Ensimmäinen IVF 2016

Moikka! Meillä on maanantaina, eli 27.6. ultra. Jännittää ihan mielettömästi. Oireina on oikeastaan vaan etova olo pitkin päivää. Mitään ei oikeen tee mieli, mutta nälkä on silti. Rinnat ei edelleenkään tavallisesta poikkeavat, mikä vähän huolestuttaa, kun se tuntuu olevan kaikista yleisin oire muilla. Mut maanantaina ollaan viisaampia! Mites sun oireet Teza? Millä viikolla olet nyt? Mulla 7+2.
Mulla ei ole mitään muita oireita, kuin että mahaa nipistelee edelleen molemminpuolin ja olo on turvonnut. Huomenna tulee viikkoja 5+3
 
Heippa! Terveisiä ultrasta! Kaikki hienosti. 12mm pituinen vauvanalku sielä möllötti :D Hieno hetki. La on 8.2.
Mulla pahoinvointi lisääntynyt huomattavasti viime päivinä, alkaa olla jo häiritsevää...:sick: Miten sä voit Teza? Aiotko siirtyä odottajien puolelle keskustelemaan? Mä oon lueskellut helmikuisten vauvojen ketjua jonkin verran. Tuleeko sunkin la olemaan helmikuussa?
 
Ihanaa Eden84:LOL: Kävinkin jo iltapäivällä viestiketjua katsomassa, että oletko jo kirjoittanut ultrakuulumisia. :D

Mulla ei edelleenkään mitään oireita. Vähän mahan nipistelyä ja turvotusta. Nyt on selkä niin kipeä, ku olen joutunut nostelemaan melko raskaita kuormia. En ole kyllä miettinyt muita ketjuja, en oo edes käynyt niitä lukemassa. Täytyypä käydä ;)
Minun mielestä mullakin la olis helmikuun lopulla, mutta jos nyt kävis eka sen ultran. :)
 
Ilmoittauduin hoitoihin silloin pari viikkoa sitten vaikka on ollut puhetta että heinäkuussa suljettu, mutta, näköjään ainoastaan itse "punktio-osasto" on suljettu ja nämä hoitajat ja lääkärit ovat töissä. Koska eilen sain kirjeen että sumuttelu alkaa ensi viikolla ja sitten parin viikon kuluttua aika naikkarille! Siis itkin onnesta, tämä tuli niin puun takaa ja olo on aivan mahtava. Vihdoinkin kaiken tämän odottelun jälkeen oikeasti pääsee yrittämään! :):)
 
  • Tykkää
Reactions: teza
Ilmoittauduin hoitoihin silloin pari viikkoa sitten vaikka on ollut puhetta että heinäkuussa suljettu, mutta, näköjään ainoastaan itse "punktio-osasto" on suljettu ja nämä hoitajat ja lääkärit ovat töissä. Koska eilen sain kirjeen että sumuttelu alkaa ensi viikolla ja sitten parin viikon kuluttua aika naikkarille! Siis itkin onnesta, tämä tuli niin puun takaa ja olo on aivan mahtava. Vihdoinkin kaiken tämän odottelun jälkeen oikeasti pääsee yrittämään! :):)
Hienoa! Ja kovasti tsemppiä tulevaan prosessiin. :)
 
Nyt on varhaisultra takana. Jännitti niin paljon että meinasin oksentaa odotustilaan. :LOL: Kohdussa oli n. vajaan sentin mittainen sillä ja sykekin sillä on. :) Oli kyl hieno hetki. Lääkärin mukaan rv 6+5 nyt. Kyllähän ei edelleenkään muita oireita kuin mahanipistelyjä ja ehkä välillä vähän etova olo.
 
Tosi hieno juttu!!! :love::love: Paljon onnea!!:LOL: Nyt voit hengähtää hetkeksi. Mikä on laskettuaika?
Mä oon aivan lannistunut tästä pahoinvoinnista. En olisi ikinä uskonut kuinka kokonaisvaltaista tää voi olla. Nytkin kesken tämän viestin kirjoittamisen kävin oksentamassa. :sick:
 
Jos saan mainostaa, "alkionsiirrosta plussanneissa" on hyvä keskustella muiden lapsettomuushoidoista plussanneiden kanssa, siellä on myös jo synnyttäneitä joten voi saada jo etukäteen hyviä vinkkejä vauva-aikaan. Tervetuloa! :LOL:
 
Tosi hieno juttu!!! :love::love: Paljon onnea!!:LOL: Nyt voit hengähtää hetkeksi. Mikä on laskettuaika?
Mä oon aivan lannistunut tästä pahoinvoinnista. En olisi ikinä uskonut kuinka kokonaisvaltaista tää voi olla. Nytkin kesken tämän viestin kirjoittamisen kävin oksentamassa. :sick:
Me ei puhuttu lasketusta ajasta lääkärillä, ihme kyllä. Mut mun laskelman mukaan laskettu aika pitäisi olla 28.2:tta
Vai on sulla niin paljon pahaa oloa, hui että, mä en kyllä halua semmoisia olotiloja.. :sick:
 
Teza ja malin :love:

Mä oon pitäny palstataukoa,hoitotaukoa ja kaikkea taukoja. :D menkkoja täs odotellaan että pääsis aloittamaan lääkkeellisen pasin. Onneksi kesäloma kolkuttaa jo ovella ;) voi toki olla,riippuen taas mun kierrosta, etten passiin viä pääse mut sit seuraavalla ollaan varmasti mukana.

