Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

Alkuperäinen kirjoittaja HelmiEnkeli:
14.5.09= Oon kävelly 11,5km eli 20000 askelta..

15.5.09=Oon kävelly 10,72km eli 17870 askelta..
Ihan mielenkiinnosta kyselen, et kauan sul on kestäny kävellä noi matkat??? Ku ite oon kävelly n. 1,5h kerralla ja matkasta en oikein tiedä...oisko joku reilu 10km??
 
No mulla on askelmittari ja suurin osa askeleista tulee ihan vaan kun kävelen paikasta a paikkaan b mutta suunnilleen 10min menee yhen kilometrin kävelyyn ja oikeen ripeellä tahdilla vähän vähemmän eli tunnissa kävelen 6km ja 9-10km kävelen sen 1,5h.

Mun on ihan pakko tulla hehkuttaa kun sovitin nyt housuja jotka ei ennen menny mulle kiinni niin nyt ne menee ihan hyvin vaikka kiloja ei ole lähtenyt mutta ehkä sitä rasvaa on siis vähän palanut ja oon kiinteytynyt. =)
 
No mulla on askelmittari ja suurin osa askeleista tulee ihan vaan kun kävelen paikasta a paikkaan b mutta suunnilleen 10min menee yhen kilometrin kävelyyn ja oikeen ripeellä tahdilla vähän vähemmän eli tunnissa kävelen 6km ja 9-10km kävelen sen 1,5h.

Mun on ihan pakko tulla hehkuttaa kun sovitin nyt housuja jotka ei ennen menny mulle kiinni niin nyt ne menee ihan hyvin vaikka kiloja ei ole lähtenyt mutta ehkä sitä rasvaa on siis vähän palanut ja oon kiinteytynyt. =)
 
Nyt en ole voinu tehä mitään kun oon saanut antibiootteja suoraan suoneen viikon ajan munuaisiin nousseen virtiksen takia.
Yleiskunto edelleen huono kun pelkkä tiskaaminen saa hien pintaan. :)
Mutta viimesimmät mitat..
Lähtö tilanne

Paino= 53,5kg
Vyötärö= 70cm
Lantio= 94cm
Reisi= 55cm

Vyötärö=66cm
Lantio=88cm
Reisi=48cm
 
Moikka!

Meil on ollut tietokone rikki ja vihdoin ja viimein kunnossa.
Sul on kyl lähtenyt tosi hyvin senttejä.

En mäkään ole tehnyt mitään kun motivaatio ihan hukassa =(

Mut jos sais aikaseks taas....
 
Mulla on myös ollut toi motivaatio ihan hukassa ja mitään ei ole oikeen viitsinyt tehdä..

Mutta kyllä se löytyy uudestaan ja ite ainakin vietän herkuttelu päiviä ja palkitsen itseni lehdellä jos oon jaksanut liikkua..
 

Yhteistyössä