Nuoret vauvakuumeilijat

Kka, turhaa mietit tollasia! Lapsi on siunaus kaikille, ei raskaudesta kannata huonoa omaa tuntoa potea. :) Ymmärrän kyllä pointin, ite oon yltiö empaattinen ja tunnen varmaan kans syyllisyyttä...
Pahoittelut kuitenkin negasta :(

Totanoin.... en tiedä uskallanko sanoa ääneen! Saattaapi olla että tää reilu kahden vuoden yrittäminen palkitaan! One stepin p*ska testit näyttäny vuoroin negaa vuoroin haamua. Oon enemmäin kuin tietonen one stepin erittäin vahvoista viivanpaikoista ja siksi en innostu vielä vaikka näyttäis noissa selvästi punasta olevan! Mutta oon aika varma et pc:ki anto hennon haamun eikä se toisaalta vahvempi vois ollakkaan kun uitin sen ehkä hmm.. 30min pidätetystä pissasta kun en malttanu oottaa kauempaa :'D aamulla testaan uusiks ja laitan tänne kuvan jos on mitään mistä laittaa!
 
Hei ihanat palstalaiset, mitä teille kuuluu, miten plussarintamalla, onko oireita jo paljon ? :)

Mä soittelin tänään tuloksia terkkarissa tehdystä raskaustestistä ja negatiivinen sekin. Varasin samalla ajan vakkari gynelle missä käyn, mutta meni vasta elokuun loppuun. Sinne asti nyt odotellaan sitten, että mitä tapahtuu. Ajattelin, että voisin käydä ostamassa sitä Gelee Royalee luontaistuotekaupasta, kun osa on saanut silläkin kiertoa tasaantumaan.
 
Hui! Koko kesä menny niin nopeasti, että en ole täälläkään ehtinyt käydä :)
Paljon onnea pirplua!!! Toivotaan lisää plussatuulia palstalaisille :)
Ja tervetuloa uusille!

Sitten vähän omanapailua ja kesän kuulumisia:
Kesä mennyt töissä, en ole viitsinyt miestä vauvahommista hättyytellä. MUTTA! Mies yllätti kesäkuun lopulla ja kosi! <3 olin ihan varma että saisin odottaa kosintaa vielä ainakin viisi vuotta, mutta herra oli eri mieltä :)
Ja eilen keskusteltiin yleisesti vauva-asioista, niin mies tuumasi että nyt voitais aloittaa yrittäminen tästä kierrosta. Huhhuh! Oon niin onnellinen! Oon vauvakuumeillu vuoden verran, ja nyt vihdoin mies on samaa mieltä :) veikkaan että asiaan vaikuttaa se, että molemmilla on nyt hyvin töitä tiedossa ja taloudellinen tilanne antaa periksi uuden tulokkaan.
Anteeksi pitkä teksti :D

Muoks! Nyt siis menossa kp 5. Mulla kierrot on semmoista 34-50 pv, joten ovulaatiota tässä saa vielä ootella semmoiset melkein kuukauden päivät. Tässä kuussa oli ovis kp 33 o_O mutta lisää ovistestejä ostamaan, tietääpähän sitten otolliset päivät ;)
 
Heissuliveissun taas! Ikävä kuulla, että plussaa ei täällä näy, ja uudet kierrot vaan tulla pamauttaa päin naamaa. :( Tsemppiä kaikille ! Kka:lle myös uuteen kouluun. :) Ja isosti onnea MerMer kihlauksesta ja kosinnasta. :love:

Täällä on tää kierto tosiaan lomailtu, ja ovistestitkin on jäänyt suurimmaksi osaksi kaappiin. Viime kierron jälkeen tuli vaan olo, että nyt on hyvä olla näin ja tulee jos on tullakseen. Viime viikolla myös kuulin serkun odottavan lasta tyttöystävänsä kanssa ja luulin ottavani asian raskaammin, kai nyt on löytynyt siis joku mielenrauha yrityksen suhteen edes hetkeksi? Toissapäivänä testasin ovista, kiertopäivästä edes tietämättä ja plussahan sieltä heti tuli, kai sitä alkaa oman kehon tuntemus hahmottua pikku hiljaa pillereitten lopettamisen jälkeen. :)
 
Höpötellääs tänne ja nostellaan samalla tätä välillä niin harmittavan hiljaista ketjua :)
Täällä kp25 (ja dpo arviolta 7). Innokkaasti tuossa reilu viikko sitten tikuttelin ovista ja sain jo hyvän merkin tikkuun tiistaina, sitten lähettiinkin loppuviikoks reissuun ja testailut jäi, mutta sitä tärkeintä puuhaa vauvanteon kannalta kuitenkin onneks pysty toteuttaa :ROFLMAO: Mutta siis oma veikkaus kropan merkkien mukaan on, että ovis ois tapahtunu vasta pe, aikaisintaan to - ja ehkä jopa vasta la.

