Olisko enään ketään seuraks alottamaan "KESÄKSI KUNTOON"???

sul on kyl HelmiEnkeli lähtenyt noita senttejä ihan törkeen paljon! Eiköhän sitä kiinteytystäkin ala tapahtumaan. Mä oon yrittäny tosi paljon kuntoilla ja nyt sen kyl tuntee ku joka paikka kipeenä =)

Ja nyt taas odottelen ihan intsinä tota maanantaita ku pääsee taas mittailemaan..
 
Voi ei nyt masentaa iski kova kuume jote nyt en viiti tehä muuta kun makaa vaan. Ehkä tein liian pitkän lenkin aamulla tuolla kylmässä kun illalla olin jo kuumeessa.
Heti kun kuume laskee ja olo paranee niin päätin aloittaa aamulenkit ja iltalenkit ja sitten hirveesti pyöräilyä kanssa. Vähän hirvittää toi pyöräileminen kun tuntuu että reidet kasvaa ihan mahdottomiksi mutta ehkä ne siitä sitte tasottuu kun lihasta tulee ja rasva hupenee. =)


Mites muut täällä kuntoilee? Mä haluisin mennä salille mutta kun en koskaan oo salilla käynyt niin kattelisin vaan hölmönä niitä laitteita enkä tiedä mitä milläkin tehään. :D
 
Huomenta!
Mun mittani pysyi sentilleen ja grammalleen samana...onneks ei ainakaan noussu...meni viimeviikko torstaista lähtien mässäillen. Pakko tsempata nyt oikein kunnolla.

Toi on muuten inhottavaa jos tulee kipeeks ku sit ei voi tehdä mitään.

Mä käyn 3krt/vko salilla,
2krt/vko jumppaan filmin mukana kotona ja
1krt/vko sulkapalloa ja aina kun jaksaa mennä, niin lenkille.
Tietenkin välillä poikkee noi kerrat toisistaan.

Mä tykkään pyöräillä, mut nyt mua ei kuitenkaan sais tonne...toivottavasti et kaatuile =)
 
Mullakin on pysyny noi mitat täysin samana mutta vaaka näyttää 52kg.
Vieläkin oon kipee mutta kuumeesta oon jo päässy eroon niin oon tuolla jo vähän kävelly mutta hirveesti en viiti tehä mitään ettei tuu jälkitauteja.
 
Moikka!

En ole viime viikolla päässy päivittelemään kun kipeenä olen ollut mutta nyt alkanu parantumaan. Mitään en oo voinu tehä syödä vaan joten mitat on pysyny samana.
Tänään ois tarkotus alottaa taas lenkkeily että kiinteytystä taas tapahtuis.
susse84 sulla kyllä on paino pudonnu ja sentit huvennu todella hyvin. =)

Jännittää että mihin tuloksiin kesäks päästään! :)
 
Moi piiitkästä aikaaan.

Meil on ollut nettiyhteyspoikki kun dna:n päässä sekoillaan |O

Mut joo, eilen tuli mitattua ja tulokset:

paino: 55.6kg
vyötärö: 79.5cm
lantio: 95.5cm
reisi: 56.5cm


Tuloksia vähän taas tullut, mut ärsyttää kun ratkeaa mässäilemään välillä ja sit se paino jurnuttaa siin samas!!!

Miksei ole parempaa itsekuria?!?
Onks sul jotain vinkkejä antaa?? Vai onko sulla tapana repsahdella?? Mun paheet on nanna....ne pitäis lailla kieltää :LOL:



No, mut ilmottele mitä siel suunnas on tapahtunut tuloksissa ...
 
MOI pitkästä aikaa =)

Meitin kone meni rikki ja takuuhuoltojen ja monien tappeluiden jälkeen nyt on uusi kone,joka toivottavasti kestää :(

Taidan olla lähtöpisteessä! Mun viikonloppujen herkuttelu tuo aina kilot takasin :whistle:
No ei kun yrittämään tosissaan.

Susse84! Tuo on tuttu juttu tuo repsahtelu.Olenkin koittanu syödä purkkaa pahimman yli.Myös kuivatut luumut tai rusinat auttaa makeennälkään :kieh:

Koitan päästä teijän jutuista perille mahdollisemman pian.Niin jos huolitte mut vielä joukkoon mukaan :ashamed: Tän katkoksen jälkeen!!!!

Aurinkoista kevätpäivää =)
 
Moikka tintuli !
Tänne vaan takas...meil oli sit taas nettiyhteys hetken poikki, hemmetin tietokoneet.

Mul kans menee tota purkkaa ihan kiitettävästi :whistle:
Ja ärsyttää ku ei oo itsekuria!!!
Ja ihan sama juttu, et viikonlopun herkuttelut kostautuu...

