Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 32/28, Dpo 16-17. Menkkoja ei näy ei kuulu! Mitähän tää nyt on?? Tiistaina vasta pääsen testaan.
  2. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 32/28, Dpo 16-17. Menkkoja ei näy ei kuulu! Mitähän tää nyt on?? Tiistaina vasta pääsen testaan.
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vuotoa odotellaan edelleen. Kp 30/28 ja dpo 14-15. Ehkä huomenna alkaa.
  4. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei näy vieläkään vuotoa. Ehkä huomenna sit...?! 30/28 ja dpo 14-15 kai? Testit selkeää negaa. Tosin ne on noita one step kökkötestejä mut kuitenkin. Plaah! Tätä erää siis yk3 starttaa kohta. Kokonaisuudessaan yk7 taitaa olla seuraava vaikka tossa välissä oli aika vähän yritystä.
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei alkanu menkat tänään niin ku ajattelinkin. Ehkä ne huomenna tai pe sit alkaa.
  6. M

    Kuvia plussatesteistä

    Kuva ei näy :(
  7. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 29/28 ainakin vielä... Dpo 13-14. Testi nega.
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei oo mitään katsomista niissä. Negaa:( Eli menkkoja odotellen...
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 28/28. Ei oo menkkamainen olo. Perjantaina kai pitäis oviksen mukaan alkaa menkat. Saas nähdä. Aika oireeton tällä hetkellä.
  10. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vielä ei ainakaan ole yhtään menkkaolo. Mut oviksen perusteella pe-la pitäis ehkä alkaa vasta.
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 27/28 ja dpo 11-12. Plaaah. Negaa näyttää testit. Tissit on arkana edelleen ja valkovuotoa tulee. Saas nähdä. Taitaa olla toivo mennyt. Ke dpo 12-13 To dpo 13-14 Eli to tai pe pitäis alkaa menkat oviksesta laskettuna. Kai?
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 27/28 ja dpo 11-12. Plaaah. Negaa näyttää testit. Tissit on arkana edelleen ja valkovuotoa tulee. Saas nähdä. Ke dpo 12-13 To dpo 13-14 Eli to tai pe pitäis alkaa menkat oviksesta laskettuna. Kai?
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ellieamanda onnea:love: on kyllä selkeä viiva :love: Mun valkovuotoilut jatkuu! Lorahtelemalla tulee ja pikkarit märkänä koko ajan!
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joskus kun serkku teki eikä ollut raskaana niin näkyi vaan tuo tumman viiva, kahta muuta ei näkynyt. Ja tälläsiä kuvia löytyikin googlettamalla et näky vaan yksi viiva. Sit taas löytyi sellasia missä aikalailla samanlaiset viivat kun mulla ja oli näyttänyt 1-2. En tajua :LOL: No, tulipahan...
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Se on ku ei malta odottaa. Tein huvin ja ajankulun vuoksi digin. Se sanoi "ei raskaana", sitä tosin odotinkin tässä vaiheessa. Avasin kuitenkin testin. http://aijaa.com/X4mZIy Osaako joku tulkita? Kolme viivaa siis näkyy.
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se on ku ei malta odottaa. Tein huvin ja ajankulun vuoksi digin. Se sanoi "ei raskaana", sitä tosin odotinkin tässä vaiheessa. Avasin kuitenkin testin. http://aijaa.com/X4mZIy Osaako joku tulkita? Kolme viivaa siis näkyy.
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on kaikkea muuta kun kuivaa :ninja: Eilen aamupäivälllä alkoi valkovuotoa lorahtelemaan oikein urakalla! Ja jatkuu edelleen! Tänään dpo 9-10. Eilen ja tänään ollut etova olo illasta hetken aikaa. Tissejä särkee vähän väliä. Torstaina pitäis menkkojen alkaa normi kierron mukaan.
  18. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, mites toi valkovuoto oviksen ja menkkojen välillä? Kuivaa, märkää? Mä en yhtään muista miten menee. Mites oviksen jälkeen jos on raskautunut?
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei, mites toi valkovuoto oviksen ja menkkojen välillä? Kuivaa, märkää? Mä en yhtään muista miten menee. Mites oviksen jälkeen jos on raskautunut?
  20. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    One stepit on mun kokemuksen mukaan ihan kökköjä. Silti niitä juuri mulla on kaapissa. Ja herkjyydeltään 10 ja 25.

Yhteistyössä