Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Nonni muutama päivä sit käsi murtui. Ku olin ottanu ja juopassu captain morgan pullon oltiin menos kotiinpäin ku frendi kaahas mun ohi ni mä päätin et vanhukset ei mua ohita ja lähin ottaa kiinni pyöräl ni sit ku vähän heilahti laitaan ni olin lentämäs päin aitaa ni otin vasuril vastaan ettei naama osunut aitoihin. Pari päivää olin etten menny lääkäriin piti nähdä suomen peli baaris mitään ei voinu oikeen vasuril kantaa. Mut ei hätiä mitiä lääkäri sanoi et mulla on harvinaista t1000 solua joka korjaa luunmurtumat vain viikossa et 1vk vaan kipsis 😊😉.
 
vierailija
En oo varma kirjotinko tän tänne vai muistiinpanoihin. Mut kyl kun syö ni se lisää tupakanhimoa ja sit syö lisää ja tupakanhimo ei katoa pitäisi syödä mahdollisimman vähän ainakin pulleampien ihmisten joiden tekee mieli lopettaa rööki. Itel just ruuan jälkeen kovin tupakan tuska.

Mietin et olisko siistiä pudottautua jonkun lämpimän maan autiolle saarelle ilman mitään. Riippumatto ja kauniit maisemat.
 
vierailija
Ja anteeksi isä kun vielläkin törttöilin ja toimitan samaa. Mut käden murtuminen taisi ollakkin hyvä asia nyt voi koittaa yrittää lopettaa tiettyi juttui. Aijai mä kaipaan pyöräilyy se on mulle ainakin hienoo puuhaa voi ajella maalle päin. Pitäisi hyvinkäälle tulla huutokauppa mis vois olla tsygii. Ja on se yks iso ongelma et mä paikoillani pyin ja sit aivot alkaa toistaan vanhaa tapaa kun se on tekemistä aivot kaipaa puuhaa mut niit omia mielenkiinnon kohteita et löytää paikkansa sinne minne oikeasti kuuluu. Mut hitto tein jo pyöräl pitkiä lenkkei. Siin olis hienoo korvaavaa tekemistä nautin siit. Isovesipullo mukana ja kun käsiparanee ni sali. Joo juon liikaa kaljaa ku se on ollut tekemistä et joo kyl täs rappiol ollaankin. Et pitäiskö mennä vaik kielikurssille. Esim olis vuoden alkeet iltakoulus 2-4 tuntia illassa joka päivä. Monta oppilasta voisi ottaa kerralla? Esim satasen kuukausi tekisi mitä 3k rahaa kuukaudessa paljon kielen opettajan pitäisi saada tuosta? Ja voisko niitä eläkeläisiäkin jotka osaa tuota kielenkääntämistä ni palkata lisä tienestei varten? Ja se on verovapaata tuloa?

 
vierailija
Mut joo nyt on yritettävä saada sydäntä toimintakykyiseksi jos se edes on mahdollista kaikki se pahe joka pesityi minuun ja tietyt tavat on sitkeessä pitäisi taas kuukaudeksi sulkee netti ja kuunnella vain musaa. Onnistumisprosentti osuu jus stressaavat tekijät on pinnalla ni olisko ehkä mulle hyväksi kuukauden breikki. Ja huomaan että ei vielläkään ole nälkä et miksei kokeilis jonku tyylist paastoo. Pää seis houkutuksista erossa. Se et toi onnistuu on miljoona kerroin mä lyön sen biljoonal kii😉 mut se on jännä et jos miettikin vaik jotain ni alkaa tehdä mieli röökiä. Röökin tarve on aika kova. Mut nyt vähän suhkeel vaan. Suihke saattaa aiheuttaa ikäviä tuntemuksia suussa ja jos liikaa ni voi tulla huono olo. Mut suihke mul ketjupolttajal auttaa jonkin verran vie pahinta terää pois röökin himolta. Et suosittelen kokeilemaan jos ei natukkana pysty mielestähän se on kii. Mä en oikeen edes yritä kunnolla päästä yli röökistä oon tosi lepsu sen kaa mut ei se tee hyvää enäänhttps://youtu.be/D3T6YoOT40Q?si=koMj6uOPPIqePznd
 
vierailija
Ja varokaa liikaa ylpistymästä se syö vain sydäntä tai ainakin mulle kävi näin ylpeydessää tekee vain jatkuvia virheitä ja syöksykierre on valmis se hajottaa. Et voihan sitä olla et jee mä sain vaihdettuu kanavaa. Mut se tapa muiden kanssa käyttäytyessä ettei kuvittelisi olevansa jollain tapaa ylempi siitä lähtee ne suuruus kuvitelmat ja monet muutkin harhat siis negatiiviset puolet noista ja tulee vainoharhaiseksi ja näkee vihollisia kaikkialla. Siisku voi olla positiivisiakin suuruus kuvitelmia. Rakennanpa maailman hienoimman linnan. Tai minusta tulee arkkitehti joka voi käyttää mystiikkaa kun rakkenetaa taloi tai mitä nyt vain.
Maalataan hienoi taului vanhoista kuninkaista ja ritariaiheisia taului ja kuningattarista. Voisihan siitä kitsaat kolikot heittää😉
 
vierailija
Näin unta se oli hassu uni. Mut lopuks siin tuli huoneeseen 2 miestä ja ne aloitti tän laulun. Ni nyt kuuntelen tätä.
 

Yhteistyössä