Ensimmäinen IVF 2016

Eden,en millään jaksa uskoa että plussa tässä päivässä miksikään muuttuisi,joten hirmuisesti onnea!(y):love:

Xienna,tervetuloa! :)

Omaa:
Tiistaina oltiin punktiossa, saatiin 14 munasolua!:love:(y) itse punktio ei ollut kivulias,mutta punktion jälkeen olin niin kipeä että oksentelin kunnes sain kipulääkkettä lisää suoneen. Tänään illalla vasta alkanut helpottaa,johtuu varmaan endosta moinen särky :(

Perjantaina tuoresiirto,vain yksi alkio siirretään,en malta odottaa! Mitään väliaika tietoa emme alkiosta saa,joten perjantaina vasta kuulen,kuinka meidän on käynyt ja saadaanko pakkaseen mitään.
 
Heippa! Kiitos Siukku87, vaikka en vielä uskalla ottaa onnitteluja vastaan! Vasta kun kuulen hcg-arvon, niin sitten uskaltaa antaa toivon herätä. Kyseessä oli kuitenkin niin herkkä virtsatesti, että reagoi esim. kemialliseen raskauteen, siksi en vielä juhli. Ymmärtääkseni kemiallisen pitäisi ilmetä veren hcg-arvossa, eli arvo olisi sitten alhaisempi kuin normaaliraskaudessa. Huomenna ollaan viisaampia!! :geek: Mutta kyllä se hienolta tuntui nähdä ensimmäistä kertaa elämässä (yritystä yli 10v.) posiitiivinen tulos testissä :love:
Mutta olipa sullakin upea saalis soluja!! Toivottavasti moni hedelmöittyy!! (y)
 
Voi eden (y):love:

Pika omanapa:
14 muniksesta puolelle tehty icsi ja lopuille ivf, 8 hedelmöittyi, 3 topalkiota ja 5 jäi vielä kasvamaan,josta sitten myöhemmin infoa et monta meni pakkaseen. (y) 1 topalkio siirretty ja testipäivä on 17.6. :love:
 
Hienoa Siukku87 ja onnea tuhannesti eden84 (y):LOL:
Minullakin kävi aika jännä juttu. Menin perjantaina ultraa, jossa oli tarkoitus katsoa näkyykö johto follikkelia, et pääsee sit tikuttamaan ja PAS siirtoaikaa varaamaan. Perjantaina oli siis kp11. No, kuinka ollakkaan, siel oli jo yksi johto follikkeli, joka oli jo 20mm. Lääkäri sanoi et ovis tapahtuu yleensä jos follikkeli on 18-30mm. Käski mun lähteä apteekkiin ovistestoä hakemaan ja heti tikuttaan. No, hymynaamaa näytti, joten ovis oli ja soittoa eteenpäin. PAS siirto tarkoituksena tehdä tiistaina. :LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Siukku87
Moikka! Ja kiitos onniteluista! :D Vaikea uskoa vieläkään tätä todeksi, päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta.
Hyvältä kuulostaa Siukku87 teidän tilanne!! Toivotaan että tärppää!! Yritä vaan unohtaa koko juttu, mitään oireita ei välttämättä tule ennen testipäivää!!
Ja mahtavaa Teza, että teilläkin homma etenee hienosti!! Toivottavasti sulatus menee hyvin! Viisikö teillä meni siis pakkaseen? Tsemppiä!!

Mulla ei siis edelleenkään ole juuri mitään oireita. Ennen testipäivää ei ollut yhtään mitään! Nyt on välillä vain hetken maistunut rauta suussa, ja nälkä on useammin. En huomaisi näitä oireita, jos en tietäisi niiden kuuluvan raskauteen. Mutta esim. rinnoissa ei tunnu mitään eroa normaaliin. Mutta koska vuotoa ei ole alkanut, on varmaan pakko uskoa, että kaikki on jees! Oireilu on niin yksilöllistä selvästi, kun oon tuolla odottajien puolella lueskellut, että joillain on jo pahoinvointia ja linea negra näkyvissä ja rinnat turvoksissa.... jne.:LOL::LOL:

Missähän kaikki muut täällä kirjoitelleet on? Olisi kiva kuulla kuulumisia!:oops:
 
Ompa ihanaa lukea täältä tälläisiä positiivisia uutisia, kummasti luo uskoa ja toivoa itsellekkin! :) <3
Oma tilanne edennyt sen verran että pari viikkoa sitten käytiin hoidon suunnittelukäynnillä ja heinäkuun kuukautisista saa ilmottautua hoitoon :) pitkällä kaavalla mennään, kun asumme sen verran kauempana pääkaupunkiseudulta niin on kuulemma helpommi suunnitella hoito tällä kaavalla.
 
