Hakutulokset

  1. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Moikka! Meil on ollut tietokone rikki ja vihdoin ja viimein kunnossa. Sul on kyl lähtenyt tosi hyvin senttejä. En mäkään ole tehnyt mitään kun motivaatio ihan hukassa =( Mut jos sais aikaseks taas....
  2. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Ihan mielenkiinnosta kyselen, et kauan sul on kestäny kävellä noi matkat??? Ku ite oon kävelly n. 1,5h kerralla ja matkasta en oikein tiedä...oisko joku reilu 10km??
  3. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Mun tavoite paino on 52kg ja kiinteytys....tuskin haittaa jos kevyemmäksi viel pääsis :whistle: En mä noista mitoista oikein tiedä, mut jos sais edes vähän viel noit löllyjä pois reisist ja pepusta.
  4. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Eli täs uusii mittoja taas. Paino: 53.8kg Vyötärö: 78cm Lantio: 93.5cm Reisi: 56cm Mites muilla sujuneet??
  5. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Täl viikol on tullut ihan hyvin tsempattua liikunnan ja syömisen suhteen. Ihmettelen oikein ku ei oo tehny mieli karkkiakaan.... Mut maanantaina sit uudet lukemat.
  6. S

    moikka oisko muita jotka haluaa laihtua.

    Mä suosittelen painonvartijoita ja liikuntaa. Varmasti tippuu kilot.
  7. S

    Minkäs ikäsenä teijän lapset ovat alotelleet harrastuksia?? ja mitä?

    Kaverin 3v tyttö käy satujumpassa.
  8. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Heipä hei taas! Paino: 54.4kg HURRAA :D Vyötärö: 78.5cm Lantio: 94.5cm Reisi: 56.5cm Onpahan vähän tullu tuloksia, vaikken mitään ihmeemmin ole nyt tehnyt. Taas kerran nää kuuluisat sanat: Tää kuukausi täysil
  9. S

    No entäs meidän lastenhuone?

    Ihan on lasten huoneen näköinen eli ihan kiva.
  10. S

    Sanokaas mielipiteenne meidän lastenhuoneesta

    Kiva lasten huone
  11. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    No, toi sun nilkka sit kyllä rajoittaa aikast paljon liikkumista :/ Onneks on jotain kuitenkin mitä se sit kestää...mut hyvä saavutus tosiaan.
  12. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Siis oho :o En voi muuta ku nostaa hattua, et oot päässy eroon suklaasta :flower: Oon määkin vähentänyt todella paljon nannan syöntiä, mut vois kyl viel enemmänkin. Mun mitat ei oo pal muuttunu ja nyt on ollu muutenkin kaikkea esim, pappa kuoli just ja motivaatio on vähän...
  13. S

    Tietääkö kukaan koska alkaa utelias vili telkkarista tulemaan?

    muksu ihan huumas siihen..
  14. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Noniin, nyt on sit mittaukset tehty ja lukemat näyttävät tältä: Paino: 55,1kg Vyötärö: 79,5cm Lantio: 95cm Reisi: 56,5cm Onneks oli vähän tullut edes edistystä, jospa sitä pääsis ens viikolla 54kg alkavalla lukemalla =) Nyt yritän muutenkin tsempata tän kuukauden ihan tosissaan...
  15. S

    Karkki himo, vai onko?

    Siis oho!! En voi muuta ku nostaa hattua sulle, et olet voinut olla ilman. Täällä kans yksi karkkisyöppö. Mä oon yrittänyt tota purkkaa syödä aina kun tekee mieli jotain hyvää (arvaa vaan paljonko menee purkkaa)... ja toinen on tee, sitäkin menee ihan mielettömästi. Oon kyl antanut...
  16. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Mun tekee niiiiiin paljon mieli nannaaa!!!!!!!!!!!!!!! Eikä ole mitään. Olen laittanut lasiin vähän maitoa ja paljon kaakaoo ja syöny sitä :ashamed: Odotellen innolla mittauspäivää eli maanantaita.
  17. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Moikka! Mul meni koko viime viikko repsahdellen :ashamed: Mut nyt pitäs kyl tää viikko tsempata. Sain nyt onneks jumpattua aamulla, niin on parempi mieli.. Pelottaa jo nyt miten paljon tulee mässäiltyä suklaata pääsiäisenä...kun sillon on tekosyy syödä :D Tekis mieli lähtee...
  18. S

    Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

    Moikka tintuli ! Tänne vaan takas...meil oli sit taas nettiyhteys hetken poikki, hemmetin tietokoneet. Mul kans menee tota purkkaa ihan kiitettävästi :whistle: Ja ärsyttää ku ei oo itsekuria!!! Ja ihan sama juttu, et viikonlopun herkuttelut kostautuu... Mitäs kaikkia jumppa ohjelmia...
  19. S

    Äänestäkää kummalla tyylillä teen

    ehkä tuo nipsu-tyyli
  20. S

    muita treenaajia?

    Siis ihan yritän kiinteyttää ja kuntoa kohentaa, ihan mukavasti on kyllä tuloksiakin tullut. En kyl osaa sanoa kauan olen harrastanut???? Mitä sun treeneihin kuuluu ja missä mielessä??

Yhteistyössä