en vain tajua, mikä tuossa Loirissa on niin ihmeellistä!

en ole katsonut yhtään Uunoa, jo alkumusiikki aiheuttaa migreenin. ns ." laulu" on tuskaista örinää ja lisäksi tyyppi on ruma kuin roskapussi kaikkine otsanäppyineen :x
lähipiiri on täynnä faneja ja auta armias, jos erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan Vesku-jumalasta!

en edelleenkään pysty ymmärtämään, mikä miehestä tekee suuren taiteilijan :O
olen yrittänyt kovasti, mutten mä pysty
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
viieeras
No mitä hittoa se sun persettä kutittaa jos joku toinen siitä tykkää. Kaikkienko pitäis tykätä vaan samoista kuin sinä. Sori vaan mutta se ei mene niin, koita nyt vaan elää sen asian kanssa.
 
nooo
Jos pystyt nimeämään jonkun muun, joka osaa näytellä, laulaa, soittaa, on urheilussa kaksinkertainen Suomen mestari, niin siten kai Loirissa ei ole mitään ihmeellistä. Mä en tiedä muita multilahjakkuuksia ja kunnioitan kyllä Veskua suuresti. Hän on pärjännyt kaikessa mitä on halunnut tehdä!
 
"vieraana"
Ymmärrän ap:n pointin, mutta saahan sitä jokainen tykätä mistä haluaa. :) Mutta se on kyllä totta, että jos ei itse jostain asiasta pidä, niin sitä ei saa mainita.
 
hhhh
Tavoista esiintyänei tartte pitää. Mutta se että käyt joidenkin näppyjen perään iniseen on lapsellista. Ihminen ei ulkomuodolleen paljoa voi...siitä kommentointia en voi sietää.
 
dfvbfd
en ole katsonut yhtään Uunoa, jo alkumusiikki aiheuttaa migreenin. ns ." laulu" on tuskaista örinää ja lisäksi tyyppi on ruma kuin roskapussi kaikkine otsanäppyineen :x
lähipiiri on täynnä faneja ja auta armias, jos erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan Vesku-jumalasta!

en edelleenkään pysty ymmärtämään, mikä miehestä tekee suuren taiteilijan :O
olen yrittänyt kovasti, mutten mä pysty
Ei sun tarviikaan tajuta.
Elä sä onnellisesti vuokrakasarmissa ja kuuntele Jippua.
 
"okei"
No paljon turhanpäiväisempi on Sara"selfie"chafak.... mitä hän on tehnyt ollakseen suosittu ja julkisuudessa? Loirilla on sentään näyttöjä versus nyky misukat.... vaikka itse en loirin tuotannosta välitä, kiistatonta on kuitenkin se että hän on tehnyt paljon ja monenlaista.
 
uiuiui
Veskun tulkinta apulannan armo kappaleesta sai kyyneliin, vaikka yleensä ei kappaleet itketä. Veikkaan, että aapee ei ole ikinä edes kuunnellut mitään veskun biisiä kunnolla
 
"Morrison"
Saa tykätä mistä haluaa. Loiri ei nyt kuulu niihin jumaloitaviin, mutta siis tykätköön ketkä haluaa. Ärsyttää vaan nyt, kun sitä paapotaan ja vedetään esiin kuin mitäkin korvaamatonta. Kai sille vielä liputuspäiväkin järjestetään.
 
"laalaa"
Yrittääkö Loiri miellyttää kaikkia laulullaan? Ei. Olettaako hän että kaikki tulee ymmärtämään hänen taidettaan? Ei.

Hän tekee mistä hän nauttii. Ja missä itse kokee menestyvän. Aitousvpaistaa aiku6sesta miehestä jo läpi. Varmasti oppia elämän polulta. Mutta virkistävää kuunneltavaa nyky pojan kloppien rinalla. Puhumattakaan bikini-bimbojen joiden aivoituksia pursuaa ovista ja akkunoista, joka tuutista.
 
Jos Loiria arvioi vaan nykyisen kautta niin hän on keskiverto artisti, mut Loirin tykkääjät ottavat huomioon miehen koko uran.
Vesku on osa suomalaisuutta niin monelta vuosikymmeneltä että harva nykyartisti on niin paljon vaikuttanut kulttuuriin kuin hän. Uunot ja Jean-Pierret on legendaarisia.

Mut hypetyksessä on aina vaaransa, Loirin suosiota ei kannattaisi kierrättää loputtomiin (nytkin on ilmeisesti alkamassa joku hänen tv-sarja) koska mielenkiinto lopahtaa ja se kääntyy artistia vastaan.
Tuntuu joskus että artistille olisi parempi olla tasaisen suosittu mutta ei huippusuosittu. Cheek ja Selänteen perhe ja Loiri on symppiksiä mut jos heidän elämänsä kalutaan loppuun asti niin ketä kohta enää kiinnostaa? (No saattaa kiinnostaakin, en tiedä)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"katten"
Jos Loiria arvioi vaan nykyisen kautta niin hän on keskiverto artisti, mut Loirin tykkääjät ottavat huomioon miehen koko uran.
Vesku on osa suomalaisuutta niin monelta vuosikymmeneltä että harva nykyartisti on niin paljon vaikuttanut kulttuuriin kuin hän. Uunot ja Jean-Pierret on legendaarisia.

