Toiveena vauva 2017-2018

Moikka,
mahtuuko mukaan kuumeilemaan, muurukka (25v.), yk1 kp 62/?, esikoista toivotaan :)

Ei olla vielä oikein kunnolla päästy edes aloittamaankaan, kun ei ole kierto tuntunut lähtevän e-pillereiden jälkeen käyntiin lainkaan. Yazit jätetty pois toukokuussa, jonka jälkeen ei ole tullut tyhjennysvuotoa eikä menkkoja :confused:
Suunnitelmana on tehdä tämän viikon lopussa raskaustesti, jos ei menkat yllättäisi sitä ennen. Jos testi on negatiivinen, hakeudun gynen puheille menkkojen käynnistämiseksi.
 
Mä taidan tarvita matikantunteja pahemman kerran.Jotakin sekoilen näiden päivien laskemisessa.o_O
Mutta siis tänään on ( luulen että nyt laskin täysin oikein.:LOL: ) 30/27 ja dpo 16. Menkkoja ei näy.
Lauantaina tein halpatestin liuskan ja oli nega.Olin ihan varma,että jos olen raskaana,se näyttäisi edes jotain haaleaa ja uskoin negaan.
Nyt alan epäilemään ja toiveet herää,että olinkin väärässä.
Arvatkaa kuka suuntaa tänään apteekkiin?!:) Pitäkää peukkuja,että kierto nro 13. olikin se THE kierto.
Aurinkoista päivää naiset!Tsemppiä ihan jokaiselle näiden vauvayrityspäivien kanssa painiville!(y)
 
Idina, Mua ei haittaa muiden plussat, päinavstoin ihana kuulla, että niitä tapahtuu :) Ainoastaan niissä tilanteissa, kun lapsi ei ehkä synny hyviin olosuhteisiin tai minua arveluttaa vanhempien kykeneminen huolehtimaan, voi tulla hiukan surulliseksi, mutta näitäkään ei kyllä lähipiirissä ole, joten sikäli kenenkään vauvauutinen ei ole ikinä vetänyt vielä mieltä matalaksi.

Nalkuttajalle peukut!Jännää!

Tervetuloa munkin puolesta uusille ja onnittelut akkuporakoneelle:)

Minäkin olen jo tsekannut, että jos tästä kierrosta tärppää ni la. on 30.4, olisi nappiaika ;).

Miten ajattelitte miehelle sitten plussasta ilmoittaa? Minä kaavailin, jotain erikoista (eri asia saanko pidäteltyä tietoa tarvittaessa). Mut eka idis siis oli et ostasin jonkun ISÄ-kupin hälle ja tarjoilisin siitä muina naisina kahvia ja kattosin kauanko menee ennenku tajuu. Osko muita hyviä ideoita :LOL: ?
 
Mä taidan tarvita matikantunteja pahemman kerran.Jotakin sekoilen näiden päivien laskemisessa.o_O
Mutta siis tänään on ( luulen että nyt laskin täysin oikein.:LOL: ) 30/27 ja dpo 16. Menkkoja ei näy.
Lauantaina tein halpatestin liuskan ja oli nega.Olin ihan varma,että jos olen raskaana,se näyttäisi edes jotain haaleaa ja uskoin negaan.
Nyt alan epäilemään ja toiveet herää,että olinkin väärässä.
Arvatkaa kuka suuntaa tänään apteekkiin?!:) Pitäkää peukkuja,että kierto nro 13. olikin se THE kierto.
Aurinkoista päivää naiset!Tsemppiä ihan jokaiselle näiden vauvayrityspäivien kanssa painiville!(y)
Peukut ja varpaat on pystyssä että nyt tärppäisi!

