Syyskuun söpöläiset 2016

Jopas tuo jugurtti tökkii... Muuten olot aika normaalit, paineet heittelee kyllä tällä hetkellä huolella ja koiran kanssa lenkkeily jotenkin raskasta :D Ehkä se on tuo lumessa tarpominen...

Vieläkin harkitsen sitä alkuraskauden ultraa, mutta se on kun se maksaa sen verran että ei tiedä oikein mistä sen rahan säästäis. Pitänee maanantaina soitella paikkoja läpi jos vielä viikonlopun yli mietityttää. Pääsis selville viikoistakin!
 
Heippa,
Täältä ilmottautuu juuri plussannut. vielä ei ole ollu muita oireita kun iltaisin kuvotusta ja vähän närästystä. Laskurin mukaan nyt olis menossa rv4+5 ja la ois 18.9. Esikoinen täyttää kohta vuoden eli ikäeroa tulee n.1v8kk. Ois innostusta fb ryhmään!:)
La 18.9? Eka<3, 21v, 2.lapsi, K-SKS
 
Varhaisultrasta juuri tulin, kaikki oli oikein hyvin ja sydän sykki vahvasti <3 :love:

Oli se uutta ja ihmeellistä, itkin onnesta siellä ja nyt kotona. Kunnalliseen neuvolaan sain ajan 27.1. Nyt vaan toivon että pikkuinen pysyy kyydissä mukana.

Pahoinvointi on tämän viikon ollut pahimmillaan, oksennuttaa ja oksennuttaa. Harvoja ruokia enää saa alas, jääkylmä jogurtti ja kylmät mandariinin palat. Verenpaineet on käyneet todella alhaalla töissä ollessa lisäksi pyörryttänyt silloin tällöin.

Huomenna pitäisi pystyä kaverin kanssa menemään koiranäyttelyihin hänen kennelkoirien kanssa, saas nähdä mikä vointi on aamulla aikaisin.

Tervetuloa uudet!

Venla 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: joy9 ja Tiiv1taav1
Eea
Onnea hyvistä ultrakuulumisista. :)

Täällä paleltaa ja väsyttää ihan kamalasti. Lapset ei ymmärrä et miks äiti on ihan nuutunut. Onneksi on viikonloppu ja mies kotosalla. :p

Taidan keitellä lämmintä teetä ja asettua katsomaan Emmerdalea. Se on ehdoton suosikkisarjani.

Eea&Nyyti 6+3
 
Jei! Ihania ultrakuulumisia!!:love::love:

Tervetuloa taasen uusille ja eka, sun kuva ei näy o_O kokeile aijaa.comin kautta :)

Eea, täällä kans lapset ihmettelee että miks äiti ei syö meijän kans samaa ruokaa, miks äiti pötköttää niin paljo jne jne :whistle: ja erityisesti se että äiti ei halua syyä lasten karkkeja!:LOL::ROFLMAO:

pp & rusina 6+5
 
Moikka taas!
Tänään siis ekan testin uskaltauduin tekemään ja haamu siihen tuli :X3: Aion vielä varmistaa ensi viikon alusta aamupissasta ennenkin virallisesti liityn teihin ! Olo on niin uskomaton! En voi käsittää et tä olis mahdollista! Toivotaan vaan että näin oikein ja pysyy mukana ja vahvistuu!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: JeniJRiver ja joy9
Onnea Venlaana myös hyvistä ultrakuulumisista! Laittoiko ihan äänet kuuluviin? Meillä laittoi ja ei tuntunu et se ääni lähti itsestä :LOL:

Onnea Eka<3 vahvoista viivoista! Lisäsin siut listalle :)

Ts1996, toivottavasti viivat vahvistuu!

Eea, täällä myös tuo väsymys on alkanut vaivata enemmän. Oon nykyisin iltaisin niin raato, ettei tarvi kuvitella tekevänsä mitään :confused:
 
Huomenia :giggle:
Kylläpäs oli eilinen päivä hyvinkin outo. Ei raskausoireita mutta flunssan oireet sitäkin suuremmat, ei ollut kuumetta mutta veto pois ja räkää tuli varmaan aivoista asti :cautious: kävin myös apteekista ostamassa flunssa lääkettä, olikohan se jotain panahottia tai jotain sellaista. Ei vain oikein tuntunut auttavan yhtään o_O. Tänään ei ole sitten mitään muuta kuin nuhaa. Joku pika flunssa varmaan :ROFLMAO:.

