IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Lullaby, no onpas ihme meininkiä, en voi muuta sanoa. o_O Mulla ainakin tehtiin kaikki siirrot sillä lääkkeillä tuetulla kaavalla (sama kuin Mandalalla ja Kesäheinällä), ja hyvin toimi joka kerta eikä oviksen ajoituksen kanssa ollut ongelmia kun Ovitrellella säädettiin sopivaksi. Vaatihan se toki kaksi ultrakäyntiä, mutta mun mielestäni se oli pieni hinta siitä ettei tarvinnut ajoitusta stressata. Ja siis mulla ei ollut ikinä edes puhetta lääkkeellisestä PAS:sista vaikka ikää on yli 40! No, en sinällään usko etteikö lääkkeelliselläkin kaavalla voisi olla hyvät mahdollisuudet onnistua, mutta ymmärrän kyllä että tilanne harmittaa.
Niimpä.. kai stten huomenna vielä soitan sinne ja yritän säälittävänä kärttää jos vois vielä vaihtaa ja kysyn jonkun toisenkin lääkärin mielipidettä, oompahan sitten ainakin yrittäny kaikkeni että ois paremmat olosuhteet. Tai sitten se on jo myöhästä tän kierron osalta..
 
Täh, Lullaby? Käskehän niitten kertoa ihan selkosuomella, että miksi ne tommosta höpisee!? Minä en usko, etteikö muitakin vaihtoehtoja löydy. Ja älä vielä toiviasi heitä sen rupusen suhteen. Minäkin puhelimessa sanoin hoitajalle ku ultra aikaa soittelin, että onhan siellä pakkasessa se yks kuulemma hyvä ja toinen kehnonlainen, niin hän sano mulle, että ei se nyt niin huono voi olla, kun on jatkanut noin pitkälle ja pakastettu (6pv). Eli täysin toimivia noi "rupusetki" voi olla ja yllättää iloisesti❤
 
Onnea plussista! Ja pahoittelut pettyneille, samassa veneessä...

Negana siis pysyi. En jaksa heti seuraavaan kiertoon yrittää. Seuraavaan siten innohep pois, se tuhruilu loppui parissa päivässä kun sen jätin pistämättä. Toivottavasti se ei vienyt mahiksia, mut sillä nyt on turha jossitella. Ajatus oli hyvä..
 
Täältä kans pahoittelut pettyneille :cry: tää on kyllä kokonaisuudessaan niin paskaa touhua että!!

Kiitoksia kaikille onnitteluista :love: outoa vastaanottaa niitä! Tai jotenkin tuntuu että ei... en voi, ne tuo huonoa onnea... liian aikaisin onnitellaan jne :unsure:

Digi kertoi tänä aamuna (pp12) "pregnant 2-3" :love: kunpa tää nyt jatkuis normaalisti!!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Uneksija17 10.5 (?/?)


Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Toivo2016 (kem)
maljakko
3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina
3.ICSI/1.PAS (2x2pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
No nythän niitä plussia rupes ropisemaan (y) eihän tässä perässä pysy. Onnea kaikille kunnon viivan saaneille (teillä on "vähän kivempi" sunnuntai edessä) Toivonkin laitoin nyt tonne tilastoihin vaikka kemiallinen vain oli.. Uneksijaa en vielä poistanut piinailijoista/laittanut plussaan?? kun epäselvä tilanne.. reason millon testipäivä ja monipäivänen siirrettiin?!!

Jännä että nyt on tullut plussia vähän pidempäänkin tahkonneille :love: AJ:llä onkin nyt sit jännää onko 1 vai 2!!!! :D
 
Apuva kun näyttää oudolle toi oma nimi plussanneissa :whistle: toivottavasti ei tuo huonoa onnea! (n) Oon niin epäileväinen kaikesta! Äsken laitoin kädet vatsan päälle ja kuiskasin toiveen että pysy pieni kyydissä, jooko? Mitähän meditaatioo kohta harrastan täällä, onkohan olemassa jotain miten saan raskauteni jatkumaan-rituaaleja :ROFLMAO:
 
SalamaT :( Ois ollu kyllä sunkin vuoro jo päästä plussalistalle ja pysyvästi!