Kiitokset onnitteluista, ei tätä oikein vielä tajua. Nyt sitten alkaa ne piinaavat ensimmäiset kuukaudet. Tuossa katselin, että huhtikuisille ei ole vielä omaa pinoa vauvapuolella, joten hetken vielä hengailen täällä. Jos se siis muille sopii? Nyt sitten kaikki muutkin perässä huhtikuisiin! (y)

Itsehän tein tänä aamuna vielä varmuuden vuoksi kaapissa jemmassa olleen digin, ja kyllä vaan, siinäkin lukee ihan selvästi että raskaana :love:
 
Peukut ja varpaat on pystyssä että nyt tärppäisi!

Kiitokset onnitteluista, ei tätä oikein vielä tajua. Nyt sitten alkaa ne piinaavat ensimmäiset kuukaudet. Tuossa katselin, että huhtikuisille ei ole vielä omaa pinoa vauvapuolella, joten hetken vielä hengailen täällä. Jos se siis muille sopii? Nyt sitten kaikki muutkin perässä huhtikuisiin! (y)

Itsehän tein tänä aamuna vielä varmuuden vuoksi kaapissa jemmassa olleen digin, ja kyllä vaan, siinäkin lukee ihan selvästi että raskaana :love:
Minusta ainakin olsii ihana kuulla sinun oloja, vielä toivon, että itsekkin sen la:n sinne huhtikuun vikalle päivälle saisi ;)
 
Hei mäkin ostin sitä mutta se on niin kauheaa että miten sitä muka voi syödä?? Se kummallinen multainen maku ja suutuntuma meinaa pistää yökkäyttään. :sick:
Virtaa se kyllä antoi kun vähän sitä smoothien seassa sain nieltyä.
Mä laitan sitä smoothien sekaan aina ja hyvin vähän niin ei maistu juuri ollenkan. Noin puoli teelusikallista maksimissaan, muuten mulla menee maha sekasin. Varmaan kyl riippuu siitäki mitä macaa on, mulla se on Luomumacaa jauheena, ihan perusLifestä ostettu.
 
Siis onko Valion greippimehu lopetettu?! Ei löytynyt Jumbon Prismasta eikä Citymarketista! No, ostin sit tuoreita greippejä :giggle: Voi että olis tehny mieli käydä ostaa joku vastasyntyneen body :ROFLMAO: Mut ei, taikauskoinen oon :LOL::alien:
On lopetettu. Tropicanalla on Golden Grapefruit mehu, joka on ehtaa tavaraa hedelmälihan kera, ei lisättyä sokeria. Suosittelen. Oon aina tykänny happamasta, niin oon näitä greippimehuja juonu jo ennen kuin kuulin, että niistä vois olla tässä asiassa apua.
 
  • Tykkää
Reactions: Piikulain3n
Kännykässä on joo, mutta minulla ei ole aijaata tmv enkä osaa lisätä tänne kuvia. Voiko joku jeesata?
Mä tein niin että rekisteröidyin sinne aijaa.comiin, sinne oli helppo ladata kuva koneelta ja sitten siihen kuvan reunaan tulee kuvan nettiosotteet. Sitten laitoin täällä lisää "linkki" ja siihen sen osotteen. Mulla ei toiminu toi liitä kuva. Siihen tulee IMG logo mutta se kuva ei näy missään. Eli en osaa noita pikkukuvia liittää.
 
Täällä on kyllä niin vilkas viestiliikenne, ettei perässä meinaa pysyä. Plussia on tullut useita, onnea niistä, ja toivotaan kevätvauvoja teille! :love:Ja tsemppiä jälleen uuteen kiertoon joutuneille!

Kunnon kinttaat on hyvä ja tekee raskaustestin! Toivotaan, että vuoto olisi ollutkin hämäystä vaan, ja ovistesti näyttäisi raskauden takia plussaa!

