Hakutulokset

  1. M

    Pregcheck raskaustesti

    Oon tehny noita samaisia testejä useasti ja aina ne on näyttänyt selkeitä negatiivisia kun ei raskaana ole ollut. Eilen kun tein niin kontrolliviiva ilmestyi normaalisti ja meinas sydän pysähtyä ku testiviiva alkoi piirtymään. Mutta se piirtyi vaan puoliksi siihen. Viiva on tumma puoleen väliin...
  2. M

    Olenko turhaa hysteerinen?

    Ai no hyvä, pitää yrittää olla stressaamatta :)
  3. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Nyt todella jännittää... verituhruja näkyvissä.
  4. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Moi, tsemppiä teille kaikille kovasti. mulla on ollu todella hankalaa, itkua niin paljon. Järkyttävä pahoinvointi 24/7 ja nyt vielä nousi kuume! Tämmösinä hetkinä kaipais niin sitä toista ihmistä saman katon alle, joka vois pitää musta huolta. Pyysinkin miestä käymään illalla, mutta hänellä on...
  5. M

    Olenko turhaa hysteerinen?

    Oon nyt raskaana rv 5+3, eli ihan alussa. Yhden keskenmenon olen kokenut ja nyt kun vihdoin tärppäsi uudelleen niin olen todella tarkkaavainen kroppaani kohtaan. On ollu ny erilaisia vatsakipuja mm. nippailua, polttelua, painetta, jomotusta ja vihlovaa tunnetta joka säteilee nivusiin ja välillä...
  6. M

    vertaistukea?

    Kirjoittelinkin jo tuonne toiseen ketjuun, mutta nyt iskee kauhea epätoivo... Olen siis 20-vuotias tuleva (jos kaikki menee hyvin) yksinhuoltaja. Sain muutama päivä sitten tietää, että kauan odotettu vauva olisi tulossa ensi keväänä. Mutta mies järkyttyikin nyt kun asiasta tuli todellista ja hän...
  7. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Miehen reaķtio tuli totaalisena yllätyksenä. Hän oli hyvin tietoinen että näin voi käydä. Mutta yhtäkkiä hänellä onkin tulevaisuudensuunnitelmia mitkä lapsi sotkee mm. armeija ja opiskelu. Ollaan molemmat 20-vuotiaita. Ehkä järkytys laantuu ja hän tulee vielä toisiin ajatuksiin. Ei tainnut...
  8. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kiitos :) en usko että asiat miehen kanssa selviää, sen verran isot riidat on saatu aikaan. Mutta en mistään hinnasta silti aborttiin aio suostua ja olen lapsen kanssa vaikka sitten yksin. Toki pelottaa, mutta onneksi hyvä tukiverkosto.
  9. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä tänne aikasemmin kirjottelinkin raskausepäilystä, en ollut raskaana. Joka kuukausi sen jälkeen joutunut vaan pettymään. No sitten en enää stressannut liikaa asiasta ja tadaa, sunnuntaina kp 28/28-30 sain haamun testiin. Maanantaina tein aamulla toisen ja hiukkasen näkyvämpi viiva. Nyt kävin...
  10. M

    kohdunulkoinen?

    Minulla on ollut hankaluuksia raskautua ja lasta on yritetty pitkään. Nyt mulla on jo yli kuukauden menkat myöhässä (jos olisin raskaana niin rv 8+6). Apteekin oman testin tein kun oli viikon myöhässä ja selkeä negatiivinen. Sitten tein kaupan halppistestin kun oli kaksi viikkoa myöhässä ja...
  11. M

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Heippa!:) Ihanaa, että löysin tämän keskustelun. Olen 19-vuotias ja mies 20. Pillerit oon lopettanu viime vuoden elo-syyskuussa ja sen jälkeen ollaan oltu aikalailla ilman mitään ehkäisyä. Söin pillereitä alle kaksi vuotta suunnilleen. Mulla ois ollu laskurin mukaan perjantaina ovulaatio, mutta...

Yhteistyössä