Miten saisin tyty-yden?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten saisin tyttöystävän? MINÄKIN TAHTOISIN TÖTSY ÖTSÄN! ;___; TAHTOISIN VAIN PAIJAILLA IHANUA TÖTTI PÖDDIÄ :33 VOITAIS OLLA SYLIKKÄIN JA KATSOA ROMANTTISIA KOMEDIOITA SEN ÖÖDIPÖÖDIN KANSSA :3 SIT PITÄISIN TYTTI PYTTISTÄ HYVÄNÄ JA SILITTÄISIN SEN HIUKSIPIUKSIA :333 MIKS KAIKILLA MUILLA ON TÖÖTTIPÖTSIT MUT MULLA EI OO VAIK OON IHAN KIVA KAVERI ;___; VOI KUNPA MULLA OLIS ÖÖLI BÖÖNA.

olispa rönttö höttiäinen <3 paijaisin kyllä sitä tötö ödöä ja tekisin sille pitsua ja sit kateltas sen tötterö ötökän kanssa netistä hauskoja kisse ja koire -videoita <3333 olispa tyty ytty <3 vituttaa kun ei ole töötti torveloa ;___;
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Yksinkertainen ratkaisu: lopeta Ylilaudan käyttö. Tutkimusten mukaan 93% Ylilaudan käyttäjistä saavuttaa Velhon statuksen (=täysin seksuaalisesti kokemattomia vielä 30 vuoden iässä), kun taas normaaliväestössä velhojen osuus on 1,7 prosenttia.
 
vierailija
mene sinne deittiappiin tinder missä voi sanoa tykkääkö toisesta ja swaippaa sitten sivulle jos tykkää ja toiseen suuntaan jos ei tykkää. jos molemmat tykkäs toisesta niin voi tavata.
 

Yhteistyössä