Oli miten oli, nyt kuitenkin tän viikon aikana on ollu ihmeellisiä nipistelyjä/lieviä vihlasuja parin päivän ajan alavatsalla, varsinkin oikeella puolella. Samoina päivinä pikkuhousuista ollu havaittavissa välillä pienenpieni rusehtava veriviiru valkovuodon mukana. Tänään tuntunu sitten enemmänkin menkkamaisia kipuja selän puolella.
Vatsa on myös jatkuvasti turvoksissa. Nää oireet nyt voi johtuu ihan mistä tahansa ja oonkin yrittäny vakuutella itelleni, että kun oon kerran niitä alamassun vihlasuja huomioinu, niin nyt niitä oisin huomaavinani koko ajan, mutta tajusin kylläkin eilen vai toissapäivänä, että esim. töissäkin ajatukset oli kyllä ihan muualla, mutta havahduin itse nippailuun, joten tunne siitä ainakin on oikea mistä ikinä tuo sitten johtuukaan.
Raskautumiseen en jotenkaan jaksa uskoa millään muotoa, vaikka hyvät edellytykset sille tässä kierrossa onkin. Oon ihan varma, että menkat alkaa kohta vaikka ei niiden pitäis ees alkaa vielä oviksen mukaan. Jotenkin outo olo, ei mikään erityisen iloinen tai surullinen, enemmänkin miltääntuntumattoman seesteinen? :alien: Tai sitten oon vaan niin väsyny. Onneksi nyt on viikonloppu!

Mitäs teille? :)
 
mandarina toivotaan että plussa tulis! Koskas ajattellit testailla?

täällä kp 9 ja huomenna ajattelin alkaa ovistestejä tuhlaamaan, vaikka vasta viikon päästä todennäköisesti tulee. Viikon päästä lähdetään 2 viikoks lomalle, joten olis ihan kiva että ovis tulis vähän myöhässä niin ei tarttis menkkojen kanssaa siellä kärvistellä.. Noh eipähän tarvii tässä kierrossa liian aikaisin raskaustestejä tehdä :)
Päätettiin myös lähteä sittenkin lapsettomuushoitoihin, tosin julkiselle puolelle, joten kaikki tulee etenemään hiiitaasti. Lääkäri soittaa tiistaina ja laittaa lähetteen eteenpäin :)
 
mimmi92 oi, kivaa lomaa! :) Toivottavasti ei ne menkatkaan siihen kohtaan satu. Ja tsemppiä ja kärsivällisyyttä hoitoprosessiin! Kyllä se homma siitä lähtee rullaamaan eteenpäin. :)

Testejä mulla ei onneksi ole tällä hetkellä varastossa oottelemassa ja päätin etten niitä myöskään apteekista tai kaupasta juokse, vaan alkuviikosta tilailen netistä ja varmaan sitten pakko jo testaillaki ku ne tulee.. :LOL:
 
Heippa ! :) Liityn nyt tällekkin palstalle. Elikka ikää itselläni on 21v ja mies 23v ya 3/2014.. Eikä tärppiä ole käynyt..(n) Kierron päivät heittelevät 29-34pv.
Hoidoissa olemme alkaneet käydä alkuvuodesta ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini arvo liian koholla. Mutta nyt syön molempiin lääkitystä.
Itse veikkaan ettei minulla tapahdu ollenkaan ovulaatiota kun en ole saanut tikutettua sitä laisinkaan. Ensin kiertoon saan clomifen lääkityksen ja ensi kierron alkupäiville pitäisi varailla munatorvien aukiolotutkimukseen aikaa.
Nyt menossa 29/29-34kp..
 