Mut hypetyksessä on aina vaaransa, Loirin suosiota ei kannattaisi kierrättää loputtomiin (nytkin on ilmeisesti alkamassa joku hänen tv-sarja) koska mielenkiinto lopahtaa ja se kääntyy artistia vastaan.
Tuntuu joskus että artistille olisi parempi olla tasaisen suosittu mutta ei huippusuosittu. Cheek ja Selänteen perhe ja Loiri on symppiksiä mut jos heidän elämänsä kalutaan loppuun asti niin ketä kohta enää kiinnostaa? (No saattaa kiinnostaakin, en tiedä)
Hyvä kirjoitus, mutta sitä en niele että Loiri olisi kulttuurielämämme vaikuttaja.Näen selvän eron viihdyttämisessä ja korkeakulttuurissa, mikä ei tarkoita toisen olevan toistaan huonompaa. Viihdekin tehdään tosissaan, mutta Loiria voi aivan hyvin kutsua ja häntä alentamatta osaavaksi viihdealan tekijäksi. Hän on onnistuneesti luonut maineensa koko kansan tulkkina ja rohkeasti kokeillut erilaisia osaamisalueitaan lahjakkaana kaverina.

Minä en hänestä innostu ja toivoisin hänen poistattavan ne kolme rumaa näppylää otsastaan. Inhoan erityisesti Leino-tulkintoja. Ei voisi enää makeammaksi mauttomuudeksi mennä.
 
[QUOTE="katten";30561219]Hyvä kirjoitus, mutta sitä en niele että Loiri olisi kulttuurielämämme vaikuttaja.Näen selvän eron viihdyttämisessä ja korkeakulttuurissa, mikä ei tarkoita toisen olevan toistaan huonompaa. Viihdekin tehdään tosissaan, mutta Loiria voi aivan hyvin kutsua ja häntä alentamatta osaavaksi viihdealan tekijäksi. Hän on onnistuneesti luonut maineensa koko kansan tulkkina ja rohkeasti kokeillut erilaisia osaamisalueitaan lahjakkaana kaverina.

Minä en hänestä innostu ja toivoisin hänen poistattavan ne kolme rumaa näppylää otsastaan. Inhoan erityisesti Leino-tulkintoja. Ei voisi enää makeammaksi mauttomuudeksi mennä.[/QUOTE]

Antaa näppyjen olla, jos ne ei häntä itseään haittaa. Ihan tarpeeksi on samaan tyyliin stailattuja "vähäks tää on siistii" -diipadaapa-artisteja ja mainstreamia. Niitä mahtuu 15 tusinaan.
 
ei laulajaksi
muuten kyllä diggaan Loirista mutta jos joku väittää häntä hyväksi laulajaksi niin :LOL: Se "laulu" on kamalaa ja laulamisen hän kyllä olisi voinut jättää niille keiltä se taittuu
 
ulkonäkö toissijaista
[QUOTE="Sairaanhoitaja";30561241]Ne näpyt voisi leikkauttaa pois eikä niitä ole vain otsassa.[/QUOTE]

Ei 70-vuotias äijä muutaman näpyn poistolla kauniiksi muutu.
 
totanoin
Minusta Loiri ei laula. Tulkitsee. On vain pari tulkitsemaansa kappaletta, joita siedän kuunnella.

Ihan hienoa, että hänen pitkä uransa ja saavutuksensa saavat suitsutusta jo nyt. Harmillisen usein glooriaa saa vasta sitten, kun ei itse ole enää kuulemassa.
 
"Sairaanhoitaja"
Alkuperäinen kirjoittaja ulkonäkö toissijaista;30561279:
Ei 70-vuotias äijä muutaman näpyn poistolla kauniiksi muutu.
En ole sellaista väittänytkään, mutta olisi vähemmän ällöttävän näköinen ilman niitä näppyjä. Ei toki ole meidän muiden päätettävissä, mutta ne nyt vain ällöttäviä.

Ei Loiri mikään hyvä laulaja ole, mutta Naurava kulkuri on hauska kappale ja Hyvää puuta on kyllä hyvä kappale ja sen Loiri osaa tulkita. Loirihan ei laula vaan hän tulkitsee. Uunoihin olen jo kyllästynyt kun niitä on tullut vuosien varrella niin monesti telkkarista.
 
säpäle harmaana
Onhan Loiri tehnyt merkittävän uran viihdemaailmassa. Se on sitten eri asia tykkääkö Uuno-elokuvista tai Loirin lauluäänestä. Jos ei ole yhtään Uuno-elokuvaa nähnyt, niin mielestäni vähän omituista ihmetellä Loirin suosiota. Niin, eihän ne nykymittapuulla ihmeellisiä ole, mutta kyllä ne aikanaan oli kotimaisessa elokuvatuotannossa aika merkittäviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä