Hakutulokset

  1. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä ainakin Domilla ja Siidalla jännät piinapäivät menossa! Tsempit niihin (y) Tulin vielä nopeasti ja lyhyesti kertomaan omia kuulumisia, kun varmaankin jätän mun "kaksplus-uran" hetkeksi ainakin, toivottavasti. Viime viikko pelästytti kunnolla, kun jouduin kovien kipujen takia sairaalaan...
  2. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei maljakko :cry: ei taas riitä sanat! Olisko ollu sit kemiallinen kun noin "normiaikaan" alkoi vuoto.. toisaalta haluaisin pitää toivonkipinää yllä että jos olis vaaratonta kun täällä niin monella vuodellu ja kaikki ollu ok silti :love: Omaa napaa: ns.virallinen testipäivä (pp14) tänään...
  3. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Apuva kun näyttää oudolle toi oma nimi plussanneissa :whistle: toivottavasti ei tuo huonoa onnea! (n) Oon niin epäileväinen kaikesta! Äsken laitoin kädet vatsan päälle ja kuiskasin toiveen että pysy pieni kyydissä, jooko? Mitähän meditaatioo kohta harrastan täällä, onkohan olemassa jotain miten...
  4. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täältä kans pahoittelut pettyneille :cry: tää on kyllä kokonaisuudessaan niin paskaa touhua että!! Kiitoksia kaikille onnitteluista :love: outoa vastaanottaa niitä! Tai jotenkin tuntuu että ei... en voi, ne tuo huonoa onnea... liian aikaisin onnitellaan jne :unsure: Digi kertoi tänä aamuna...
  5. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea maljakko!! (y) Täälläkin plussattu tänään (pp11) :love: clearbluen plussatestiin selkeä plussa, ihan tasavahvat viivat. Kyllä siellä siis jotain, kun ny vaan pysyis :unsure: luottoa onnistumiseen ei oo vielä(kään) yhtään, kyllä nää 2 vuoden pettymykset vaan tekee tehtävänsä. Viime plussa...
  6. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsempit multakin kaikille piinailijoille ja kiitos tsempeistä tänne päin piinapäiville :love: maljakkohan on ainakin prikulleen samassa tahdissa kuin minä! Huisia! Meinasitko jo tänään (pp9) testata? Mä odottelen ensi viikkoon... en oo päivää vielä päättänyt. Ehkä ti tai ke olisi jo varma tulos...
  7. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle voi päivittää 3.ICSI/1.PAS 2x2-päiväinen siirretty pe 28.4, testipäivä 12.5 Jees eli pääsin vihdoin viime perjantaina ekaan siirtoon tässä viimeisessä ICSI:ssä! Siirrettiin siis kaksi 2-päiväistä murusta kyytiin :love: Olivat molemmat selvinneet sulatuksesta täysin ja lähteneet...
  8. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea kesäheinä plussasta! Pidetään peukkuja että pysyy lujaa kiinni seuraavat 9kk :) Huikeeta! Annimiina89: Letroillakin voi ovis tulla milloin vaan, ei oo mitän tiettyä aikaa. Letrothan vaan stimuloi sun munasarjoja joten edelleen "ne ite tekee" sen ovulaation ja aina se riippuu vähä...
  9. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ensinnäkin, onpas tääällä ihania uutisia mun pitkän poissaolon jälkeen! @Roxanne hurjasti onnea plussasta! Ei vitsit <3 tää uutinen oli kyllä mahtavimmassta päästä! Ja ihanan plussauutisen jälkeen valtavat pahittelut suurta surua kokeneille :( Aina yhtö kurjia kuulla. Ja @Siida sä oot jo...
  10. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siida: kiitos toivotuksista mutta en pääse siirtoon. Ei ole letrot saanut aikaiseksi ovista eikä kohdun limakalvoakaan ollut ollenkaan. Lääkkeitä lisää ja odottelua seuraavaan kiertoon jos siihen satutaan saamaan sitten siirtokelpoinen tilanne. Ei tämä kyllä helppoa ole, aina annetaan pieni...
