Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Huomenta. Pitkästä aikaa aattelin kirjoittaa kuulumisia. Kuukausi on mennyt ihan hujauksessa. Aivan ihanasti on menny ja neiti on hyvin tyytyväinen tapaus. Imetän ja korviketta annan kun oma maito ei ain tunnu riittävän. Meillä kans neiti nukkuu yöllä noin 5-6 tuntia putkeen. On nukkunut iha...
  2. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Noi ikävät synnytykset on todella ikäviä muisteltavia mutta kun katsoo sitä palkintoa niin kummasti ne vaan unohtaa joltain osin. Oma synnytys mielessä aina välillä. Välillä miettii kuin mä hengissä oikee säilyin. Mutta tuo pieni tuhisija sylissä niin oli se sen arvosta. Täällä olen kyllä niin...
  3. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Moikka. Minä pysyn täällä kirjoittelemassa joten voi lisätä Synnyttäneiden listaan HENTTU JA TYTTÖ SYNTYNYT 2.7. Kotona oleminen on hyvin lähtenyt käyntiin. Toipuminen alkoi paremmin kotona ollessa. Maito noussut paremmin kotona kun sairaalassa mutta ei tarpeeksi kun joudun antaa korviketta...
  4. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Pikainen kertomus tänne. Mulla oli niin kauhee synnytys kertomus tai lähinnä käynnistys. Eli viikko sit sunnuntaina menin sairaalaan käynnistykseen. Neljänä päivänä koittivat eri menetelmillä käynnistää. Mitään toivoa. Joo supistuksia tuli ja meni mutta kun en vaan auennut niin en tai olin...
  5. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Vihdoin ja viimein meille syntyi vauva eilen ♡ hän on täydellinen. melkeen 4kg jytky. Lisää kerron myöhemmin Onnellinen äiti.
  6. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kukas se kysy että onko kalvot puhkastu, joo on ne puhkastu toissa päivänä meni. Mulle laitettiin sellane uus kun misodel niminen juttu tonne kohdun suulle. Nyt on vähä alkanut polttoja tulemaan. Aamun tossa itkee tuhersin lääkärille mutta hän oli sitä mieltä että koitetaan vielä tää lääke ja...
  7. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ei tuu lasta eikä paskaa. Eilen jo synnytys salissa kävin mutta omat supistukset puuttui niin homma lopahti siihen. Ja eiku takas osastolle. Turhauttaa niin vietävästi ettet usko. Olen saanut niitä pillereitä, tippaa ja nyt laittomat jonku uuden jutun tonne alakertaan, nauha. Sanoin jo eilen...
  8. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Täällä siirrytään synnytys saliin iha just.. apua.. toivottavasti selviis hengissä :/ kyllä jännittää, koko aika lähemmäs neitiä mennään. Kuha ei ukko pyörry. Huoli on hänestäkin :D pitäkää peukkuja että kaikki menee hyvin!
  9. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ainiin unohtu mainita että tisseistä vuotaa vähä maitoa.. niitäkin pitäs hieroa että alkas stimuloida synnytystä :)
  10. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tilanne tietoa. Eilen ei ihmeitä ensin ollut oloissa. lääkkeet kyllä auttoi että alkoi jonkun verran supistaa. Illalla olin sitten taas käyrillä ja supistus käyrät alko näyttää että niitä ilmeni. Kätilö sano että saako hän kattoo alakerran tilanteen. No hän katto ja hups lapsivettä alko...
  11. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, sulla siis on paikat noin hyvin kypsynyt joten ihme jos et kohta synnytä. Mulla kun ei ollut tapahtunut juuri mittää viime kopeloinnista. Tosin viimeks sanottiin että hyvältä näyttää että syntyy hyvissä ajoin. joopa, kun ei meinaa nytkään syntyä vaikka lääkkeillä kypsytetään. No näyttää...
  12. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Täällä edelleen yhtenä kappaleena. Yöllä ei tullu kipeitä supistuksia ja sai nukuttua aika hyvin. Nyt aamulla ottivat taas käyrää ja antoivat lisää lääkettä. Voi kun alkas tänää tapahtuu jotain. Vauva liikkuu hyvin. Pitää tossa kuha nyt hetken vielä Lepään niin lähteä ulos vähä kävelee :) T...
  13. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Thanks. Olin taas äske käyrillä ja nyt niitä kipeitä supistuksia tuli. Nyt tiiä ja tunsin mitä ne on ja pisti puhalluttamaa :) jee.. mutta yhyy ne sitten hyytyi. Kävin suihkussa ja sain lisää lääkettä. Nyt jos koittas vaikka käydä nukkuminen, tiiä vaikka rentona olo pistäs tulta alle :) jep...
  14. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Täällä ei hirveesti ole muutoksia tapahtunut. Kai tuolla alakerrassa jotain tapahtuu, paikat kypsyy. Välillä supistelee, ei pahasti mutta toivottavasti ne kypsyttää paikkoja :D edetään siis hitaasti mutta toivottavasti varmasti. Mutta pääasia että olen nyt lähempänä synnytystä kun eilen :) ja...
  15. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    No nii. Täällä sitä osastolla ollaan. :) tultiin aamulla kysiin ja jotenkin olin iha sata varma että kotiin ne kuitenkin lähettää. Mut toisin kävi. Nin hän mä sanoin että en aio lähteä ilman vauvaa kotiin :) joo eli olin käyrillä, vauva n sydänäänet olivat tosi hyvät ja omat supistukset aika...
  16. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Voih, kävin ystävän vauvaa katsomassa, ikää hällä viisi vuorokautta <3 voi rakkaus mikä pakkaus. Häntä pidin sylissä ja ajattelin että ei enää kauaa kun oma vauva on sylissä. Huomenna siis sairaalaan ja aion sanoa että ennen en lähde kotiin ennen kun neiti on mukana. Vielä siis on neidillä...
  17. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Jaaha mun teksti sit ehti tulla ennen kun ehdin sitä loppuun kirjoittaa. Niin lääkäreiden mukaan siro tyttö tulossa vaikka menis yliaikaseks. Itekkään en ole ollu syntyissä kun 2,5kg ja isikään ei ole painanut kun 3 kg. Tosin jokainen kasvaa omilla käyrillä. Hitto et meinas iskee äske...
  18. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, meillä taas kontrolli ultrassa kinnitettiin huomio vauvan pään pienuuteen, sen jälkeen parikin ultraamisen mutta ei olleet huolissaan kun kuitenkin pää kasvanut siinä missä muukin kroppa. Itselläkään ei mikään iso pää ole. ja ovat sanoneet että siro tyttö olis tulossa, vaikka nyt ei...
  19. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meille osuu sunnuntaiksi se päivä kun pitää mennä kysiin eli rv 41+5. Neuvolassa sanottiin että tuolloin pitää klo 9 sairaalassa. Takeita ei ole että just sillo käynnistävät, mutta mennään kun niin on sanottu. Ja toki toivon että alkavat käynnistää. Tai ees antavat jotain toivoa synnytyksestä.
  20. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, sielläkin siis viikot senkun poksuu korkeita lukuja.. taitaa nää tytöt pitää meitä vaan jännityksessä eikä suostu syntymää :D pojat taitaa olla innokkaampia syntymään.. heh, ei vaan mutta pari kaveria on synnyttänyt nyt pojat ja heidän LA olis ollut vasta mun jälkeen. Mut meijä typy se...

Yhteistyössä