Hakutulokset

  1. M

    Kysymys Idols-Peten putoamisesta

    Mulla olis kans yks lippu sinne, en tee itse sillä mitään.
  2. M

    Etsi sinulle sopivin työ :)

    mäkihyppääjä
  3. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    jee jee, helmikuussa minäkin pääsen noihin kiertopaivälistoille osalliseksi kunnolla =)
  4. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Hervannasta, entäpä sinä? =)
  5. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ olen myös tampereelta :wave:
  6. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    tää ketju on kyllä ihan loistava! kiitokset sen aloittajalle ja tänne kirjoittajille.... kohta onneksi on jo helmikuu ja sitten voin kirjoitella tänne tuntemuksistani liittyen raskautumisen yritykseen, nyt voin vielä vain puhua siitä ajatuksen tasolla...mutta olisi jo helmikuu, häämatkalle...
  7. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    voi hitsin hitsi kun en millään malttais odottaa helmikuuta että "yritys" voisi alkaa...kovasti mietin että onko edes mahdollista tulla raskaaksi, haluaisin siihenkin varmuuden vaikka se ei ole edes mahdollista vielä..kaikki minulle heti on paha tapani ja tämä on niin suuri asia että onpa sitä...
  8. M

    kokemuksia Nuvaringista

    käytin Nuvaringia 2 vuotta kunnes nyt jätinpois ku lasta aletaan yrittämään helmikuun jälkeen ja voin sanoa että tuo Nuvaring oli paras ehkäisymenetelmä mitä olen käyttänyt ja sitä ennen testasin varmaan kaikki mahdolliset pillerit...ei ollut haluttomuutta eikä mitään muutakaan..alussa oli...
  9. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ osaako joku vastata tuohon kysymykseeni? :wave: :)
  10. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    meillä siis toiveissa esikoinen =) en jaksa ruveta listaa päivittämään :p onko muuten tietoa että vaikuttaako antibioottikuuri millälailla yrityksen aloitukseen, kun joudun pakolliselle kuurille tammikuussa ja helmikuussa jätetään kondomit pois?
  11. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ ja ikää siis minulla 25 vuotta :headwall:
  12. M

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    minä liityn tähän kerhoon myös :attn: vaikken enää oikein tiedä onko vauvakuumetta niin kamalasti, mutta selvää on että helmikuussa kondomit heitetään nurkkaan ;)
  13. M

    Puolison lapsen adoptio

    Se vielä pitää lisätä, etten oikeastaan tiedä voiko avopuoliso adoptoida edes puolison lasta kun adoptio ei ole laissa sallittu avopuolisoille. Me siis ollaan naimisissa. Mutta sekin tietty selviää kun soitatte sinne sos.virastoon.
  14. M

    Puolison lapsen adoptio

    Hei!Meillä tällainen prosessi menossa. Adoptio on tällöin perheen sisäinen adoptio, ja kannattaa ottaa yhteyttä oman kunnan sosiaaliviranomaisiin. He sitten ohjaa oikealle sos.tädille tai mahdollisesti esim pela:an eli sen tahon luo joka adoptioneuvontaa tekee. Adoptioneuvonta menee...
  15. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    just ouluun muuttanu, 25 wee mude + pikkumuori syntyny 03/06 mailii osotteeseen minski_e@suomi24.fi
  16. M

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Turku 3 lasta tytöt -02, -03, ja poika -06
  17. M

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö tuli 13.3.2006 39+3 2820 g ja 46 cm
  18. M

    löytyykö 1981 mammoja?

    Täällä myös! :wave:
  19. M

    Kuka tai mikä...

    Murkusta alkaen Stray Cats ja Brian Setzer, jota rakastin ja rakastan edelleen! :heart:
  20. M

    millä rv esikoinen syntyi?

    Neiti tuli 39+3

Yhteistyössä