSIIN liittyviä kuvia teillä on?

    itse harkitsen kovasti kuvaa omista pikkuapinoista iholle ikuisttevaksi! kun keksisi vain jonkun kivan..
  4. Mutsi on Levoton Strutsi

    G: paras jäätelö

    mun on pakko sanoa, että kolmen kaverin lakritsa! :P
  5. Mutsi on Levoton Strutsi

    hei, kerrotaanko KUMMITUSJUTTUJA?

    täällä on varmaan vanhojakin ketjuja aiheesta mutta mä en löytänyt joten.. uusi? :D ilta pimenee, pelätään yhdessä !! itse sain vitunmoiset traumat japanilaisia urbaanilegendoja käsitelleellä sivustolla.. googlettakaa, jos uskallatte
  6. Mutsi on Levoton Strutsi

    niin tylsää että tekee mieli ajaa tukka pois!!!

    ADHD:n perjantai: on niin tylsää että harkitsen pään vetämistä siiliksi tai kaljuksi :D muutenkin kyllästyn yhteen tyyliin todella nopsasti. tukassakin mulla ollu varmaan kaikki mahdolliset värit..
  7. Mutsi on Levoton Strutsi

    en vain tajua, mikä tuossa Loirissa on niin ihmeellistä!

    en ole katsonut yhtään Uunoa, jo alkumusiikki aiheuttaa migreenin. ns ." laulu" on tuskaista örinää ja lisäksi tyyppi on ruma kuin roskapussi kaikkine otsanäppyineen :x lähipiiri on täynnä faneja ja auta armias, jos erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan Vesku-jumalasta! en edelleenkään...
  8. Mutsi on Levoton Strutsi

    meillä skipattiin joulu!

    ipanat sai koristella muovikuusen ja lahjat avataan huomisiltana, mutta ketään ei kusuta tänne eikä me lähdetä mihinkään. eikä syödä yhtään jouluruokaa! nakkeja ja lihapullia ja limsaa. koko päivä ollaan yöpuvussa ja ipanat saa katsoa telkkaria koko päivän. että näin. antaa ny niiden kivien...
  9. Mutsi on Levoton Strutsi

    Mitä Teillä Tapahtuu Juuri Nyt?

    palsta mennyt niin kuolleeksi, niin yritetään nyt jotain kallupin tynkää.. meillä lapset naapurissa mättämässä kakkua, itse torkun sohvannurkassa Nekromantix soiden & päivän tuhannes kahvimukillinen kourassa
  10. Mutsi on Levoton Strutsi

    meillä leivotaan pullaa :D

    joo joo, rupesi tekemään tuoretta pullaa mieli :p enkä siis ole paksuna, mulla vaan välillä tulee tämmöstä. paras varmaan oli se, kun keskellä yötä soittelen kavereille että kellä ois lainata kahvia mokkapaloihin..
  11. Mutsi on Levoton Strutsi

    mitäs tänne?

    hiljaista tuntuu olevan :confused:
  12. Mutsi on Levoton Strutsi

    G: tyylisi kulmakivet?

    tennarit :p kesät talvet & kaikenlaisten asujen kanssa! olen ikuinen tennarityttö :D
  13. Mutsi on Levoton Strutsi

    mitä teillä on just nyt päällä? ei tartte kertoa alusvaatteista, päällysvaatteet riittää:D

    mulla on tämmöinen viininpunainen just polven ylle päättyvä samettihame.. vakosamettia, ei semmosta juhlavaa. ja musta ohutolkaiminen toppi. ulkona oli mustat puukkarit. en muutenkaan ole mikään vaatteilla koreilija, eikä kiinnosta jos joku nyt meikälikan selluliittireisistä menettää yöunensa ;)
  14. Mutsi on Levoton Strutsi

    tv-sarjat/elokuvat jotka teitä on pelottaneet ?

    twin peaks- olin ihan varma, että kun tulen koulusta kotiin ja menen huoneeseeni niin Bob kurkkaa nojatuolin takaa! :D kauna- luulin ainakin viikon kuulevani sitä narinaa joka paikasta! mitäs muilla?
  15. Mutsi on Levoton Strutsi

    seissyt kahvi, palanut paahtoleipä.. millaiset oudot jutut teistä vaan maistuu hyviltä?

    mä tykkään semmoisesta kahvista, joka seissyt kuumassa keittimessä kauan, en tiedä miksi. isäpuoli kyllä tykkäsi keittää aamulla ison pannullisen kahvia & ryystää sitä pitkin päivää, liekö siitä tullut tämä mieltymys :D ja paahtoleivän, kuten grillimakkarankin, on oltava mustunutta :p nam!
  16. Mutsi on Levoton Strutsi

    mikä helvatun smoothie-mania maailmaa vaivaa?

    sehän on PIRTELÖ, ikivanha juttu. sama kuin kuppikakut, saamari muffinseja!!! vanha tuote uusissa kääreissä
  17. Mutsi on Levoton Strutsi

    pirun vaikea löytää sopiva ehkäisy!!!

    e-pillerit aiheutti "ihania" sivuoireita, kierukka tiputtelua & vatsakipua, kapselia en ota koska kaveri tuli siitä huolimatta raskaaksi kun oli jotenkin "koteloitunut". ei aina jaksaisi pelkillä kumeilla säheltää :( fiiliskin laskee, kun pitää kesken spontaanin suihkuseksin luistella hakemaan...
  18. Mutsi on Levoton Strutsi

    täällä oli joskus hauska ketju väsymysmokailuista, mutta moniko tunnustaa mokailevansa ihan muuten vain?

    siis ilman että on koliikkivauva huutamassa kaikki yöt tms? minä olen lapsesta saakka hallinnut sekoilun & hölmöilyn jalon taidon, osasyy voi olla AdHd mutta toisaalta isänikin on taitava tekemään kaikkea älytöntä, on mm. jättänyt nenänsä jääkapin oven väliin :D joo mutta niitä omia...
  19. Mutsi on Levoton Strutsi

    mulla on sitten levyllinen fazerin sinistä perseessä ja puoli pussia sipsejä tissivaossa!

    juupa juu, pidettiin ipanoiden kanssa elokuva päivä ja minähän onnistuin murustelemaan puolet sipseistä paidan sisään.. sitten vielä istuin pojan suklaalevyn päälle, kun se hömelöpöllönen oli jättänyt sen sohvalle ! :O

Yhteistyössä