Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Maikki 12 sitä minäkin Mietin että mahtaako olla vikaa testeissä :confused: en oikein osaa nyt mitään suurempia odottaa tältäkään kierrolta kun ei ole mitään ikinä aiemmin tapahtunut niin miks sitten nytkään :unsure: mutta vaivaamaan toki jäi ja kovasti koska ennen en Oo mitään vastaavaa saanut testiin :unsure:
 
Mulla edellinen kierto päättyi kemialliseen, eli en mäkään mitään kärrynpyöriä ala heittämään ennenkun saan vahvoja viivoja. Teetkö aamulla uuden testin? Jos tulet tänne sitten kertomaan miten kävi, mä ainakin haluan tietää :)
 
Mulla edellinen kierto päättyi kemialliseen, eli en mäkään mitään kärrynpyöriä ala heittämään ennenkun saan vahvoja viivoja. Teetkö aamulla uuden testin? Jos tulet tänne sitten kertomaan miten kävi, mä ainakin haluan tietää :)
Yritän kovasti että jos huomisen olis testaamatta ja testaus vasta sunnuntaina:D mutta kerron kyllä kun testaan. Miten sä meinasit testailla? :)
 
Tänään huomasin että mun hajuaisti on parantunut varmaan kaksi kertaa paremmaksi ja muutenkin mulla on tosi hyvä hajuaisti. Mä lopetin 3,5 vuotta sitten tupakanpolton ja hajuaisti on parantunut todella paljon sen jälkeen. Tänään kun tulin kaupasta pihalle miettikää edellä kävelevän pojan pehmiksen haju oli todella vahva ja kun tulin kotiin niin rappukäytävässä haisi tosi vahvasti pyykinpesuaine.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Mä tuun kans tänne himotestaajiin. Taas lähti verkkotilaus testeistä :unsure:

Mulla siis poistettiin mirenakierukka 10.5. 12.5 vuodin pari tuntii ku seula. Sen jälkeen ei vuotoja.

Ennen kierukkaa kierto n. 27pv. Nyt ei hajua pituudesta kun 5 vuoteen ei oo menkkoja ollut(y)

Oireita on. Oksettaa iltasin, tissit kipeet, vähän menkkamaista jomottelua.

Tänään kuitenkin testasin negan apteekin omalla. Oisko ollu liian aikasta?

Ennestään munulla 7 ja 9 vuotiaat mussukat. Nyt ois iltatähden aika :)
 
Koska ihmiset kovin usein alkavat huolestua suunnattomasti, jos testit eivat tummene huomattavasti joka päivä, tai nayttaa jopa hiukan haaleammalta jonain paivana, niin ajattelin testata ihan huvin vuoksi ekasta verikokeesta kunnes viivat ovat tasavahvat.

Dpo 9-12 viivat tummuivat joka paiva, dpo 13 viiva naytti aavistuksen haaleammalta kuin edellispaivanen. Tein testin 3 kertaa, ja lahes oaikoin kun viiva ei nayttanyt ihan yhta tummalta. Dpo 14-18 testit nayttivat kaytannossa ihan samalta, markina olivat paivittain aavistuksen edellisia tummempia, mutta kuivana saman vahvuuksia, eli hitusen kontrollia haaleampia. Vasta dpo 20 tasavahvat viivat. Eli kun hcg oli 1784 dpo 18, ollaan nyt reilusti yli 3000 hcg. Tasta voisi paatella, etta testit eivat aina kerro ihan tarkasti mita kehossa tapahtuu. Ja ainakin kayttamaan halpatesti on valmistettu nayttamaan eka viiva noin 10ui vaikka testi itseasiassa on merkitty olevan 25ui, ja tasavahvat ei tule ennen 3000 raja-arvoa.

http://aijaa.com/vbJs6F
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Yuna
Anteeksi, tulen tärisevin käsin omanapailemaan... Nyt on siis ehkä dpo 10 ja tein pc:n. Ei antanut viivanpaikkaa kummempaa, kunnes varmaan puolen tunnin päästä siihen ilmestyi toinen haalea viiva?! Onko tämä nyt se maailmankuulu roskishaamu vai mitä tää tarkottaa? Viallinen testi? Ei mulla oo ikinä noin pitkän ajan jälkeen alkanut testi turhaa mitään näyttämään o_O Tässä kuva, toki luonnossa näkyy paljon selkeämmin http://aijaa.com/SsnFXy
Tulee jännät päivät :rolleyes: Olojakin on vaikka mitä, mutta niin niitä on ollut kaikissa negakierroissakin :LOL:
Myös mulle kävi näin dpo 9 ja 10! Elättelin toivoa, mutta tänään alko menkat ihan ajallaan. :( Jospa Maikki12 ja Saniainen! teillä kävis onnellisemmin! :love:
 
Maikki12 Kyllä mä nään tossa haamun! Plussan vahvistumista toivottelen!
Samanlaisista hailukoista itellä lähti ehkä joko dpo 8 ekat testit! Mikä dpo sulla?
Ei oo tarkkaa tietoa tästä kierrosta, kun edellinen kieto pitkittyi kemiallisen takia. Nyt ehkä dpo 11. Ja kiitos, vahvistumista mäkin toivoisin, mutta en halua olla liian toiveikas ettei taas joudu pettymään :rolleyes:
 
Maikki12 Joo tiedän kyllä ne fiilikset... Itellä kemiallinen ja tuulimuna takana. Sikshän sitä onkin hurahtanut tähän testaamiseen. No nyt näyttää omalla kohdalla ok, so far, mutta ei tarkkaa tietoa oviksesta tai kierrosta, kun lopetin pillerit 11.5. Ja tämä vauva on siis todellinen yllätys - positiivinen vahinko jos niin voi sanoa. Mutta! Ennen ultria en huokaise helpotuksesta..
 
