Toiveena vauva 2017-2018

Plääh ei vieläkään mitään ovisoireita, ihmetyttää kyllä jos vaan yhtäkkiä jää ovis pois..tulee mieleen kun vehniksen aloitin ei kai vaan siitä johtuisi. Olen vissiin jo niin paniikissa että tein jo kaksi testitikkua väärin ja hukkaan meni kalliita tikkuja :(
Jaksamista kaikille tasapuolisesti !
 
Ei näy vieläkään vuotoa. Ehkä huomenna sit...?!
30/28 ja dpo 14-15 kai? Testit selkeää negaa. Tosin ne on noita one step kökkötestejä mut kuitenkin.
Plaah!
Tätä erää siis yk3 starttaa kohta. Kokonaisuudessaan yk7 taitaa olla seuraava vaikka tossa välissä oli aika vähän yritystä.
 
Huomenta kaikille! :)
Nyt vaan omaa napaa,pahoittelut.. Eilen kp 33/26-? Ja
Päätin sitten viime yönä pissiä tikkuun ja plussa tuli. :O <3 Vähän nopeaa kyl ku vasta yk2,kun tyttöjä aloin odottaa niin meni puolisen vuotta pillereiden jätön jälkeen et tärppäs. Hui sentään,olin valmistautunu samanlaiseen odotukseen nyttenki.. :D mies toivois poikaa,mut saas nähä kuin käy. :D
 
Huomenta kaikille! :)
Nyt vaan omaa napaa,pahoittelut.. Eilen kp 33/26-? Ja
Päätin sitten viime yönä pissiä tikkuun ja plussa tuli. :O <3 Vähän nopeaa kyl ku vasta yk2,kun tyttöjä aloin odottaa niin meni puolisen vuotta pillereiden jätön jälkeen et tärppäs. Hui sentään,olin valmistautunu samanlaiseen odotukseen nyttenki.. :D mies toivois poikaa,mut saas nähä kuin käy. :D
Mahtavaa!! Onnea <3 Toivotaan, että nyt alkais viimisen päälle plussa-aalto ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti 76
Onko jollain clomifenkuuri apuna? Jos on niin miten helpottanut raskaaksi tuloa ja miten pian?Kuinka monella tullut monikkoraskaus kuurin jälkeen :rolleyes:

Plussanneille onnea :love: ja plussaa odottaville paljon tsemppiä :love:
Täällä!
Clomit nyt neljättä kiertoa apuna. Follikkeleita kasvattelee, mut vielä ei oo tärppi käyny vaikka on yks clomiavusteinen inssikin takana. Ennen Clomeja oli Letrot mitkä teki ihan samaa, mut eri lääkeaine vaan. Ei siis yhtään alkanutta raskautta vielä vaikka molemmilla on suvussa kaksosia, että samapa tuo monta tulee jos on tullakseen. :)
 
Onnea plussasta Teddybear 82 !

Täällä iski tänään alavatsakipu ja vatsa meni sekaisin illasta, mutta nyt olo on taas ok. Päivällä myös pissitti vietävästi vaikka en juuri ollut juonut. Ota tästä nyt selvää. Tänään kp17 ja dpo3.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä muillekkin!
 
Täällä odotellaan menkkoja kovasti saapuvaksi, jotta pääsisi uuteen kiertoon. Eilen illalla oli kipuja, joten ajattelin että tänään olisivat alkaneet. Ehkä huomenna? Toivottavasti nyt ei kovin venähtäisi kierto, kun on muutaman kierron ollut sen säännölliset 34-35pvä ja nyt on jo kp36! :/ Tosiaan eilisen ja toissapäiväisen testit (to ja pe) olivat negoja.
muoks. Tottahan tosin nythän vasta dpo12, eli eihän niiden ehkä pitäisikään alkaa kylläpä aika matelee! :eek: Luulin jo olevan tyyliin dpo14!