Ihania aurinkoisia kesäpäiviä teille ja onnea osalle odotukseen :love:
 
Täällä taas . Toiseen yritykseen pääsen ilmoittautumaan huomenna. Arvioitu punktio vko on 31. Ihana että täällä on saatu plussia ja tietysti pahoittelut negan saanneille...

Toivottavasti tämä olisi nyt se the kerta !
 
Moi taas! On ollut sen verran hektistä aikaa etten ole edes tänne eksynyt! Nyt Synarelaa sumutettu kohta kolme viikkoa ja Gonal-F:ää on kolme piikkiä otettu. Päänsärkyä on ollut aika paljon viime päivinä, mutta muita sivuvaikutuksia ei ole vielä ollut. Huomenna verikokeisiin tarkistamaan jos tulee muutoksia annokseen, ja perjantaina olis sitten UÄ ja samalla varmistuis punktiopäivä. Näillä näkymin punktio olisi viikolla 31, eli sama kun tähti87:lla :) Onpa kyllä jännittävää..
 
Menkat alkoivat kunnolla pe eli nyt oon 3 päivää pistellyt gonal f ää ja ultraan meen pe :). Torstaina aloitan lisäksi orfalutrania.

Ollaan miehen kanssa päätetty että tää on meidän viimeinen hoito kerta, sitten lapsen saaminen saa jäädä korkeamman käsiin. Jotenkin olo on helpottunut mutta toisaalta myös hieman haikea. Mutta positiivisin mielin mennään tätä hoito kertaa :).
 
Hei,
Voisin uutena tulla mukaan :)
Selittämätön lapsettomuus ja eka ivf menossa.
Hoitoaikataulu ihan sama kuin sulla tähti87, eli pistopäivä 4 nyt, huomenna on eka ultra ja siitä sitten taas katsellaan eteenpäin.
Meillä lääkkeinä Menopur ja Orgalutran, lyhyt kaava siis. Onko kellään kokemusta tästä yhdistelmästä?
 
Nyt on ultra takana ja tiistaina olis punktiopäivä. Vähän on kyllä pettynyt olo, rakkuloita löytyi 4+1. Lääkärin kommentti "aloitetaan ensi kerralla isommalla gonal annoksella" pisti vähän masentamaan.. Voitaisko viedä tämä hoito loppuun ja katsoa tulos ennenkuin puhutaan seuraavasta..
 
Malin86 meillä sama tulos ultrassa 1+4, yksi saattaa vielä kiriä punktioon mennessä. Tosi pettynyt olo on täälläkin, eikä kyllä lohduta että yksikin riittää, tosin tietty toivoo, että saatais se yksi siirtoon asti.
Huomenna on sitten punktio, ei kyllä toimenpiteenä jännitä, kun on siitä tuloksesta niin huolissaan :D

Onnea sinnekkin punktioon (y)



Miten tähti87 ultra?
 
Tuo punktio jännittää kyllä mua kovasti! Toivon kanssa kovasti että sieltä saadan edes jotain siirtoon, olisi aika kova pala niellä jos ei tästä kaikesta säädöstä saada yhtään mitään..

Sanoiko lääkäri sinulle iiveeäf81 mitään tuosta rakkuloiden määrästä? Mutta onnea punktioon! Kerro sitten miten kävi :)
 
Punktiossa saatiin 7 munasolua :eek: aika yllättävä tulos ja hyvä fiilis nyt.
Toimenpide itsessään oli ihan helppo, hyvien lääkkeiden ansiosta kipua ei tuntunut juuri ollenkaan. Hirveä väsy ollut koko päivän kun niitä lääkkeitä sitten nukkunut pois.
Huomenna sitten tietää hedelmöittyneiden määrän :geek:
 
Noniin, punktio olis tehty ja tunnelma on hieman masentava, 3 munasolua vaan :( Nyt ei auta muuta kun toivoa ettei huomenna tule soittoa ja päästään torstaina edes tuoresiirtoa tekemään. Pakkasesta en uskalla unelmoidakkaan..

Ensimmäinen punktiopisto sattu ihan jäätävästi, sitten laitettiin suoneen vähän lisää mömmöä ja loppu sujui sitten ihan hyvin.
 

Yhteistyössä