No onpas taas paskamaisia uutisia Siukku (n) Toivottavasti jaksaa pysyä toiveikkaana! Elokuussa uuteen yritykseen, nyt pyrit vaan kesästä ja kylmästä siideristä nauttimaan..(Vaikka laiha lohtu, tiedän)
Mikä on Tezan meininki?? Mitään erilaisia fiiliksiä edelliseen yritykseen verrattuna?
Mulla ei ole tullut mitään vuotoa tämän yrityksen aikana, jos ei normaalia vähäistä valkovuotoa lasketa. Ei verta eikä limaa. On ollut sinänsä helpotus, niin ei oo tarvinnut miettiä. Nyt on pieniä oireita alkanut viime päivinä tulemaan, mm lievä kuvotus iltapäivisin. Muuten melkein oireeton olen. Tuntuu, että oon kyllä lihonut muutaman kilon, kun en ole urheillut ja syön koko ajan jotain pientä! :sick::LOL: Alkoi tuo oireettomuus huolettaa, niin tein eilen uuden digin, mutta oli onneksi vahvistunut, nyt näytti raskaana 2-3 :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Siukku87 ja teza
Siukku, oikea asenne! (y)(y) Se on toisaalta helpotus, että pettymyksiinkin tottuu!:( Tärkeintä on säilyttää edes pieni toivon kipinä :love:
Tänään on tasan kaksi viikkoa aikaa ultraan, eli loputtomasti... :notworthy: Täytyy vaan vielä yrittää pitää matalaa profiilia, kun ei sitä tiedä mitä siellä paljastuu. Mutta toivo elää kuitenkin täälläkin! :rolleyes:
 
No onpas taas paskamaisia uutisia Siukku (n) Toivottavasti jaksaa pysyä toiveikkaana! Elokuussa uuteen yritykseen, nyt pyrit vaan kesästä ja kylmästä siideristä nauttimaan..(Vaikka laiha lohtu, tiedän)
Mikä on Tezan meininki?? Mitään erilaisia fiiliksiä edelliseen yritykseen verrattuna?
Mulla ei ole tullut mitään vuotoa tämän yrityksen aikana, jos ei normaalia vähäistä valkovuotoa lasketa. Ei verta eikä limaa. On ollut sinänsä helpotus, niin ei oo tarvinnut miettiä. Nyt on pieniä oireita alkanut viime päivinä tulemaan, mm lievä kuvotus iltapäivisin. Muuten melkein oireeton olen. Tuntuu, että oon kyllä lihonut muutaman kilon, kun en ole urheillut ja syön koko ajan jotain pientä! :sick::LOL: Alkoi tuo oireettomuus huolettaa, niin tein eilen uuden digin, mutta oli onneksi vahvistunut, nyt näytti raskaana 2-3 :rolleyes:
Ei mulla kait ole tälläkään kertaa mitään kummempia tuntemuksia. Mahaa on nipistellyt, mut ei sen kummempaa. On vähän semmonen odottava tunne, jossain vaiheessa tehdä sit testikin, mulla ei oo menoa mihinkään veritestiin.
 
Teza! Ootko testannut?? Milloin on virallinen testipäivä?? Mikä olo?o_O

Musta tuntuu että aika matelee.... Teksisi mieli mennä yksityiselle ultraan, mutta mies vastustaa... :mad:
Hellou Eden84 En ole testaillu, ja nyt ku kysyit niin en edes tiedä milloin mun pitäisi testailla. Ens tiistaina tulee siirrosta 2 vkoa. Lutinuksen käyttö loppuu myös silloin, ni taidan viel sen jälkeen odotella mekkoja. Olo on samanlainen ku ennen mekkoja. Mahaa nipistänyt ja turvonnut olo.
Odottavan aika on pitkä, sun pitää keksiä jotain tekemistä. Musiikit korville ja pitkille kävelylenkille. :D
 
Testasin toissapäivänä alkion siirrosta oli 10 päivää. Siirretty alkio oli 4 päiväinen ja 11-soluinen. Testiin tuli semmonen haamuviiva. o_O:rolleyes: Tein sit tänä aamuna Clearbluen testin, joka sanoi et raskaana 1-2 viikkoa. :D:p Ihan hassua!
 
onnea teza! toivottavasti kaikki menee hyvin! ihana lukea näitä onnistumisia! itse ilmoittauduin taas hoitoihin viime viikolla, kai sieltä taas tulee se valitettavasti kirje tuon kesäsulun takia, mutta ilmoittauduin nyt kumminkin varmuuden vuoksi..
 
Moikka! Meillä on maanantaina, eli 27.6. ultra. Jännittää ihan mielettömästi. Oireina on oikeastaan vaan etova olo pitkin päivää. Mitään ei oikeen tee mieli, mutta nälkä on silti. Rinnat ei edelleenkään tavallisesta poikkeavat, mikä vähän huolestuttaa, kun se tuntuu olevan kaikista yleisin oire muilla. Mut maanantaina ollaan viisaampia! Mites sun oireet Teza? Millä viikolla olet nyt? Mulla 7+2.
 

Yhteistyössä