Viime aikoina on tullut taas tosi paljon mietittyä tätä lisääntymistä - meillä siis minä tosi paljon kuumeilen neljättä, ja mies vähän vielä haraa vastaan, välillä on ajatuksessa mukana, mutta välillä on sitä mieltä, että eiköhän tämä perhe ole tässä. Luin tänään tämän artikkelin, ja ajatukset oli kyllä niin samoja kuin itsellä, vaikka tässä jutussa odotetaankin kolmatta. Meillä ei kylläkään ole lapsilla ollut mitään kummempaa sairautta tai muuta haastetta, kuten tässä perheessä.
www.vauva.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/kahden_lapsen_aiti_halusin_viela_yhden

Meillä asiat on sillä lailla mallillaan, ettei vauva aiheuttaisi muutoksia esim. asunnon tai auton suhteen. Eikä pelota omien voimavarojen riittäminen, vaikka onkin vähän samanlaista ajatusta, että vielä vähemmän kehtaa valittaa arjen haasteista tai pyytää apua, kun lapsia on tullut enemmän. Jotenkin tuntuu siltä, että oikeus urputtamiseen on mennyt siinä, kun lapsia on tullut ihan omasta tahdosta lisää. Lähinnä se pelottaa, että jos jokin meneekin pieleen tai lapsella on vaikea vamma, ja sitten perus lapsiperheen arki onkin jotain ihan muuta...

Te, kenellä on ennestään jo lapsi(a), miltä muiden vauvauutiset ovat nyt yrittäessä tuntuneet? Aloin tätä pohtia, kun kesällä on kuultu kahdesta tulevasta vauvasta, ja ainakin nyt, kun yritys ei vielä ole päällä ja omia lapsia jo on, niistä osasi olla vain iloinen. Ehkä asiaan vaikutti myös se, että nämä molemmat on perheen ensimmäisiä vauvoja. Ja toisaalta, kun lähipiirissä on myös lapsettomuudesta kärsiviä, olen miettinyt, että miten ikinä kehtaan kertoa (jos koskaan siihen pisteeseen päästään), että meille tulee jo neljäs? Voi tulla kyllä muutenkin puun takaa tämä uutinen, kun eihän meidän enää pitänyt...

Minulla siis on edelleen kierukka, ja pidetäänkin se ainakin vuoden loppuun, mutta olen nyt jo tarkkaillut kiertoa, joka näköjään on pari päivää pidempi kuin luomuna, mutta ihan säännöllinen. Ja sarjassamme huvittavia kuviteltuja raskausoireita: alkukesästä minulla tuntui pientä nykinää alavatsalla, ja sitä jatkui pari päivää. Elohiireksi tulkitsin, mutta pakko oli tehdä raskaustesti varmuuden vuoksi, kun olisihan se ihan hirvittävän noloa, jos ne olisikin olleet pieniä potkuja, eikä tajuaisi olevansa raskaana...:D En edes miehelle kehdannut tunnustaa...

Lämpimiä kesäpäiviä kaikille, toivotaan plussatuulia!

Luin ton tekstin minkä laitoit. Ja oli muuten hyvä kirjoitus :)
 
Akkuporakone, ihania uutisia! :) <3

Meillä täällä on erimielisyyksiä. En halua lähteä reissaamaan loppu viikoksi viereiseen kuntaan, ja mies rinnastaa sen nyt jotenkin kummallisesti meidän suhteen laatuun. Miehet. Lähinnä koen ahdistusta ja hirveää stressiä koko reissusta, mutta se ei mene jakeluun. Ehkä sitä pitää lähteä, onhan siitä koko vuosi puhuttu ja suunniteltu ja plaaplaaplaa. Ompahan jollakulla edes hyvä mieli.
Vatsatuntemuksia on _taas_, semmoisia ehkä kouristukseen/supistusmaiseen "kipuun" verrattavaa tuossa alavatsan keskustassa. Nännit eivät ole olleet näin kipeät piiiitkään aikaan. Eilen kesken kaiken melkein jo sanoin miehelle että älä koske, sattuu. Olisi ollut ensimmäinen kerta ikinä. Näppyä löytyy jo taas. Eiköhän ne menkat ala sitten tuolla ei-niin-hygieenisissä-oloissa, jos ei tuo yks nyt tule järkiinsä. o_O

Ihanan aurinkoista päivää ja loppuviikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tervetuloa uudet. Toivottavasti ette täälä kauaa viivy! :)

Akkuporakone onnea! :barefoot: Toivottavasti odotus sujuu hyvin.

