Hakutulokset

  1. L

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Moooooi. Onpas ollut taas tohinaa, lähinnä lasten sairastelujen takia, pari viikkoa sitten jouduttiin tytön kans sairaalaan osastolle keuhkokuumeen vuoksi, parani siitä aika nopeasti onneksi, mutta nyt alkoi taas uus kuumetauti :/ Meiän syksy on ollu tänä vuonna niin tätä. Kaksi viikkoa on pisin...
  2. L

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Hei. Vihdoinkin ehdin kirjoittaa tänne kuulumisia. Meillä oli talonrakennusprojekti, päästiin muuttamaan kolme viikkoa sitten. Huh huh, mitä touhua. Edelleen on laatikoita purkamatta, mutta suurin osa tavaroista on jo paikoillaan. Ollut ihan superväsynyt, kun ollu kaikenlaista puuhaa. Eikä...
  3. L

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Ah, ihana vapaapäivä ja viikonloppukin alkaa!! Ollut tosi kiireinen viikko, kolmena iltana ollut palavereita/menoja, niin ei oo kerenny kyllä kotona tekemään yhtään mitään. No, ei sen puoleen, ei tältä väsymykseltä jaksais tehäkään mitään :D Nyt aattelin, kun lapset on...
  4. L

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Miten tää väsymys onkin näin kamalaa?!?!? En yhtään muistanu, tai no muistan mä että esikoista odottaessa nukuin joka päivä töitten jälkeen muutaman tunnin päikyt, mutta nyt kun ei voi nukkua päikkyjä, niin on ihan tööt olo, niinku ihan koko ajan. No, jaksaa jaksaa :) Ja nyt on tullu kuviohin...
  5. L

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille :) Täälläkin ihan kamalaa väsymystä, en muistanutkaan että se on näin kamalaa, esikoiselta kesti sinne 15 viikolle asti, kuopukselta en osaa sanoa, koska lapset vuoden ikäerolla, niin taisin olla muutenkin vähän väsy. Tuntuu kyllä ettei mitään jaksais iltasin tehä, tai oon mä...
  6. L

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Hei. Täällä uusi toukokuinen ilmoittautuu mukaan! Plussattu viikko sitte, LA ois 15.5 :) Kolmatta odotellaan, esikoinen ekaluokalla ja kuopus eskarissa. Muutama välivuosi välissä, nyt tää raskaana oleminen tuntuu ihan uudelta ja jännältä ;) Tosin itelläki ikää muutama vuosi enemmän. Itellä ikää...
  7. L

    Vauvakuume vaikka lapsen saaminen pelottaa

    rosmariini, täällä samoja tuntemuksia. Meillä on kaksi lasta, 7vpoika, kohta 6vtyttö. Meiän tyttö on vaikeasti kehitysvammainen, sairaus selvisi vasta, kun vauva oli 2viikon ikäinen, raskausaikana ei epäilyjä kehitysvammasta. Mulla ollut kova vauvakuume jo kauan, mies toppuutellut, nyt mieskin...
  8. L

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Moikka kaikille! Täällä myös yks uus ilmoittautuu Haaveissa olis kolmas lapsi. Perheen muut lapset -08 ja -09. Mulla ollu vauvakuume kauan, keväällä mieskin vähän yllättäen innostui asiasta, nyt siis molemmat kuumeillaan! Jännitystä elämään tuo meiän kuopus, joka on kehitysvammainen, joten jos...

Yhteistyössä