Ja niinkun arvasin, ei onnistunu lääkevaihtokaan enää kun zumenon alotettu jo eilen.. melkein toivon ettei tekolimis kasvaskaan tolla mihkään, antas vuotaa pois ja sais alkaa koko homman alusta. Jos tällä menee ja rupu ylipäätään selviää siirtoon niin eiköhän sen kohtalo oo tällä sinetöity.
Kuulema tuolla klinikalla nyt vaan on se politiikka ettei näitä puolilääkkeellisiä juurikaan tehdä vaan luomu tai tavallinen lääkkeellinen. Kai sitä pitäs yrittää asennoitua että jos ois elinkelponen niin pystys kiinnittyyn heikommissakin oloissa ja blaablaa..niin varmaan. Vituttaa vaan kun ne olot ois helposti voitu tehdä paremmikskin. Mutta kun ei niin ei, väkisin väännetyllä feikkilimiksellä mennään.... ehkä se nega ei sit ois ihan niin paskaa kun välttyis viikkojen lääkeressiltä ja lugepuuroilta kalsareissa.
 
Voi poistaa piinailijoista. Negahan se oli. Nyt odotan lääkärin soittoa voidaanko tehdä Pas heti seuraavaan. Jos ei suostu niin alan soittamaan klinikoita läpi kuka suostuu. Mä en usko hetkeäkään ettei sitä voi tehdä seuraavaan kiertoon! Luovutin munasoluja nuorempana ja mulla tehtiin peräkkäisiin kiertoihin 3 punktiota, kun oli aikataulut ja solujen määrä ym. ongelmia. Jos punktio voidaan tehdä on voitava tehdä myös PAS.
 
Voimia ja tarmoa eteenpäin jatkamiseen Uneksija, Toivo, lullaby, Salama ja kaikki muut vastaiskuja kohdanneet!

Täällä ainakin ekan yön jälkeen kaikki hyvin - lääkäri soitti ja kertoi soluja olleen sittenkin 11 ja niistä 8 hedelmöittyneen normaalisti. Koska viimeksikään ei suurta katoa jakautumisessa käynyt, eiköhän tässä siirtoon perjantaina päästä :-D

Minä huomaan miettiväni koko ajan enemmän omaa ikääni nyt, kun tältä kierrokselta mahdollinen plussa saapuisi maailmaan vasta ensi vuoden puolella, jolloin omaan mittariin pärähtää 42, vaikka en vanhaksi itseäni millään lailla tunnekaan... Minkä ikäisiä te muut olette?
 
Minä 30 ja mies 29. Ikää on vielä, mutta ei haluta 10 vuotta yrittää :(

Lääkäri suostui PAS heti perään. Eli kun kierto alkaa loppuviikosta niin aloitan heti lääkkeet. Ei edes tähdätä luomuovikseen vaan lääkkeellisesti kasvatetaan limakalvo sopivaksi. Siirto loppukuusta ja sitten luget taas loppukiertoon.

Huoh, elämä jatkuu, vaikka siltä ei just nyt tunnukaan :(
 
Onnea teille plussanneille! :love::love:
Ja pahoittelut negan saaneille :( ja muutenkin kaikille vastoinkäymisistänne!

Xiennalle onnittelut saaliista ja tsemppiä ja onnea tulevaan siirtoon! (y)

Uneksija17 pahoittelut negasta :unsure: mitta mukava että suostuivat heti tekemään seuraavaan kiertoon siirron! :)

Sain puhelun juuri polilta, soluja olikin saatu 24 eikä 25. Mutta kuitenkin, niistä 15 hedelmöittyi :eek: viimeksi samasta määrästä saimme 9. Häkellyin määrästä sen verran etten tajunnut kysyä mitä jatkossa. Siis puhe kun oli et kasvatellaan suoraan blastoiksi, niin luulen et nyt ne menee pakkaseen ja kasvatellaan sit myöhemmin uusiksi. Tuoresiirtoahan minulla ei ole ja luultavasti seuraava pas tehdäänkin vasta syksyllä.

Tsemppiä kaikille teille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
love-, onpa teillä ollu nyt onnistunut hoito! Huippu määrä hedelmöittyneitä! Kyllä te varmasti pikku armeijan saatte pakkaseen❤

Xiennalle onnea myös onnistuneesta hoidosta ja onnea siirtoon.

Uneksija17 Huikee juttu kun pääset heti uudelleen. Tuoresiirron jälkeen on tays määrännyt pitämääm aina välikierron, mutta passeja tehtiin neljä peräkkäisiin kiertoihin. Synnytyksen jälkeen tämän toisen yrittäminen on ollu pelkkää odottelua kun ollut niin monta km tai jotain sen verran pidemmälle mennyttä plussaa, että kierto ollut sekaisin lähes joka siirron jälkeen.