Aloittelen vielä tänään uudelleen macan, jännityksellä odotan tuleeko vielä illan aikana mitään ylimääräisiä oireita kun oon lukenut kaikenmoista joidenkin käyttävien uudelleen aloituksesta (oksentamista ja mahakramppeja ym).. Joku sanoi että maca on pidentänyt kiertoa, mutta muistaakseni oon lukenut myös lyhentävän kiertoa..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Ja taas vähän napailua...

App näyttää että menkkojen alkuun 6pv eli ois DPO8 tokikaan en tiiä missä se ovis tarkalleen oli. Toissapäivänä miulla räjähti leuka täyteen hormonifinnejä. Näin aknetaustaisena siinä ei mitään ihmeellistä sinänsä ole ja kun hiuksetkin on pari päivää rasvottunu hirveesti niin nää yleensä kielii menkoista.

Mutta ihmetytti kun vaan toinen puoli suun ympäristöstä on täynnä näppyjä (valehtelematta neljä isoa ja monta pientä) ja toisella puolen ei mitään! Ja google kertoi tämän: "Hormonit vaikuttavat leukaluuta ympäröivään alueeseen. Epäpuhtaudet ilmestyvät naisilla etenkin kuukautisten aikaan: se, kummalle puolelle finnejä ilmestyy, kuvastaa kummasta munasarjasta juuri siinä kuussa ovuloit." ja arvatkaas kumpi puoli oli se joka kipuili sillon torstaina? No oikea, jossa myös näpyt. Tiedä sitten ennustaako tuo menkkojen alkamista vai nimenomaan sitä että toivoa ois. :notworthy:
 
Täällä!
Clomit nyt neljättä kiertoa apuna. Follikkeleita kasvattelee, mut vielä ei oo tärppi käyny vaikka on yks clomiavusteinen inssikin takana. Ennen Clomeja oli Letrot mitkä teki ihan samaa, mut eri lääkeaine vaan. Ei siis yhtään alkanutta raskautta vielä vaikka molemmilla on suvussa kaksosia, että samapa tuo monta tulee jos on tullakseen. :)
Toivottavasti toimii vaikka sitten tuplan verran :love:(y)
Onnea koitokseen ja käy kertomassa kuin kävi (y) Itse aloitan ens kierrosta ja kieltämättä vähän jännittää :oops::rolleyes::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuusis82
Huomenet :)
Onnea teddybear :love: nachsal ja tuusis, mikä siellä on tilanne?
Täällä dpo 9 tai 10 ja viivanpaikkaa pukkaa, liian aikaista testailua:D niin toivon ja oikeastaan sellainen tunne olisikin, että sinne alkaista sitä punaista viivaa vielä tulemaan....alaselkäjomotusta on ja eilen ilmestyi se paineen tunne alamahalle, illalla turvotuskin. Tässä nyt sitten saa vielä monta päivää jännittää, menkkojen pitäisi vasta viikon päästä alkaa :whistle:
 
Huomenet :)
Onnea teddybear :love: nachsal ja tuusis, mikä siellä on tilanne?
Täällä dpo 9 tai 10 ja viivanpaikkaa pukkaa, liian aikaista testailua:D niin toivon ja oikeastaan sellainen tunne olisikin, että sinne alkaista sitä punaista viivaa vielä tulemaan....alaselkäjomotusta on ja eilen ilmestyi se paineen tunne alamahalle, illalla turvotuskin. Tässä nyt sitten saa vielä monta päivää jännittää, menkkojen pitäisi vasta viikon päästä alkaa :whistle:
Lykkyä Armadillo (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Dpo3 ja ei juurikaan mitään "oireita"!
Ei ees rinnatkaan oo kipeytyny niinku yleensä tässä vaiheessa kiertoo jo ollu niin herkät! Ainoo on alaselkä, paine tuntuu kun nousee seisomaan tai yleensäkki liikkuu..
Henkisesti ehkä parempi näin ettei oireilekkaan vielä ainakaa, pystyy keskittyy muuhunkin :)