Mitäs kaikkia jumppa ohjelmia sulta löytyy???
Teetkö usein?

Multakin meinaan löytyy mukava kasa erilaisia jumppia ja oon yrittäny joka päivä tehdä n.30min-1h jumpan...paitsi viikonloppuna.
Nyt oon myös hölkkäilly pari kertaa viikossa ja tuntuu ettei jalat kestä, johtuen varmaan huonoista kengistä.

Että tälläin :)
 
Hei vaan!

Susse! Mulla on rasvanpoltto,kiinteytys,venytys,vahva vatsa&selkä,pilates,jooga....
Tässä tein parina viikkona joka päivä jonkun jumpan,mut nyt on jääny jostain syystä väliin.
Tänään kyllä innostuin ja tein 40 min kärryajelulenkin =) Ja kai se pitäis ens viikolla alottaa crossaileen :D

Kunhan nää meijän hiekkatiet kuivuu niin kai se on taas munkin alettava hölkkään tai kävely/hölkkä yhdistelmä.
Ootteko muut kokeillu mäkijuoksua? Se kuulkaa on tosi tehokasta....Kannattaa koittaa jos mäkiä on lähellä :)

Tänä viikonloppuna piti syödä kevyesti.Äsken meni pari kanatortillaa......Onhan siinä salaattia,eikä kanakaan rasvasta ole....Mut pelkään kun jäi niitä lettusia ja muita tarpeita niin oon kohta tekemässä lisää niitä.... :ashamed:

Palataan :wave:
 
Heipsan =)

Sorruin suklaaseen sitten :headwall: Ostin pääsiäispupusuklaapussin ja ajattelin laittaa kaappiin jemmaan.Enhän voinu olla ottamatta yhtä ja toista........ Laitoin sen vielä niin ettei lapset huomaa ja söin salaa :ashamed: Noloa........

Täälläkin tulee nyt lunta.Ei tee mieli uloskaan mennä.Mitähän sitä keksis.....
Saisin tuon pienimmän päikyille ni voisin torkahtaa itekkin :)

Mukavaa päivää!
 
Uusi viikko ja uudet kujeet.....

Päivä alkokin ihan mukavasti! Pihalle lähettiin hyvissä ajoin.Eihän siellä mukavaa ollu kun on nii märkää.
Laitoin tuossa jumppalevyn pyöriin.Eihän siitä mitään tullu kun toi pienin tuli jalkoihin pyöriin,piti sammuttaa se :) Kun on päiväunien aika voisin crossailla senkin edestä.

Vaikka keli on kurja pidetään lippu korkealla :D
 
Moikka!

Mul meni koko viime viikko repsahdellen :ashamed:
Mut nyt pitäs kyl tää viikko tsempata.

Sain nyt onneks jumpattua aamulla, niin on parempi mieli..
Pelottaa jo nyt miten paljon tulee mässäiltyä suklaata pääsiäisenä...kun sillon on tekosyy syödä :D

Tekis mieli lähtee lenkille, mut ei saa itestä kiinni millään mennä tonne yksin.

 
Moi!

Taasen niin tympee keli pihalla,ettei sinne viitti edes mennä.Iltapäivällä kyllä pitäis aurinko paistaa katotaanpa sitte uudestaan.

Eilen sen verran sain aikaseks että puolisen tuntia crossailin :) Eihän vatsalihaksia sen jälkeen voinu tehä kun toi pienin tuli häiriköimään....

Ei muuta kun aamupalalle.....
 
Mun tekee niiiiiin paljon mieli nannaaa!!!!!!!!!!!!!!! Eikä ole mitään. Olen laittanut lasiin vähän maitoa ja paljon kaakaoo ja syöny sitä :ashamed:

Odotellen innolla mittauspäivää eli maanantaita.

 
Noniin, nyt on sit mittaukset tehty ja lukemat näyttävät tältä:

Paino: 55,1kg
Vyötärö: 79,5cm
Lantio: 95cm
Reisi: 56,5cm

Onneks oli vähän tullut edes edistystä, jospa sitä pääsis ens viikolla 54kg alkavalla lukemalla =)

Nyt yritän muutenkin tsempata tän kuukauden ihan tosissaan ainakin liikunnan puolesta...
Mutta katsotaanpas mihin tuloksiin sitä sit pääsee.
 
Heippa vaan pitkästä aikaa!