Minä kävin ultrassa. Nyt on kp 10 ja 13mm follikkeli oli tuloillaan. Meni kyllä mullakin tää juttu vähän kuuseen ku menin lupautumaan pregnyl tutkimukseen ja luulin että se tarkoittaa pregnylin käyttöä oviksen irroituksessa, mutta osa tutkittavista tekeekin ihan tavallisia lh testejä ja osa irrottaa pregnylillä ja siinä ku lääkäri arpoi kumpaan joukkoon kuulun, niin tietysti tuli se lh testien teko. Ja siinä vaiheessa ku homma mulle kunnolla valkeni, niin enpä kehdannut enää sitten sanoa, että pitäkää tutkimuksenne, että haluan sen pregnylin. Tosi tyhmä juttu!!! Mutta oma moka ku lupauduin moiseen. Nyt sitte en saa sitä pregnyliä käyttää tässä oviksessa ja jos ovisplussa menee maanantaille, niin tämä kierto menee huti kun siirto osuu viikonloppuun ;( Lääkäri kyllä veikkasi, että tulee se sunnuntaina, mutta ei hänellä oo sitä kristallipalloa!? No ei oo niin...voi että ihminen tekee välillä niin tyhmiä päätöksiä, ennenku ottaa asiasta kunnolla selvää. No, vielä ehin kesäkuussa passiin, jos nyt menee tää porsaaseen, mutta ku en jaksaisi enää odottaa. Säikähdin sitäkin kun siinä ultratessa lääkäri tuumaa sille harjoittelevalle tyypille, että tolle endometrialle ei voi tehdä mitään....what!? Mikä!? No selitti sitte, että se tarkoittaa vaan tuota limakalvoa ja se on ihan hyvä????? Pikkusen jäi hämäämään, että oliko siinä jotain häikkää vai ei? Mutta, pakasteessa on kuulemma yksi huippu alkio ja se sieltä olisi tarkoitus kyytiin siirtää ensiviikon perjantaina. Ja se toinen siellä on 5päiväinen. Tämä tuleva siirto on jo kymmenes. Viides tuotti onnistumisen, tämä tuleva on onnistumisen jälkeen taas viides. Mun toiveet on tosi isot ja se pelottaa ihan hirveesti :(
 
Viimeksi muokattu:
Unohdin @Domi, eli siis 3 päiväinen alkio ja 22.5 testipv.

Onnea plussanneille ja tsempit pettymyksen kohdanneille!

Itse piinapäiviä viettelen. Yritän pitää itseni kiireisenä etten ajattele tulosta. Kovasti vielä maha on turvoksissa punktiosta. Olo on kuin olis viimesillään.
 
@Siida , mä myös osallistuin siihen tutkimukseen ja tuli Pregnyl. Kai sä voisit kieltäytyä tutkimuksesta ja pyytää saada pregnylin ihan muuten vaan? Siis kun mulle ainakin mainostettiin Pregnylin olevan käytössä näin. Haluavat nyt vaan tutkia.
 
Viimeksi muokattu:
Reason, taidan tehdä niin, että jos ei tuu sunnuntaina ovisplussaa, niin tuikkaan pregnylin nahkaan ku mulla on niitä jääkaapissa. Soitan sitte maanantaina polille, että näin tein ja päättäköön sitten mitä mun kanssa tekevät.
 
  • Tykkää
Reactions: reason
Onko sulle lullaby kokeiltu estradot laastareita? Niitä voi kai yhdistää myös pillereiden kanssa. Siinä estrogeeni imeytyy suoraan verenkiertoon eikä mene maksan kautta. Minulla se auttoi tiputtelu ongelmiin, mutta ehkä se voisi toimia sinun kohdalla paremmin kuin pillerit sen limakalvon kasvatteluun?
 
Pitäisi varmaan hieman esitellä itseään, kun muutaman kerran olen ketjuun kommentoinut. Täällä siis 30v nainen ja muutaman vuotta vanhempi mies. Ongelmina pcos, olemattomat siittiö, harvinainen kiveskasvain ja geenivirhe.

Meillä on 4. ICSI takana, josta vikassa käytettiin osittain lahjasiittiöitä. Kaksi ekaa julkisella, josta ne heitti meidät pihalle, kun ollaan kuulemma toivottomia. Kaksi vikaa yksityisellä, jossa onnistuttiin ekaa kertaa samaan alkioita meille. Omilla siittiöillä tehdyillä alkioille tehtiin PGD+PGS, josta saatiin kolme hyvää alkioita. Niitä sitten siirreltin, mutta ERA:n jälkeen selvisi, että kaksi siirrettiin väärään aikaan. Vikasta siirrosta tuli plussa, joka myöhemmin osoittautui kolminkertaiseksi tuulimunaksi. Ei ollut rassu päässyt kuorestaan irti kunnolla.

