Hakutulokset

  1. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Tähti87, mulla clearblue digital näytti päivää ennen verikoetta positiivisen. Aiemmin en uskaltanut testata, joten en tiedä milloin näytti ekaa päivää positiivista.
  2. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Välistä myös huutelen, että jos pakkasessa on alkioita, niin yksi välikierto vaan pitää olla, ja sitten pääsee pakastealkion siirtoon. Naikkarilla siis ainakin näin.
  3. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Onnellinen!!! Kaikki hyvin ultrassa, olipa valtavan ihanaa nähdä pikkuinen liikehtimässä, imemässä peukkuja ja hörppimässä vettä :love: Taas helpottaa huolehtivaa mieltä hetkeksi :) Toivottavasti kaikilla muillakin tämän päivän jännääjillä kaikki hienosti!! Tänään mukaan face-ryhmään :D Eden84...
  4. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Melkein kuulostaa ruokamyrkytykseltä, jos tuli vielä kuumeinenkin olo... :eek: Mulla on vatsa löysällä jatkuvasti, epäilen magnesiumin käyttöä syyksi...
  5. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Heippa! Ylihuomenna ultraan, ei jaksaisi odottaa!! :X3: Ihanaa kun on kuitenkin jo niin lähellä. Mitä lähemmäksi tulee, sitä enemmän alkaa epäilykset heräämään, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin... :unsure: No, pian se selviää. Kiva kun meitä on sitten monta täällä kertomassa maanantaina...
  6. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Ihana juttu Bettinah!!! :love: Pelottavia tuollaiset vuodot!!!(n) Ihania uutisia myös Metsämintulla! :LOL: Mäkin liityn sitten ensi maanantaina Facebook-ryhmään, jos np-ultrassa kaikki on hyvin. On nämä pitkiä päiviä, mutta nyt on se ensimmäinen kolmannes takana (y) Eden84 12+0
  7. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Heippa! Täällä pahoinvointi on tehnyt comebackin... Reilun viikon voin paremmin, mutta nyt etoo taas aamusta iltaan. Mitään ei tee mieli. Muutaman kerran olen kielloista huolimatta ottanut ehkä 10-20g salmiakkia, kun sitä tekee mieli. Raskasta on myös miehelle, kun tuntuu etten pysty olemaan...
  8. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Helpottavaa kuulla, että muillakin on nukkumisen kanssa vähän vaikeeta. Siitäkin aloin jo kuvitella, että onkohan kaikki hyvin... :cautious: Yks kaveri sanoi, että oli lukenut jostain, että tiettyyn samaan aikaan yöllä herääminen liittyy johonkin hormonaaliseen vauvalle luontaiseen...
  9. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Heippa! Kutsu tuli np-ultraan, on 1.8. Vielä yli 2 viikkoa jännitettävänä. o_O Täällä olo on ollut kohtalaisen normaali nyt reilun viikon, nälkä vaan on lähes koko ajan. Mitään mielitekoja ei ole ilmennyt, jotkut jutut vaan tökkii edelleen. Mieliteot olis kivempia! ;) Maha näyttää nätiltä...
  10. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    :love: No voi kiitos! :LOL: Meidän lapset ei oo tullu helposti, ja ovat kovin odotettuja, mutta on ollut kiva lukea täältä, että yhtä odotettuja tuntuvat olevan "helpostikin" alulle saatetut lapset! :love: Kyllä jokainen pienokainen ansaitsee olla tervetullut!
  11. Eden84

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mahtuuko vielä mukaan? Täälläkin seurattu ketjua taustalla jonkin aikaa, mutta tuntunut niin ratkaisevalta askeleelta liittyä mukaan... Toista lasta odotellaan. Esikoinen pian 2-vuotias, ja tullut meille adoption kautta 2kk ikäisenä pitkän odotuksen jälkeen.:love: Tämä toinen vauva saanut...
  12. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Tosi hieno juttu!!! :love::love: Paljon onnea!!:LOL: Nyt voit hengähtää hetkeksi. Mikä on laskettuaika? Mä oon aivan lannistunut tästä pahoinvoinnista. En olisi ikinä uskonut kuinka kokonaisvaltaista tää voi olla. Nytkin kesken tämän viestin kirjoittamisen kävin oksentamassa. :sick:
  13. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Heippa! Terveisiä ultrasta! Kaikki hienosti. 12mm pituinen vauvanalku sielä möllötti :D Hieno hetki. La on 8.2. Mulla pahoinvointi lisääntynyt huomattavasti viime päivinä, alkaa olla jo häiritsevää...:sick: Miten sä voit Teza? Aiotko siirtyä odottajien puolelle keskustelemaan? Mä oon lueskellut...
  14. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Moikka! Meillä on maanantaina, eli 27.6. ultra. Jännittää ihan mielettömästi. Oireina on oikeastaan vaan etova olo pitkin päivää. Mitään ei oikeen tee mieli, mutta nälkä on silti. Rinnat ei edelleenkään tavallisesta poikkeavat, mikä vähän huolestuttaa, kun se tuntuu olevan kaikista yleisin oire...
  15. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    JEEEE!!!:LOL::LOL::LOL: Tosi hieno juttu!!! Paljon onnea!! :love::love: Mahtavaa. No, voin kertoa, odottaminen ja jännittäminen vaan jatkuu!!:D Pidetään yhteyttä!!(y)(y)
  16. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Teza! Ootko testannut?? Milloin on virallinen testipäivä?? Mikä olo?o_O Musta tuntuu että aika matelee.... Teksisi mieli mennä yksityiselle ultraan, mutta mies vastustaa... :mad:
  17. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Siukku, oikea asenne! (y)(y) Se on toisaalta helpotus, että pettymyksiinkin tottuu!:( Tärkeintä on säilyttää edes pieni toivon kipinä :love: Tänään on tasan kaksi viikkoa aikaa ultraan, eli loputtomasti... :notworthy: Täytyy vaan vielä yrittää pitää matalaa profiilia, kun ei sitä tiedä mitä...
  18. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    No onpas taas paskamaisia uutisia Siukku (n) Toivottavasti jaksaa pysyä toiveikkaana! Elokuussa uuteen yritykseen, nyt pyrit vaan kesästä ja kylmästä siideristä nauttimaan..(Vaikka laiha lohtu, tiedän) Mikä on Tezan meininki?? Mitään erilaisia fiiliksiä edelliseen yritykseen verrattuna? Mulla ei...
  19. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Eli Emmiina85 ja Tähti87, vieläkö ootte kuulolla?
  20. Eden84

    Ensimmäinen IVF 2016

    Moikka! Ja kiitos onniteluista! :D Vaikea uskoa vieläkään tätä todeksi, päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta. Hyvältä kuulostaa Siukku87 teidän tilanne!! Toivotaan että tärppää!! Yritä vaan unohtaa koko juttu, mitään oireita ei välttämättä tule ennen testipäivää!! Ja mahtavaa Teza...

Yhteistyössä