Hakutulokset

  1. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Zau ! Ja pahottelut ! En oo nyt aikoihin käynny täällä kertomassa kuulumisia :cautious: Onko plussia vielä sedallu ? :) Ihan kaikkia en jaksanu läpi lukea, ainakaa vielä.... Mä kirjottelin tuolla aikasemmin joo, en tiedä ketkä muistaa vai muistaako kukaa vielä :D Täällä nyt kp27/31-32 ja...
  2. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mäki täällä pitelen peukkuja ! :) Mullaki vähän semmosia fiiliksiä tullu, että onkohan tuo isäntä tässä lapsiasiassa ihan mukana ? Vaikka aattelis, että toi kevät aurinkoki sais haluja heräämää, mutta taitaa täällä päässä olla ihan toisin :D Noh, onneks tässä on viikkoja vielä ennen seuraavia...
  3. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Zaauu ! Ja tervetuloa mangggoo :) Oma kokemus noista o-tikuista on kyl se, että luo vaa stressiä :D Ainaki meikäläiselle... Sain tikutettua oviksen kp18, eli olisko ovis sit ollu se kp19, joka AINOASTAAN hyödynnettiin... Isännän kiireitten vuoks vähän jäänny... Nyt kp20 ja tikutin vielä, nii...
  4. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mitä siihen listaa vois laittaa ? :) Vai pitäiskö olla se 'perus', eli kp, yk vai lisää jotaa muuta? Hitsi ku tänne kaksplussan sivuille ei saa mitää suljettua ryhmää ? Olis paljo mukavempi, ku keskustelut pysyis vähän 'salassa'.Ei tarvi aina ihan miettii, että mitä tänne kirjottelee, ku kaikki...
  5. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tänneppä on tullu tekstiä :) Pahoittelut negoille ja peukut niille, joilla menkat ei oo vielä alkanu ! Mun pitkittyny kierto (3päivää) paljastu kemialliseks :( Päätin, et seuraaval kerral testaan, ku oikeesti kunnolla myöhässä.... ÄÄÄH! Mä itte oon ostanu o-testit ja r-testit kotitesti.fi Ja...
  6. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä osasin aika hyvin pitää suunni kiinni :D Mieheltäki salasin plussaa melkee viikon, ku yllätys oli, nii en sit yhtään osannu arvioida sen reaktioo :D Mut se sanoki, että parhain lahja ikinä, näin joulun alla. Harmi vaan, ettei se paketti pitänykkää mitää elävää sisällä :( Meijän oli...
  7. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Toi on kurjaa ! Tekisin melkee mitä vaa, että voisit ilman tota lääkettä olla :) Pidetään peukkuja kaikille, että pian plussatuulet puhaltaa ! :)
  8. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jos olet raskaana tai imetät, epäilet olevasi raskaana tai jos suunnittelet lapsen hankkimista, kysy lääkäriltä neuvoa ennen tämän lääkkeen käyttöä. Älä käytä Ketipinoria raskauden aikana ennen kuin olet keskustellut lääkärin kanssa. Jos äiti on käyttänyt Ketipinoria raskauden kolmen...
  9. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kyllähän niihin huomiota kiinnittää :) En mäkää tossa 'raskaudessa' uskaltanu edes buranaa ottaa, ku päätä särki joskus monta päivää peräjälkee... Mullakin, kun on vähä migreenitaipumusta. Tai no... Sillo ku neuvolassa ja ultrassa kävin, nii migreeni todettiin :D Sillä perusteella, että neuvolan...
  10. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Voi hyvinki olla, että unohtunu/ sun paperit jäänny johkuu lojumaa ja sitte hävinny tai vastaavaa. Mulla oli käynny kerran sillee, että viiminen kirjaus oli joskus ollu vuonna 2010 ja olin kumminki rampannu lekurissa lenssukierteen takia ja mitä muuta nyt ollukkaa... Ja omalle isälle käynny...
  11. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Rosmariina, voiko oikeesti mennä 6kk, että lääkäri ei soita ? :o Olettaisin, että sun tapauksessa olis kuulunu vähä aikasemmin... No tiedä sitten... Vaikka ite terveydenalalla töissä oon, nii aika pettyny oon terveydenhuoltoo :D Ja tietysti myös senki takia, mitä palvelua itte joskus saannu...
  12. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jozzuuuh, kiitos :) <3 Ja kyllä pahemmasta yli päästy, mutta aika korjaa haavat. Ei voi minkää... Sääli vaan, ettei toi henkinen puoli palaudu yhtä nopeesti, kun fyysinen... Pillereitten jälkee, aika yksilöllistä :) Toisilla voi tärpätä heti, kun taas toisilla voi mennä vähän pidempää. Ihan...
  13. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Itte oon täältä suuresta kymenlaaksosta ;) Ja isännän kanssa just muutettii vähän aika sitte maaseudulle (päätös tehtii ennen ku se plussa tuli) :) Ja neuvolaa ei kumminkaa ollu matkaa, ku 14km... Mutta se terveydenhoitaja on ollu kaikista mahtavin mihin oon törmänny ! Sain mennä vielä...
  14. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Huips ! Ja tosiaan, kiitos kaikille peukuista ! Toivotaan parasta ja pelätään pahinta !
  15. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Nettte, ääh ! Mulla meinaa ihan kyyneleet nousta kohta silmii ! En osaa vastata, että miks :D Ehkä vamraa siks, ettei kukaa oo mua ikinä tollee skarpannu ja joku toivoo mulle/meille jotaki hyvää :) Noihin rattaisii ja muihin... Mulla on vielä se aika, että pyrin välttämää kaikkia vauva/lapsi...
  16. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    No ei se helppoo tietenkää ollu... Ja olihan se isännällekki aikamoinen paukku. Sen silmistä kyllä huomas, että sitä sattu. Varmaa enempi ku mua... Mut ei siihen oikeestaa auta, kun aika. Sit mä hirveest kiertelin foorumeilla ja kirjottelin tarinaa ja päiväkirjaa tuntemuksist ja ajatuksist...
  17. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    No joo... meni taas aika sekavaks tuo mun teksti :D Mut tosiaa tajusin, että myöhässä oon ja vatsaa juili ja sitte toi iho.... Plussan jälkee alko toi märän tunne ja vihlonnat esim. kun nopeesti nous tai kylkeä kääns... Mut sit mulle tuli välillä semmosii ihme kipuja, mitä en oikee osaa...
  18. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Pitää varmaa vaa mieli sitte malttaa ja testaat, kun menkat myöhässä. Toivottavasti pois jää :) Mutta ainaki lupaavalta kuulostais ;) Ite en tota edellistä 'raskautta' edes huomannu, kunnes tajusin että menkat onki myöhässä ja iho oli jotenki erilaisen tuntune :D Sitte yövuorossa testin...
  19. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Pahoittelen, etten nyt jaksa taaksepäin selailla, mutta onko mikä kp menossa ? Eli onko mahollisesti menkat lähellä/alkamassa ? No juu ! Ja tuntuu, ettei täst kuumeilust pääse yli, eikä ympäri ! Odottavan aika on pitkä ! Valitettavasti pitää vaa odottaa sitä tärppiä :( Edellisessä...
  20. Saaaris

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Terve naiset ! Täällä kans yks kuumeilija ilmottautuu :p Ikää itelläni mittarissa 21 ja mies 26, mutta syksyllä taas numerolla eteenpäin :D Täällä semmonen tausta, että plussa pärähti joulukuussa -14, joka osottautu tuulimunaks tammikuussa -15, josta sitte kaavintaa jne... Mutta kuume...

Yhteistyössä