Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Pitkästä aikaa ehdin taas jotain kommentoida:) Olen koko ajan lukenut mutta harvoin ehtii mitään itse kirjoittaa.. Raudasta ollut puhetta ja minulla on ollut joka raskaudessa isoja ongelmia hb kanssa. Eli kaikki rautatabletit on yhtä kuin turhia. Mutta nestemäinen toimii hyvin eikä mitään...
  2. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Vihdoin viikonloppu, ihanaa! Asumisesta: nyt meillä on 4h+k ja molemmilla lapsilla siis omat huoneet. Mutta uskon että hyvin pärjätään näin. Nuorimman huoneeseen vaan sitten kerrossänky. Sukupuolesta: Varmaan kysytään ultrassa kun olen myös uteliasta sorttia joten varmasti malttaisi...
  3. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Tsemppiä lilianille ja toivottavasti on harmitonta vuotoa! Itse kokeilen nyt syödä 1,5 h välein jos se auttaisi tähän hirveään pahoinvointiin ja tänään ainakin on toiminut! Ei läheskään yhtä huono olo! Vaikka aamulla tekee tiukkaa kun ei ole yhtään nälkä ja sitten pitää väkisin syödä...
  4. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Hei, täällä yksi odottaja ilmoittautuu mukaan. En saa punaiseksi puhelimella: La 8.7 ikä 31 ja 3. lapsi ja KOS. En ole saanut aikaiseksi kirjoittaa kun on täysi uupumus/väsymys ja nyt alkupahoinvoinnin lisäksi on tullut oksentaminen ja huono olo koko päivän! Tämmöistä ei ole aikaisemmin...
  5. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei kaikille! Tein sitten tänään testin kun viimein ehdin apteekkiin. Ja parin tunnin pidätyksellä ilmaantui saman tien kaksi vahvaa viivaa!!!! ? Ihan sekava olo jäi kun on hirveän onnellinen mutta samalla vähän kauhuissaan. Enkä nyt tosiaan tiedä minkä pituinen kierto on ollut? Että 29-31...
  6. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei taas! Tervetuloa iltatähti2015! Ja jännät paikat pöllömammalla! Minulla on nyt kp 32 ja menkkoja ei vielä näy.. Iiik! Mutta toisaalta ei ole mitään tietoa miten pitkä kierto on.. En ole vielä uskaltanut testailla kun mietin että taas hätäilen mutta varmaan lähipäivinä testaan...
  7. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Työkiireet taas kaatuivat päälle joten päivitykset tänne jääneet vähäisiksi mutta kuumeilu vielä voimissaan! Onnittelut hipsulle plussasta! Ja jännät paikat myös pöllömammalla näyttäisi olevan:) Minulla nyt kp 19/30-33 ja viimeiset 4 päivää välillä vihlonnut nivusissa mutta ei kuitenkaan...
  8. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Vain huonoja uutisia siis muillakin:( toivottavasti saataisiin onni kääntymään ja plussatuulia kaikille! Eli menkat ne sieltä sitten minullakin alkoi joten nyt olisi kp 8/30 ja yk 2 meneillään.. sopivasti tässä kierrossa menen siis kalenterin mukaan kun menkat alkoivat 1 päivä:) Minulla...
  9. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Paljon nyt flunssaa liikenteessä:( Paranemisia kaikille! Tosiaan eilen ihan semmoinen olo että menkat alkaa mutta lisäksi tuli illalla pahoinvointi!! Nyt en ymmärrä ollenkaan ja jos ilman kierukkaa tulee tämmöiset oireet ennen menkkoja niin sit en kyllä kestä! Eli väsymys jatkunut koko...
  10. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Vadelmia kuulostaa hurjalta tuo kohdunulkoinen raskaus:( Näkyikö testissä silloin kuitenkin ihan selvästi plussaa? Kovin yleisiä tuntuu olevan sekä kohdunulkoiset että keskenmenot.. Toivotaan että ei enempää tulisi niitä tähän ketjuun ja plussatuulia kaikille! Tervetuloa joukkoon pöllömamma...
  11. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidip* kurja tilanne jos mies asuu kaukana:( Kanttarelli harmi että ei tärpännyt viime kierrosta mutta plussatuulia uuteen kiertoon!! ON: Laskin että keskiviikkona olisi ainakin se 14 päivää mennyt oviksesta niin jos silloin ei mekkoja kuulu niin teen testin.. jännittää hirveesti vaikka...
  12. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Paranemisia heidip*! Flunssaa ja pitkäkestoista semmoista on paljon liikkeellä nyt:( Nimimerkki kolmas viikko nuhaa tulee ja kurkku kipee... Toivottavasti olisi kiinnittymiskipuja! Vaikka laskin vähän että emme samana päivänä miehen kanssa puuhailtu kun oli ovis vaan seuraavana.. Sen takia en...
  13. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pakko heti vuodattaa tänne mutta on nyt viimeiset 3 päivää vihlonnut alavatsassa sekä oikealla että vasemmalla puolella. Vähän samanlaista kun välillä ovulaation yhteydessä repäisevä kipu esimerkiksi aivastaessa paitsi että tämä kestää koko päivän. Onko muilla ollut samanlaista? Mihin voisi...
  14. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä uusi ilmoittautuu mukaan jos vielä mahtuu? Eli kolmatta kuumeillaan ja kierukka lähtenyt 10.9. Tiedot olisi siis 31v...kp 23?/29-36 ja edelliset lapset 08 ja 11. Vähän aikaan lueskellut teidän juttuja mutta nyt vasta pääsimme aloittamaan yrityksen:) Vaikka mies vielä vähän empii joten...

Yhteistyössä