Hakutulokset

  1. Ä

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Voi kamala näitä keskenmenoja :( voimia kaikille joilla on mennyt kesken :( Minuakin kyllä jännittää. Nyt rv 8+1 eikä oo ultraan tai mihinkään vielä päästy. En oo oikein uskaltanut nauttia vielä raskaudesta. Oon kyllä yrittänyt nauttia mutta se epävarmuus ottaa sina vallan... Ens viikolla...
  2. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Luin ton tekstin minkä laitoit. Ja oli muuten hyvä kirjoitus :)
  3. Ä

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Sonara ja minmasu: Ei oikein sanat riitä, mutta haluaisin toivottaa voimia ja jaksamista sekä onnea tulevaisuuteen.
  4. Ä

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Mä laitoin pyynnön Iiris Leelle :) oon kyllä mielelläni fb ryhmässä mukana...
  5. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllä niitä tulee kaikenlaisia fiiliksiä... Se on ihan luonnollista... Muullakin on huono olo siitä kun yks läheinen on yrittänyt jo jonkin aikaa vauvaa eikä vaan tärppää ja ite sikiää melkein neitseellisesti... Että miten nyt hänellekin sitten kerron tästä mun plussasta... Jotenkin syyllinen...
  6. Ä

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Moikka :) mäkin siirryn nyt tuolta kuumeilijoista tänne plussanneisiin. Eli tein 1.7 raskaustestin ja se näytti plussaa :) sillon oli noin dpo10. Laskurilla sain lasketuksiajaksi 15.3.17... Neuvolassa se saattaa muuttua:) milloinhan sitä soittelis neuvolaan. Joillakin ollut jo...
  7. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    MoiKuka. Mä tein 1.7 raskaustestin, suunnilleen dpo10 ja plussahan sieltä tuli :love: eilen illalla tein noin tunnin pidätyksellä säälittävästä pissatipasta uuden testin ja en voinu uskoo kun sekin oli plussa :rolleyes: eli mulla tärppäs yk 2... Nyt vaan jännittää pysyykö pallero matkassa :)
  8. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka, olen ollut hiljaa tässä nyt pitkän aikaa kun ei oo ollu mitään uutta kerrottavaa... Oon lukenu kuitenkin teidän juttuja. Onnea kaikille joilla on pikkuinen pysyny matkassa ja voimia niille jotka vielä joutuvat odottamaan. Minä söin viimeisen pillerini 7.5 ja vaikka aiemmin kirjoitin että...
  9. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joku kyseli että onko muuta mistä on innoissaan.... Me ollaan rakentamassa omakotitaloa... tällähetkellä yläkertaan tulossa vaan kaksi makuuhuonetta... Esikoiselle oma huone ja vanhemmille toinen, sinne saa kyllä helposti kolmannenkin... Mutta mietin vaan että tarviikohan, kun olisi niin kiva...
  10. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minäkin oon innoissani katsellut vauvojen vaatteita ja rattaita yms. vaikka ei oo ees yritystä vielä aloitettu... Mäkin oon ihan hirveen innoissaan ja ei oikeen muuta osaa ajatellakkaan kun vaan vauva juttuja... Millonhan niitä vois alkaa ostelee :'D Mullakin on jotain esikoiselta vielä...
  11. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, ajattelin kirjoittaa tänne nyt ensimmäisen kerran. Olen lukenut teidän tilanteistanne jo aikaisemmin. Täytyy myöntää, että olen ennen pitänyt raskautumista itsestäänselvyytenä, koska ensimmäinen lapseni vain tuli minulle. Nyt olen lukenut teidän tarinoitanne ja huomannut että se ei ole...

Yhteistyössä