Nyt jäljellä neljä lahjasiittiöillä tehtyä blastoa sekä yksi keikkuu massussa pp5:llä. Tällä kertaa avustettiin alkion hatchingiä laserille, joten toiveet on korkealla, että tällä kertaa meillä onnistuisi.
 
Onko sulle lullaby kokeiltu estradot laastareita? Niitä voi kai yhdistää myös pillereiden kanssa. Siinä estrogeeni imeytyy suoraan verenkiertoon eikä mene maksan kautta. Minulla se auttoi tiputtelu ongelmiin, mutta ehkä se voisi toimia sinun kohdalla paremmin kuin pillerit sen limakalvon kasvatteluun?
Otetaan käyttöön kuulema lisäks jos ei oo kasvanu tarpeeks kp11 uä:ssä.
 
Siirto lähenee, onko täällä kuinka monelle siirretty 2 blastoa? Eka olin että haluan vain yhden alkion siirron mutta nyt mielessä tuo kahden siirto. Viimeksi olisi 3 päiväisiä 2 siirretty mutta toinen ei selvinnyt sulatuksesta.. Eli tää blastoilla siirto on ihan uusi juttu:LOL:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :)

AdeliinaJosefiina ihanaa, onnea!! :love: Minunkin mielestä tuntuu oudolta olla plussanneissa ja saada onnitteluja. Ja tuttu tuo ajattelumalli, että tietää huonoa onnea saada liian aikaisin onnitteluja jne. On tää piinaavaa vieläkin, mutta pitää yrittää myös nauttia ja ei auta kuin odotella ja toivoa kaiken menevän hyvin.

Pahoittelut Uneksija17, SalamaT, Toivo2016 ja muille pettymyksiä kokeneille :cry: Tsemppiä ja voimia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Kesänlapsi mulle ei siis itselle kahta siirretty, mutta mun lääkärin ja muun lukemani mukaan kahden siirrosta ei ole sanottavaa hyötyä todettu. Olen lukenut jopa sellaisia epäilyjä, että jos kahdesta siirretystä toinen tippuisi pois, voisi se mahdollisesti vetää toisenkin mukana siinä ihan alussa. Tiedä sitten kuin tieteellisesti tämä on mietitty, en muista enää lähdettä. Eli omalla kohdalla periaatteessa ainostaan silloin jos olisi huonomman laatuisia alkioita, mistä esim toista ainakaan ei kannattaisi enää pakastaa, niin silloin itse harkitsisin kahden siirtoa. Muutoin varmasti siirtäisin yhden alkion kerrallaan niin saisi enemmän siirtoja aikaiseksi. Tämä tietysti vain mun päätelmät ja mielipide.

Ja voihan se yksikin alkio jakaantua kahdeksi, kuten mulla esim kävi.
 
Kesänlapsi Mullekaan ei oo tehty kahden siirtoja kun 2 tai 3 päiväsillä mut ois voitu siirtää 3. hoidon 2. ja 3. blasto yhdessä jos 1.sta ois tullu nega (kkm). Blastoja ei ehkä yhtä herkästi haluta laittaa kahta kun niissä on muutenkin suurempi raskaus%. Ja täällä myös on klinikalla yhä vakiintuneempi käytäntö ettei siirretä kahta kun jostain erityisistä syistä, juurikin tuon Mandalan mainitseman syyn takia.. joku uus tutkimus kuulema, ettei ainakaan kovin eri laatusia kannattas laittaa samalla. Niin, ja sitten oon lukenu jostain että siinä blastojen viljelyliemessä ois jotain mikä voi aiheuttaa normaalia herkemmin kahtia jakautumista. Mullakin se keskeytyny km oli tälläset kaksoset.
 
:LOL:Menkat ei ole alkanut vielä....piinaillaan siis.
Jännää kyllä...vIimeksikään en testannut kuin vasta veritestillä.
Oli se aikamoista hakea tulosta ja kuulla lääkäriaseman työntekijältä vastaus.
Nyt ei menekään ihan saman kaavan mukaan tämä kerta...

Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut niille,joille tullut nega.
Täydestä sydämestäni toivon kaikille onnistumisia! :):geek:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
reason
22.5 (3pv/8.5)

Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 

Yhteistyössä