Hakutulokset

  1. daizy06

    koanaali atresia? kohtalotovereita?

    meidän pojalla,nyt jo 8v ja suurin osa vaikeuksista on takanapäin,todettiin syntymähetkellä molemminpuoleinen ka.tie on ollut pitkä ja kivinen ja muita tätä sairastavia en ole löytänyt..onkohan ketään?
  2. daizy06

    rv 30-31 lapsen kehitys

    meille syntyi viikko sitten hätäsectiolla tyttö rv 31+0. tyttö painoi 2050g ja 43cm :) viikossa on tapahtunut paljon..tyttö on perusterve ja hengittää itse,ei mitään ongelmia tuon suhteen.maitoa menee pieniä määriä suun kautta mutta suurin osa letkulla.paino lähti eilen nousuun päin,mutta taas...
  3. daizy06

    Vain yksi munatorvi - raskaaksi?

    Mulla poistettiin tammikuun lopussa vasen tuuba ku:n takia. Tulin raskaaksi heti seuraavasta ovulaatiosta maaliskuun alussa.nyt rv17. Mulla oli tuo jäljelle jäänyt tuuba kiinni väärässä paikassa edellisen section jäljiltä ja oli siis osittain viallinen sekin,mutta silti heti tärppäsi. Lääkärit...
  4. daizy06

    Vuotoa ja kipuja - onko varma keskenmeno?

    mulla oli samanlainen tilanne..oli vähäsen kipuja ja vuoti ihan kirkasta verta lorahtamalla yhden päivän aikaan ihan reippaasti..5+5 näkyi ruskuaispussi..6+3 edelleen ruskuaispussi.., verta tuli 6+4.. ja katsottiin tuo hcg,se nousi hienosti 16700 ja seuraava mittaus 7+4 43.300. ja seuraavana...
  5. daizy06

    Tammikuun tuhisijat 2013

    hei,tulin kurkkamaan marraskuisten puolelta että täällähän on jo tammikuisia! onnea kaikille!! ipanapa3,millä perusteella noin aikaisin sanoivat että olisi tuulimuna?älä lannistu vielä. mä kävin ultrassa yksityisellä 5+5 ja ei osanneet sanoa asiasta mitään..ainoastaan ruskuaispussi...
  6. daizy06

    onko muita jotka joutuneet lopettamaan imetyksen vasten omaa tahtoaan?

    kahden lapsen kohdalla en ole saanut imettää koska vauvat eivät ole pystyneet sairautensa takia imemään rintaa..
  7. daizy06

    Tyhjennys tavat

    jos se on kohdunulkoinen,siihen ei käytetä kun solusalpaajaa eli metotreksaattia,tai sitten odotetaan että raskaus kuihtuu itsekseen,tai viimeinen keino on lapraskopia,(nimi ei varmasti ole kirjoitettu ihan oikein) jossa yritetään imeä raskaus pois tai sitten leikataan se osa missä raskaus on...
  8. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    fourth gift,toivotaan nyt hyviä uutisia ja että pian pääset ultrattavaksi :) vakuutuksista: ei olla koskaan otettu vakuutuksia eikä oteta nyttenkään.. taloudellinen tilanne:ei ole mikään hyvä :D voitte kuvitella mitkä menot on 7 henkisessä perheessä..ja kohta meitä on toivottavasti...
  9. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    ei kannata kiusata itseään jos pääsee tilanteen tarkastuttaa.se helpottaa mieltä kuitenkin kummasti :)
  10. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    taiska87,eikös se ole niin että haukea ei saisi syödä raskausaikana vai menikö se niin? ja kylläpä meidän pinoa nyt koetellaan :( EI OLE REILUA!! fourth gift,ei muutako lääkäriin ja pyydät ultraa/sydänäänten kuuntelua niin ei tarvi miettiä..onneks toi verenvuoto on usein vaaratonta ja tuntuu...
  11. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    tulin kurkkaa välillä tällepuolelle..tulee tuolla feississä kirjoiteltua aktiivisemmin..tänne on tullut surullisiakin uutisia :( kovasti voimia kaikille menetyksen kokeneille..:hug: daizyli 9+2
  12. daizy06

    keskenmenoko taas?

    miksi lääkäri diagnisoi keskenmenon? kipuja? vuotoja? mulla ei näkynyt rv 5+6 kun ruskuaispussi,sekin oli vaikeaa löytää vaikka oli huippuvehkeet yksityisellä.jos on huonommat vehkeet niin näy välttis mitään..rv 6+3 ei edelleen muuta kun pussi ja ehkä sikiöaihetta..ei sykettä.. vasta 7+5 löytyi...
  13. daizy06

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    jaksuja täältäkin.tuo arvo on ihan liian matala noille viikoille ellei sitten ole ihan alussa.kai ne ottaa kontrolli hcg:n? oletko pyytänyt munajohtimen aukiolo tutkimusta?? koska jossainhan se vika on että se munasolu sinne kiinni jää. vertailuarvoksi,mulla oli tässä raskaudessa 6+2 tuo hcg...
  14. daizy06

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    hei,noi metotreksaatti suositukset on uusittu melko hiljattain,kaikilla lääkäreillä ei uusinta tietoa ole!! eli yhden piikin jälkeen raskautumiskielto on 1kk. useamman kun yhden,3kk. jos tuo asia mietityttää,kannattaa soittaa teratologiseen tietopalveluun.ohjaavat upeasti! ja heillä on...
  15. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    adagio,välillä on huutonetissä vähän edullisemmin noita dopplereita.ja kandee googlaa,,tulee useampi :) angel sounds taitaa olla aika yleinen?
  16. daizy06

    ku-jälkeen ovis ja menkat?

    yleensä kierto palautuu melko nopeaan normaaliin.mä ovuloin kk tuon leikkauksen jälkeen.ja se tuotti tulosta heti. kai ne sanoi sulle,että kun ja jos raskaudut uudelleen,sun on päästävä ultraan viimeistään rv7?
  17. daizy06

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    hei! voisinpa minäkin tulla tsemppinä oman tarinani kertomaan,jos siitä joku saisi toivon kipinää vaikka. elikkäs,viimevuoden joulukuussa tein positiivisen testin..oli kokoajan olo et joku mättää..ja ikenet turposi! jostain todella outoa..ennestään mulla 5 lasta on ja tämä odotus ei tuntunut...
  18. daizy06

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    ihan pakko kommaa fourth gift... positiivisuus on tietenkin hyvä asia,mutta omalla asenteellaan ei kukaan voi vaikuttaa onko kaikki hyvin vai ei. huomaa ettet ole tainnut törmätä pahemmin vastoinkäymisiin? eikö sua pelottaisi jos olisit kokenut keskenmenon?tai hirveimmän,kohtukuoleman? tai...
  19. daizy06

    Miten aikaseen raskaustesti voi näyttää plussaa...?

    noin 12-14pvää oviksesta luulis näkyvän.
  20. daizy06

    Mitä mieltä tästä koiran myynti-ilmoituksesta?

    huh hei,on siinä seropilla hintaa :D

Yhteistyössä