En ole vähään aikaan koneelle kerenny kun on kaikki ongelmat on kaatunu samaan aikaan niskaan!
No siis vähään aikaan en oo kunnolla päässyt liikkumaan kun mun kuntopyörä hajos ja nyt tilattu korjaus sille. Toivottavasti pääsis taas nopeesti polkemaan.
Nyt siis paikkaan pyöräilyn kävelyllä joten pidän aina askelmittaria matkassa mukana että voin seurata askelten määrää ja kilometrien määrää.
Palailen myöhemmin kertomaan kasvaneet mittani ja luultavasti tuun teille päivittelemään päivittäin kuinka paljon olen kävellyt!
Paino on kuitenkin suunnilleen siinä 50-51kg mutta painohan ei oikeesti kerro mitään vaan se mittanauha.
Mässäilystä sen verran että kannattaa päättää vaikka että joka kuukauden vika päivä on sallittu mässäilypäivä jos vaan jaksaa treenaa koko kuukauden niin motivaatio pysyy.
 
Mä palkitsen itseäni lehdille, vaatteilla ja kosmetiikalla kerran muutamassa kuukaudessa jos oon jaksanut olla ahkera tai annan itselleni luvan ostaa jotain hömppää.
Enkä aseta tavoitteita liian korkealle ettei kuntoilusta tuu kamalaa asiaa.
Pyöräilyn suhteen alotin polkemaan 10min kerrallaan ja lisäsin pikkuhiljaa siihen aina 5min lisää ja pääsinkin jo 60min kertaan kunnes toi sano sopimuksen irti.

Mulla on ollu paha tapa syödä esim 50e euron edestä päivässä suklaata mutta nyt olen päässyt siitä eroon. Kun mun tekee mieli syödä herkkuja teen pari leipää ja se auttaa.
Kuntoilun jälkeen ei ees tee mieli enää ja olen ollut varsinainen suklaa addikti. Ennen meni kevyesti satoja euroja viikossa suklaaseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmiEnkeli:
Mä palkitsen itseäni lehdille, vaatteilla ja kosmetiikalla kerran muutamassa kuukaudessa jos oon jaksanut olla ahkera tai annan itselleni luvan ostaa jotain hömppää.
Enkä aseta tavoitteita liian korkealle ettei kuntoilusta tuu kamalaa asiaa.
Pyöräilyn suhteen alotin polkemaan 10min kerrallaan ja lisäsin pikkuhiljaa siihen aina 5min lisää ja pääsinkin jo 60min kertaan kunnes toi sano sopimuksen irti.

Mulla on ollu paha tapa syödä esim 50e euron edestä päivässä suklaata mutta nyt olen päässyt siitä eroon. Kun mun tekee mieli syödä herkkuja teen pari leipää ja se auttaa.
Kuntoilun jälkeen ei ees tee mieli enää ja olen ollut varsinainen suklaa addikti. Ennen meni kevyesti satoja euroja viikossa suklaaseen.


Siis oho
:eek:

En voi muuta ku nostaa hattua, et oot päässy eroon suklaasta :flower:

Oon määkin vähentänyt todella paljon nannan syöntiä, mut vois kyl viel enemmänkin.
Mun mitat ei oo pal muuttunu ja nyt on ollu muutenkin kaikkea esim, pappa kuoli just ja motivaatio on vähän hakusessa, mut kaipa se tästä taas pikkuhiljaa.

Mut jos sitä nyt maanantaina taas mittais ja alkais enemmän tsemppaamaan.

Sä kyl poljet ihan sairaan pitkän ajan putkeen ku välil ite polkenu ja ollu PALJON vähemmästä jo puhki...mut kai se on just toi et pikku hiljaa.



 
Joo onhan toi tunti jo aika hyvä saavutus. Poljen aina kun katon telkkaria ja sitten on vielä musiikki korvilla aina mainosatkojen ajan.
Mutta tosiaan kun alotin niin 10minuuttia tuntu ikuisuudekta ja olin ihan puhki. =)
Nyt harmittaa kun pyörä meni rikki kun aina ei voi kävellä, koska mulla murtu nilkka viime kesänä kokonaan ja meni melkein poikki. Se ois vaatinu leikkausta mutta lääkärit päätti kokeilla kipsillä ja nyt en voi esim kyykistyä tolla murtuneella jalalla, niin pyörä oli hyvä valinta tolle jalalle. Kävellä nyt jo onneks pystyn ja nilkka ei enää siinä niin paljon oireile mutta portaat ja mäet on vaikeempia kun nilkka ei tykkää hyvää.
 
Heipä hei taas!

Paino: 54.4kg HURRAA :D
Vyötärö: 78.5cm
Lantio: 94.5cm
Reisi: 56.5cm

Onpahan vähän tullu tuloksia, vaikken mitään ihmeemmin ole nyt tehnyt. Taas kerran nää kuuluisat sanat: Tää kuukausi täysil
 

Yhteistyössä