Hämmentynyt täällä, hei!

http://aijaa.com/8w4wQk

Viheät ovistestejä, jotka tehty to, pe ja la.
Siniset Pregcheckejä tehty to ja la.
Digi tehty la. Eli siis tänään... :D

Mutta miten Pc:n viiva on noin vaalea ja digi taas antaa noin isot viikot? Tämän päivän testit kaikkit dipattu samasta pissasta. Ja oletettavasti tänään on dpo 14. Aiemmin olen saanut tässä vaiheessa Pc:llä tasavahvat viivat, mutta nyt ollaan kaukana. Onnistuneessa raskaudessa en tehnyt digiä ollenkaan, mutta tasavahvat viivat tuli joko dpo14 tai dpo15.
 
Oodikas mä luulen, et Pc:ssä on joku huono erä menossa. Huomasin viime kierron km:ssa saman. Muutenkin ihan ihmeellistä turhaa viivanpaikkaa alkanu näyttää jo testiajalla Pc:t. Kyllä ennen vanhaa oli seki paremmin; jos hiemankaan hailua viivanpaikkaa tuli, se alkanutta raskautta merkkas. Nykyää ihan sielusta vihloo, kun päivästä toiseen turhaa pystyviivaa viljelee. Meille raskautta toivoville se on oikeastaan hyvin piinaavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Oodikas ihania viivoja siellä :love:
Maikki12 kyllä mäkin näen haalean haamun (y)

Täällä jälleen ovista odotellessa, mutta en kyllä jaksa samallatavalla odottaa kuin viime kierrossa. Tulee jos tulee, nyt mennään paljon rennommin. Enkä edes odota että raskautuisin, toivoni heitin pois. Jännään silti jos kävisi sellainen ihme että vauvan saisin. Ehkäpä tää seesteinen fiilis auttaa raskauden alkamista ;) ainakin toivon niin.
Me muutetaankin parin viikon päästä, niin ajatukset aika hyvin sillä suunnalla.
Ovista testailen ihan mielenkiinnosta, tietää vähän toimiiko kroppa vai ei. Enemmänkin menkkojen takia kuin raskauden, tietää varautua vuotoon.

Lyhyesti: toivon ihmettä, mutta en odota!
 
Heippa! Eilen niin kovasti meinasin että mitään testailuja tänään en tekis, mutta pakkohan se oli aamulla ja päivällä. Tein netistä tilatuilla testeillä ja molempiin tulee hyvin vaaleaa haamulaista! :rolleyes: Ajattelin maanantaina kipasta apteekista testin jos sillä sais näkyviin jotain paremmin, ehkä ei. Ja Voihan se olla että ne menkatki tulee... Viikon ollu jo menkkamaisia kipuja ja ikävästi viiltelee tuolla mahassa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja nelHM
Maikki Näen myös haalean, värillisen, haamun. Vahvistumista sille!

Oodikas Oisko vaa joku maanantai erä? Luottaesin digiin.

Saniainen Kuvaa! Varmaan huomenna uusiksi? Jos sulla on liuskoja kotona (en yllytä yhtään..).

Mulla oli eilen outoa, muutamalla vessareissulla päivällä tuli vaaleanpunaista vuotoa, paristi oli vertakin seassa. Sit ei ole tullut mitään. Ei ole ollut mitää tiputteluja tmv sen Kp11 jälkeen.. Nyt kp22.
 
Dpo 13 ja eilen alkoi alavatsassa vihlonta, menkkojen pitäisi alkaa vasta tiistaina dpo 16.
Tänään vihlonta on jo sellaista, että ei oikein osaa sanoa, että vihlooko selässä vai mahassa. En kärsi menkkakivuistakaan, joten tällainen on vähän outoa. Lisäksi ilmavaivoja aivan hirvittävästi ollut dpo 5-6 lähtien.

Joka kuukausi näitä oireita tulee, vieläpä joka kuukausi joku aivan uusi (miten niitä uusia oireita onkin näin moneksi kuukaudeksi riittänyt?) Ja taas olen aivan varma, että no nyt on tärpännyt.
 
Voiku mä oon niin surkea tämmösten kuvien laittamisten kans, en taija osata :ROFLMAO: mutta joo testejä on kyllä vielä millä vois testailla :D

yytteri Mulla on nyt dpo 12 jos oikein muistan ja vihlomista ja alavatsa kipuja ollut jo viikon. Tiia sitte mitä on :unsure:
 

Yhteistyössä