Voi vitsit kun itsekkin haluaisin niin kovasti nähdä mukulani alun, ja ehkä myös senkin takia lyökö sydän ja onko oikeassa paikassa niinkuin pitääkin. Ei vain tiedä mitä se yksityisen varhaisultra kustantaa :confused:

Ja eihän sitä vielä tiedä pysyykö mukula matkassa mukana, mutta olen käynyt jo mielessäni suunnittelemaan vauvan huonetta. :ROFLMAO: Siitä tulisi neutraali väritykseltään. Kun ajateltiin mieheni kanssa ottaa kyllä selvää sukupuolesta, mutta ei kerrota sitä kellekkään muulle. Vähän jännitystä elämään :LOL: Kaikkea pitäisi vielä tehdä myös ennen vauvan huonettakin, meillä on sellainen keittiön pikaremontti vielä pahasti kesken. Jos sitä malttaisi vielä hetken aikaa odotella, mutta kun olen vähän sellainen ''minä haluan'' tyyppinen ihminen :whistle:. Mutta onneksi mies onneksi osaa jarruttella jos alkaa karkaamaan lapasesta :giggle:
 
Me ollaan kanssa mietitty tota varhaisultraa. Mietin mihin kohtaan sen varaisi, että varmasti näkyisi jotain jos on näkyäkseen ja kuuluisi syke. 7 + 3 on varmaan varma kohta jo?

Miten teillä, jotka jo kävitte? Tehdäänkö se ultra vatsan peitteiden päältä vai sisäkautta? Ja vaikuttaako sitten, kun mulla ainakin on ihan reilu kerros elintasoa tossa vatsan kohdalla :)

Niin ja mä selvitin vähän hintoja täällä pääkaupunkiseudulla, yksityisellä se ultra tulisi kustantamaan n. 200 €, siihen tulee se ultran hinta ja erikoislääkärin käyntimaksu.
 
Marily, viikolla 7 pitäis jo näkyä sykkeet varmasti. Ja alkuraskauden ultran tehdään aina alakautta :)

Meillä ultra maksoi 180e. Oli kallistunut edellisestä käynnistä. Mutta kyllä oli sen arvoinen, ettei harmita yhtään! :giggle:
 
Mä kävin jo yhdessä ja tehtiin mahan päältä ja alakautta. Kannattaa kattoo niitä ultria et tekiskö sairaanhoitaja jossain, erikoislääkärin käynnit maksaa paljon enemmän :)

Mulla keskiviikkona uus ultra, viimeks ei syke näkyny joten täytyy toivoo et nyt näkyy. Tai nyt ois pakko jo näkyä jos sielä joku kasvaa :)
 
Mulla on kans ens viikolla uusinta yritys nähä onko masussa elämää, oisko ollu tiistaina :) laite vaan on tosiaan niin vanha että saa nähä näkeekö sillä mitään, mutta onneksi ei maksa mitään (y) ja viimeks ainaki koitti kattoo sekä mahan päältä että ala kautta.
 
Heips.

Onko tälle ketjulle omaa fb ryhmää? Olisin mielelläni liittynyt. Tänään plussasin ja l.a. olis 27.9. Toinen lapsi tulossa, esikoisella 3v synttärit 28.9 :)
En osaa oikein täällä kirjoitella niin siksi kyselen fb ryhmän perään.
 
Osaatteko sanoa onko normaalia, kun tänään on veristä vuotoa tullut todella vähän? Yleensä menkat siis alkaa heti runsaalla vuodolla ja kauhealla kivuilla. Nyt on vaan kauheet kivut ja ihan pientä vuotoa :unsure:
 
Täällä ilmottautuu yksi viikonloppuna plussannut ☺ Kotona tällä hetkellä poika 1v4kk ja tulevan la olisi 14.9. eli ikäeroa tulisi aika tarkalleen kaksi vuotta. Oliko sitä fbryhmää tehty? Siellä olisi helpompi keskustella, tää tuntuu niin vieraalta
 
Moikka! Pakko heti tulla tänne, kun minnes muuallekkaan tätä nyt voisi sepustaa:p Elikkäs, tein tänään kaksi raskaustestiä, liuskaan iski heti selvä viiva ja se tietty piti vielä varmistaa clearbluen testillä, joka myös antoi samantein tumman plussan. Ihmettelen kyllä, että tuli jo noin selvät viivat, kun menkkojen pitäisi alkaa ehkä huomenna vasta tai ylihuomenna... Olin varautunut tihrustamaan jollain taskulampulla jotain haamun haamua, joten olin aika yllättynyt!

Noin muutenkin oon aika yllättynyt. Tämä oli nyt toinen yrityskierto ja meillä oli tässä aika pieni aikaikkuna, mihin päätettiin lasta yrittää, ja olin vähän skeptinen, josko näin tarkka suunnittelu voisi toimia... Eka lapsikin kyllä sai heti toisesta kierrosta alkunsa ja on nyt 2-vuotias..

Nyt on vähän pöllämystynyt olo! La oisi menkoista laskettuna 28. syyskuuta, esikko meni la:n yli, joten on kyllä ihan todennäköistä, että tämäkin menee sinne lokakuun puolelle:) Tulin nyt tänne kuitenkin:)

Nyt ja itseasiassa eilenkin vähän juilii mahassa. Koitan ajatella, että on asiaan kuuluvaa ja niin oli ekallakin kerralla, mutta silti hieman mietityttää. Hysteerikko täällä hei vaan!

Mä imetän edelleen esikoista, mutta en varmaan ehkä enää kauaa. Se on jo hetken valitellut, että maito on loppu tai ettei sitä tule.. Joku muukin täällä vielä imetti?

On tää aika jännää, näin toisellakin kerralla. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!
 

Yhteistyössä