Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ultrassa käyty ja kaikki oli oikein hyvin. Kooltaan oli 8+4 ja la olisi nyt 16.9. Ei turvotuksia ja syke säännöllinen :) Miten siihen FB ryhmään pääsi?
  2. A

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka pitkästä aikaa :) mä joutusin muutamalla työkaverille kertomaa. Kun sellasia asiakkaita joiden luokse en nyt voi mennä. En olisi halunnut mut minkäs teet. Olen siis kotihoidossa töissä. Mulla tuntuu rinnat vaan kasvavan ja särkyä on ajoittain. Tänään olis tullu ekan kerran oksennus jos...
  3. A

    Syyskuun söpöläiset 2016

    ts1996: vuoto voi olla ihan normaalia alkuraskaudesta, mutta vuoto ja kovat kivut eivät välttämättä lupaa hyvää. Stemppiä. Varmasti huolestuttaa.
  4. A

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ilmoittaudun varovasti mukaan. Takana toukokuussa 2015 keskenmeno rv 12. Ennestään minulla on heinäkuussa 2012 syntynyt poika. Haamun testiin sain perjantaina ja tänään sit ei ollut enää epäselvyyttä. Selvä plussahan :) Olen 29v, 2. lapsi ja la 21.9 Tyks Rv 4+0 ja toivon tälle jarrusukkia kovasti
  5. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Mut voi poistaa listalta. Kesken meni. Käytiin ultrassa eilen 11+2 kun lauantaina alkoi vuoto jamenkkamaiset kivut. Pieni oli noin 1 cm kokoinen jo. Hän ei vaan ollut elinkelpoinen tähän maailmaan.
  6. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Itku tuli täälläkin runosta. On se niin väärin ettei onni aina kohtaa kaikkia. Pienestä ihmeestä ei ole vielä varmuutta täällä. Tuntuu niin pitkältä ultran odottaminen. Masu on mun mielestä vähän kasvanut joten toivoa on ja positiivisesti yritän ajatella. Kaikki menee hyvin jollei mene niin...
  7. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Mulla oli neuvola samoilla päivillä ku sulla geesa. Sydänääniä ei vielä kuunneltu ja ihan hyvä niin. Ku ei niitä vielä noilla viikoilla välttämättä löydä. Murhetta vaan tulee. Tsemppiä. Mulla myös oireet vähentyneet. Eiks se ihan normaalia ole näillä viikoilla. =)
  8. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Louhi ja karkkia voimia teille! Täällä pahoinvointi alkaa helpottamaan. Mikä nostaa taas pelot pintaan. Voi ku menisi päivät äkkiä. Pallero 10+3
  9. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Eilen varasin np-ultran 22.5. Pari viikkoa enää!! Kumma ku se puhelin soittokin niin jännitti. Eilen oli ihmeen oireeton päivä ja tottakai silloin huoli nostaa päätään. Tänään 10+0! :flower:
  10. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Täällä muös yks pessimisti. Esikoisen kohdalla pelkäsin vaikka ja mitä mutta mun mielestä ihan normaalin rajoissa. Nyt koitan kovasti ja olen siinä paremmin onnistunutkin. Ottamalla rennommalla mielellä tämä raskaus. Saattaa olla ettei lapsia enempää hankita. Ainakin minulla on sellainen tunne...
  11. A

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Eilen juhlittiin vappua kaupungilla perheen ja kaverien kanssa. Tänään ollaan oltu kotona. Ulkoiltu, rempattu keittiötä, syöty tortilloja. Nyt mustikkapiirakka uunissa ja katsotaan jääkiekkoa. Ja mulla alkoi 3 kuukauden loma! Jee :):popcorn: Pahoinvointia on ja pyttyä tullu muutaman kerran...
  12. A

    Joulukuun tontut -15

    Voiko itse pyydettyä graavikalaa syödä vai? Mökillä kun tulee siikaa usein. :)
  13. A

    Joulukuun tontut -15

    Täällä huonovointisuus tuntuu iltaisin olevan pahinta. Samanlailla kuin esikoisesta oli. Lopulta kun olen tarpeeksi kärvistellyt. Olen menny suosiolla nukkumaan. Mulla työpäivät vähenee. Vappuna alkaa hoitovapaa ja toivon mukaan jaksan siihen asti töissä ilman että tarttee muille työkavereille...
  14. A

    Joulukuun tontut -15

    Moikka kaikille :) Onnea Ar ultrassa hyviä uutisia saanneille ja hali surun kohdanneille <3 Me odotellaan sinne nt-ultraan asti. Aikaisemmin selitin kuinka huonoa oloa ei ole ollut. Noh, nyt on muutamana päivänä ja juuri nytkin ollut lievää huonoa oloa ja yökkäilemistä. Tosiin mulla on...
  15. A

    Joulukuun tontut -15

    Murkku, mä jään onneksi kotiin 3 kuukaudeksi toukokuun alusta. Elokuussa sit pitäis taas jaksaa. Eilen taas oli töissä tosi raskas päivä ku porukkaa kipeenä : / Mulla ei pahoinvointia ole vieläkään. Olen ihan ihmeissäni :O Eilen illalla tosin oli kovia menkkamaisia kipuja. Mulla on poika 7/12...
  16. A

    Joulukuun tontut -15

    Täällä iski flunssa sit. Työpäiväkin oli kauhean raskas. Olen lähihoitajana kotihoidossa ja kävellään asiakkaalta toiselle. Liikuntaa ainakin tulee ihan työn puolesta. Syön kans raskausvitamiineja. Tiedä sit kuinka tarpeellisia ovat. No miehelle se ainakin on tärkeää
  17. A

    Joulukuun tontut -15

    Käytiin prismassa tänään ja kylmäosastolla haisi pahalle. Mies ei mitään huomannut, raskausoireita? :D Varasin ekan neuvolakäynnin 7.5. Ultrauslaitetta siellä ei ole. Harmi. Ei auta ku odotella NT-ultraa. Mieski käski rauhoittua ja olla normaalisti. Kovasti yritän. =) En taida vielä uskaltaa...
  18. A

    Joulukuun tontut -15

    Muaki huolettaa oireettomuus. Esikoisesta oli etova olo, yökkäilin ja oksensin iltaisin rv 15 asti. Nyt ei mitään sellaista. : / Koitan ajatella et hyvä näin. Mut silti pelottaa onko kyydissä ketään. Keskiviikkona ajattelin soitella neuvolaan. Joko muut ovat soittaneet? Harmi ku varhaisultraan...
  19. A

    Joulukuun tontut -15

    Uusi plussaaja ilmoittautuu. Tiistaina sain vihdoin vahvan plussan haaleiden viivojen jälkeen. Eli 8.12/Angel_86/28/2/Tyks Oireita vähemmän ku viime raskaudessa joka huolestuttaa. Oireita menkkamaiset tuntemukset, rinnat jonkin verran arat ja ihan ku olisivat kasvaneet. Aamuyö heräilyt...

Yhteistyössä