Teervetuloa Jes94! Anteeksi täällä hiljaisuus, ajatukset on nyt vaan ollut muualla ja vaikka palstan aukaiseminen käy joka päivä mielessä sitä ei saa toteutettua :eek: Noh täällä jotain kp28/28-36, ja tätiä ootellaan. Tää kierto suju ainakin stressittömästi, koska olin kiertopäivistäkin ihan ulalla kun en antanut niille ajatustakaan..:D
 
Päivitystä.. Kp29 (/n. 28-32) ja dpo arviolta 11.
Raskauskeiju.fi:stä tilatulla 10 ml/u herkällä liuskalla tuli tänään testiaikana epämääränen viivanpaikka (??) ja äsken kävin bongaamassa sitten roskishaamun.
 
Mä tänne aikasemmin kirjottelinkin raskausepäilystä, en ollut raskaana. Joka kuukausi sen jälkeen joutunut vaan pettymään. No sitten en enää stressannut liikaa asiasta ja tadaa, sunnuntaina kp 28/28-30 sain haamun testiin. Maanantaina tein aamulla toisen ja hiukkasen näkyvämpi viiva. Nyt kävin ostamassa clearbluen digitaalitestin ja teen sen viikonloppuna ellei menkkoja näy. Jännittää aivan törkeen paljon ja oon aivan sekaisin tunteiden kanssa. Oi miten paljon vauvaa oonkaan odottanu... Mutta, mies otti ja lähti. Olen todella peloissani jos yksin joudun olemaan, mutta silti niin onnellinen jos raskaus on varmaa ja etenee loppuun saakka.
 
Kiitos :) en usko että asiat miehen kanssa selviää, sen verran isot riidat on saatu aikaan. Mutta en mistään hinnasta silti aborttiin aio suostua ja olen lapsen kanssa vaikka sitten yksin. Toki pelottaa, mutta onneksi hyvä tukiverkosto.
 
Mangggo: paljon onnea plussasta, ihana asia <3 todella surulliselta vaan kuulostaa että mies otti ja lähti :| hienoa kuitenkin, että sulla on hyvä tukiverkko ympärillä, se auttaa jaksamaan, vaikka isä ei olisikaan kuvioissa :) jos saa kysyä, niin miksi miehelle lapsen saaminen on noin kauhistuttava asia, että hän lähti? :/ saattaa olla että olet sen jossain aikaisemmassa viestissä kertonut, mutta en jaksanut selata taaksepäin sivuja :)
 
Miehen reaķtio tuli totaalisena yllätyksenä. Hän oli hyvin tietoinen että näin voi käydä. Mutta yhtäkkiä hänellä onkin tulevaisuudensuunnitelmia mitkä lapsi sotkee mm. armeija ja opiskelu. Ollaan molemmat 20-vuotiaita. Ehkä järkytys laantuu ja hän tulee vielä toisiin ajatuksiin. Ei tainnut itsekään tajuta aikasemmin miten vakavasta asiasta on kyse sitten kun se raskautuminen tapahtuu.

Mutta kiitos kovasti, täytyy nyt vain toivoa parasta ja ruokkia rakkaudella sitä pientä ihmettä että jaksaisi kasvaa loppuun asti ♡
 
Moikka!
Mä voisin kanssa liittyä joukkoon.
Itsellä ikää 23v ja mies täytti kanssa just 23. Ollaan oltu yhdessä 1,5v (ollaan myös kihloissa) ja meidän tilanne on tooodella sekava ja hankala. (n) Nimittäin oon kohdannut 2keskenmenoa vuoden sisään, josta mies oli enemmän kuin tyytyväinen sillä hän ei halua vielä vauvaa... Ja mulla taas ihan kamala vauvakuume!

Tätä tilannetta ei helpota yhtään se, että mies asuu maapallon toisellapuolella, jossa mäkin vietän suurimman osan ajastani.

Mä oon töissä vuokrafirmoissa joista on helppo ottaa ja lähteä pallon toisellepuolelle silloin kun siltä tuntuu, mutta nyt olisin jo valmis vauva-arkeen ja jäämään suomeen. Ja sitten kun vauva kasvaisi niin vois taas reissata miehen luo.

Syön tällähetkellä Cerazette minipillereitä, mutta välillä unohdan ottaa niitä ja ollut myös vatsatautia yms. Joka heikentää niiden vaikutusta. Ja tästä päästäänkin siihen, että ollut nyt n. 2viikkoa heikko-olo, kylmä, koko ajan nälkä ja väsyttää ihan törkeesti koko ajan. Eli aika samoja oireita kuin aikaisemmissa raskauksissa, mutta nyt en uskalla tehdä testiä...:(

Miks miehen täytyy vastustella niin paljon? Se ois kuitenkin pallon toisellapuolella... :(
 

Yhteistyössä