Nyt kun on lukenut että monella kierrot heittele pillereiden lopetuksen jälkeen niin vähän harmittaa kun ei sillon aikanaan kun itse on lopettanut vuosia sitten tullut seurattua mikä oli vaikutus. Ei varmaankaan kovin suuri koska en ainakaan muista että oisin joskus niitä kaivannu. :ROFLMAO:

Kyllä täytyy sanoo että ihana olla lomalla, ja vielä että on hyvät ilmat! Toivottavasti tämä positiivisuus ja elämästä nauttiminen kaksistaankin jatkuu pitkälle pimeään syksyyn. Ens viikolla töihin ja sit vois alkaa varaileen sitä lääkäriaikaaki, vielä ei pysty. :cool::D
 
Idina, Mua ei haittaa muiden plussat, päinavstoin ihana kuulla, että niitä tapahtuu :) Ainoastaan niissä tilanteissa, kun lapsi ei ehkä synny hyviin olosuhteisiin tai minua arveluttaa vanhempien kykeneminen huolehtimaan, voi tulla hiukan surulliseksi, mutta näitäkään ei kyllä lähipiirissä ole, joten sikäli kenenkään vauvauutinen ei ole ikinä vetänyt vielä mieltä matalaksi.

Nalkuttajalle peukut!Jännää!

Tervetuloa munkin puolesta uusille ja onnittelut akkuporakoneelle:)

Minäkin olen jo tsekannut, että jos tästä kierrosta tärppää ni la. on 30.4, olisi nappiaika ;).

Miten ajattelitte miehelle sitten plussasta ilmoittaa? Minä kaavailin, jotain erikoista (eri asia saanko pidäteltyä tietoa tarvittaessa). Mut eka idis siis oli et ostasin jonkun ISÄ-kupin hälle ja tarjoilisin siitä muina naisina kahvia ja kattosin kauanko menee ennenku tajuu. Osko muita hyviä ideoita :LOL: ?
ihan paras :LOL: meillä miehellä tehdään esikoista (mulle jo kolmas) niin jotenkin haluaisin kans erityisellä tavalle hänelle kertoa - kaiken lisäksi mieheni on ihan kahvihirmu - saanko käyttää tätä ? :sneaky::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Täällä uusi
26v kuumeilija joka kovasti toivoo toista lasta esikoisen ollessa nyt 3.5v :) Ja mieskin vasta lämmennyt ajatukselle toisesta lapsesta ;)

Yk1, kp36/?
E-pillerit lopetettu 3.7 jonka jälkeen ei ole tullut tyhjennysvuotoa eikä menkkoja :confused:
Norm. Kierron pituus 28-30 mutta nyt on mennyt pitkäksi. Varmaan tuo pillereiden lopettaminen vaikuttanut.
Mutta odotellaan odotellaa :)
Tervetuloa, mulla oli kans sama tilanne, paitsi lopetin minipllerit 6.7, viime ma mua alko ärsyttää ku mitään ei tapahdu ni aloin juomaan greippimehua ja laloin ottamaan perjantaina royal geelejä ni lauantaina sit alko menkat. En tiiä oliko niissä taikaa, mut suosittelen kokeilemaan :)