Tsemppiä kaikille ja plussia kiitos!!! <3
 
Huomenet :)
Onnea teddybear :love: nachsal ja tuusis, mikä siellä on tilanne?
Täällä dpo 9 tai 10 ja viivanpaikkaa pukkaa, liian aikaista testailua:D :whistle:
Onnea teddybear!
Ei täällä mitään tapahdu. Alavatsakivut munasarjojen kohdalta jatkuu ja välillä tosi kovana. Eilen en testaillut. Tänään tein testit mut negoja vaan. Mutta meillä myös vasta Dpo 9 joten odotellaan.
Välillä on niin raskas olo vatsassa ja välillä sitä selittää oireet muulla. Mutta ei mulla tällästä kipua ole ollut kun viimeeks silloin kun oon odottanut poikaani. Silloin tehty testi dpo11 ja ollu plussa.

Tsemppiä piinailijoille ja muillekkin!!! Toivotaan kovasti plussatuulia.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
voi marrasmai <3

Nachsalille peukut pystyssä :)

Täällä tänään dpo 2 laskettuna hymynaamasta. Pregnyl pistetty perjantaina ja kokoyön ja varsinkin nyt aamulla ollu ihan järkyttävät vatsakivut tossa kohdun seudulla. Eilen illalla kipu oli enimmäkseen munisten kohdilla, mut nyt tuntuu ihan menkkakivuilta :S
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Yuna
Tänään kp16 ja aika lannistunut olo jo, ei mitään ovistuntemuksia alkaa miettimään kannattaako vehnistä ensi kierrossa jatkaakaan. Huomenna vielä testaus ja sitten reissuun ja täytyy yrittää unohtaa vauva-asiat kokonaan. Just tänään tunnustin että olen nimiäkin miettinyt ja ajattelin että miestä huvittaa kun olen niin hullu mutta sanoi että on itsekin välillä miettinyt, lohdullista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi ja Tuusis82
Mä oon tosi pahoillani kun nyt vaan heti omanapaa.. oon nyt vaan niin epäuskoisessa onnellisuuskuplassa, eli tänään kp 28 ja dpo 14 kauan odotettu ja ihan selkeä plussa!! Toinen letrozol kierto tuotti siis tulosta :love: ja toivottavasti tällä kertaa pysyy mukana loppuun asti :)
En kyllä meinannu uskoa silmiäni.. ei oo ollut oikein mitään sen erikoisempia tuntemuksia, niin ei ollut oikein odotuksiakaan.. sydän kurkussa ja kädet täristen vein vielä varmuudeksi miehen tulkittavaksi :ROFLMAO:En pysty sisäistää tätä... nelisen vuotta ja josko tää vihdoin olis totta..

Kaikille ihan hirmuisesti ovisplussa- ja plussatuulia!! :love:
 
Onnea onnea paljon onnea Cicada! 4vuoden odotuksen jälkeen varmasti olo on epäuskoinen!

Kaikille muillekin tsemppiä ja toivotaan paljon plussia! ++++++++++++++++++

Meillä pidettiin yksi vuorokausi taukoa testailusta. Aamulla kuitenkin kaikki negaa mutta se dpo vasta 9. Mä oon sitä mieltä että se pregcheck testi aiemmin oli vaan niin herkkä että nappasi vielä pregnylin hcgt. Et vielä on ihan toivoa plussasta hyvin, mä uskon ja toivon ja uskon että se tulee...
Koitetaan keskittyy vähän muuhunkin, vaunujen, doplereiden ja ties minkä katsomiseen. Ja vähän siihen että mä EN sit osta jokaista härpäkettä sille tulevalle toivottavasti tulossa olevalle vauvalle. Mulla on VÄHÄN joskus ollut se paha tapa. Mut onneksi mulla on mahtava puoliso joka osaa käsitellä mua juuri oikein ♡ Iltatähteä toivoen nukkumaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi ja Cicada

Yhteistyössä