  11. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siis apua!! Kävin kirjoittamassa parisen viikkoa sitten punktiokuulumiset piiiiitkällä viestillä mutta sitä ei ole missään (n):mad: Näköjään kaksplussa tehnyt jonkinlaiset jökit enkä ollu huomennu ennenkuin vasta nyt kun kyselitte asiasta!! Noh, otetaan uudestaan :D Punktio siis oli ma 30.1...
  12. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä varmaan jatkossa kirjoittelen enemmän tuolla @another :in perustamassa salaisessa facebook-ryhmässä :) Jotenkin helpompaa mulle. Varmaan silloin tällöin eksyn tänne katsomaan teidänkin kuulumisia, ja saatan jotain joskus kirjoittaa mutta en varmaan kauhean aktiivisesti enää kommentoi täällä...
  13. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    pidän peukkuja ilo2010 :love: ja toivottavasti viivat vielä löytää takaisin bridge ja kalabaliikki!! (y) Täällä vihdoin alkoi kp43 menkat toissapäivänä, ja tänään alkaa sitten Gonal-f:n pistelyt illalla. Ens viikon keskiviikkona ultraan katsoon kuinka paljon kasvaa! Eli meillä tosiaan...
  14. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsempit tasaisesti piinailijoille!:love: Oma mieli taas jälleen kerran täysin maassa, kp42 eikä menkkoja näy.. on se kumma miten vaikeeta voi olla yrittää päästä edes punktioon! Ja kyllähän se taas mielessä käy että mitä mä sitten niilä mahdollisilla alkoilla teen kun tää kropan toiminta on...
  15. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitokset kaikille tasapuolisesti tsempeistä tähän uuteen hoitoon :) Täällä edelleen odotellaan menkkoja (nyt kp36) joten alkaa hermot kiristyä :D Oon tässä nyt viimeiset 10 päivää varmaan laskenu että "jos menkat alkaa tänään niin sitten punktio on tona ja tona päivänä todennäköisesti...."...
  16. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä kp29. Saa nähdä miten pitkäksi kierto venyy, kun ei ovista ollut taas tässäkään kierrossa. Nyt sitä odottelee malttamattomana vuotoa että saa alkaa pisteleen :D "Saa" :D Äkkiä se ääni kellossa sitten muuttuu...
  17. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei, marrasmai, oon kans niin pahoillani. :cry: Toivo2016, voi itku tuota tilannetta :( Epävarmuus asioista on aina vielä jotenkin pahempaa kuin negatiivinen asia itsessään! SalamaT, suuret suuret pahoittelut sinullekin :( Ja vielä Roxannellekin isot isot pahoittelut ja tsemppihalit...
  18. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa taas kaikille, ja anteeksi jos ärsytin poissaolollani tai sahaamisellani tai tunteideni kertomisella jotakuta. Sen verran vielä palatakseni tuohon sanomaani, ettei minusta ole näin rikkinäisenä tukemaan uusia tulokkaita, niin kiitos esim. Roxanne, marrasmai, Siida ja Vilijonkka (olikohan...
  19. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huikeeta jos marrasmai ja vilijonkka kuitenkin plussavat tästä ketjusta nyt!! Vitsit :love: Mä tulin toivottamaan kaikille tasapuolisesti tsemppiä vaihteleviin tilanteisiinne. Mä oon sen verran rikki tässä kohtaa, että en hetkeen jaksa roikkua täällä. Joskus sitä tarvii vaan taukoa. Enkä oikein...
  20. AdeliinaJosefiina

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pidän kovasti peukkuja kaikille tasapuolisesti että vielä viivat pärähtäis (y) Siida, miten sä jakselet? Oletko vielä yhtään miettinyt jatkoja? <3 Mulla nännit superkipeet ollut eilen ja tänään. Joutu eilen suihkussakin suojaan :whistle: mitä opimme tästä? Näköjään voi ihan normikierrossakin...

Yhteistyössä