-dino-:n lomafiilikset kuulostaa hyvältä. Oliisn todella loman trapeessa, mut vähäisetkin lomat häviää ku vaihan työpaikkaa. En oo vielä kertonu uudessa työpaikassa, mut koitan järkätä itselleni yhden 6-7pvn vapaan :giggle:
 
ihan paras :LOL: meillä miehellä tehdään esikoista (mulle jo kolmas) niin jotenkin haluaisin kans erityisellä tavalle hänelle kertoa - kaiken lisäksi mieheni on ihan kahvihirmu - saanko käyttää tätä ? :sneaky::ROFLMAO:
Tottakai :LOL: Meilläkin miehen eka ja mun toka ni jotenki on kiva keksiä jotain ku ei oo ite ni häkeltyny ku ekalla kerralla :)
 
Tervetuloa, mulla oli kans sama tilanne, paitsi lopetin minipllerit 6.7, viime ma mua alko ärsyttää ku mitään ei tapahdu ni aloin juomaan greippimehua ja laloin ottamaan perjantaina royal geelejä ni lauantaina sit alko menkat. En tiiä oliko niissä taikaa, mut suosittelen kokeilemaan :)
Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla (y) Eipä siinä mitään ainakaan menetä :)
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
Hei mäkin ostin sitä mutta se on niin kauheaa että miten sitä muka voi syödä?? Se kummallinen multainen maku ja suutuntuma meinaa pistää yökkäyttään. :sick:
Virtaa se kyllä antoi kun vähän sitä smoothien seassa sain nieltyä.
Mä oon laittanut noin teelusikallisen jogurtin sekaan ja siinä se menee musta hyvin kun vaan sekoittaa riittävästi. Limejogurtin kanssa ei tosin sopinut niin hyvin kuin vaniljanmakuisen. :D
 
Onnea Akkuporakone! :) Toi isä-kahvimuki on ihan loistava idea! Mä laitoin kuvan raskaustestistä miehelle silloin kun plussasin esikoisesta. Hän oli silloin vielä töissä, enkä malttanut odottaa siihen asti, että tulee kotiin. :D En tiedä pystyikö keskittymään töihin enää sen jälkeen sinä päivänä. :D

Mulla on ollut ajoittaisia menkkatuntemuksia alavatsalla. Toivottavasti seuraava kierto olisi normaali ellei tästä nyt plussaa tule. Ei sinänsä "plussaoloja", mutta ainahan sitä voi toivoa. :)
 
Muutamalla muullakin on eka kierto pillereiden jälkeen venähtänyt tavallista pidemmäksi. Onko jollain kokemusta siitä, että kuinka pian lääkäri määrää terolutit menkkojen käynnistämiseksi? Mulla kun nyt on jo kp 63 menossa niin tätä mietin :confused: Ennen pillereiden aloittamista aikanaan mulla oli säännöllinen 28 päivän kierto, jonka nyt haluisin takaisin:oops:
 
Tervetuloa uusille! Ja myös ihanista plussista onnea :love:

On: Eilisaamun vahvasti positiivinen ovistesti oli iltaa kohden ja tälle päivää haalistunu. Oon Tässä vaihtoehtoja punninnu, mietin jopa että onko mahollista et viime kierron ovis vaan olisi niin venyny. Viime kierrossa en tosiaan ovista bongannu varmaksi kun selkeitä tuntemuksia ei ollu ja reissun päällä ei testausmahollisuuttakaan ollu. Nythän nuo "menkat" oli sillälailla erikoiset, että tiputteli muutaman päivän jonka jälkeen jopa yks päivä kohtuullista vuotoa.. En tiiä, onko semmoinen edes mahollista, et se ois niin venyny vai onko mulla vaan niin sekasin menny hormonit, että ovis tuli jo nyt.. Tänään on kyllä illasta paukahtanu kunnon kuiva kausi päälle, että jotain kuitenkin on tapahtunu. Kesäsulku taitaa tuolla meidän polilla olla koko heinäkuun, joten sieltäkään ei voi kysyä. Harmillista kun just on saatu tämä kunnon yritys alkuun mutta aattelin, et kai tän voi ottaa semmosena lomana kun harakoille meni kuitenkin tämä kierto :D
 

Yhteistyössä