Tyhjennys tavat

Olen vähä lueskellut näitä paljon keskenmenneitä raskauksia... Itselläni todennäköisesti sama juttu parhaillaan tai siis tulossa... Ensi keskiviikkona meen laboratorioon otattaa hcg -arvot, tutkitaan verenkuvaa ja otetaan maksa- ja munuaiskokeet...

Mulla saattaa olla kouhdunulkoinen raskaus... Mulle on sanottu, että saatetaan antaa solumyrkkyä, mutta ensi torstaina soitan Tyksiin kuulemaan tulokset laboratoriosta ja selvitetään jatkotilanteesta...

Olen lueskellut näitä ja huomannut, että on eri tapoja tyhjentää kolmella eri tavalla eli pillerien napsiminen mikähän mahtais olla? Toisena kaavintana ja sitten vissiin kolmantena keinona solumyrkyn antoa... Millähän perusteella lääkäri toteaa, että sulle sopis nyt tällai ja sulle tällai... Itse en oikein oo tietoinen näistä, koska en ole ennen joutunut kohtaamaan tällaista ja edessä olisi tällainen tyhjennys.. Saa nähä mitä siitä mahtaa tulla...
 
jos se on kohdunulkoinen,siihen ei käytetä kun solusalpaajaa eli metotreksaattia,tai sitten odotetaan että raskaus kuihtuu itsekseen,tai viimeinen keino on lapraskopia,(nimi ei varmasti ole kirjoitettu ihan oikein) jossa yritetään imeä raskaus pois tai sitten leikataan se osa missä raskaus on.
jos normaalisti pitää keskeyttää,siihen voidaan käyttää noita tyhjennyslääkkeitä tai sitten kaavintaa.
kovasti voimia sinne!!
 

Yhteistyössä