Paikkakuta- ja lapsipino

  • Viestiketjun aloittaja yrttitarhurikatti
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 12:48 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 23:19 minna kirjoitti:
rovaniemi ja neljä lasta
Hei! Onhan täällä joku muukin Roista kuin vain minä :wave: Haluatko kertoa itsestäsi muuta? Me asutaan syväsenvaarassa =)
terve,
en ole syväsenvaarasta,käynyt siellä paljon ja yksi tuntemani nainen asuu (ehkä ) siellä.utelen vain,ettet vain sattuisi olemaan tuo henkilö?
-73 syntynyt?
Höh mua, nyt vasta huomasin tämän. En tosiaan ole ihan niin nuori vaan jo ikäluokkaa -67. Täälläpäin on paljon lapsiperheitä, mutta tässä meidän tiellä me ollaan milteis ainoat, on vaan sellaista mummoa ja paappaa. Se kemijärvellä asuva, joka tänne kirjoitteli, Äityli-73 (?) saattaa hyvinkin käydä juuri täällä mummolareissuillaan... =) Mulla ei ole vielä kovin paljon ystäviä täällä. Tulin miehen perässä tänne oulusta enkä ole koskaan ollut täällä töissä, joten omat sosiaaliset rinkini on oikeastaan se mitä lasten myötä on tullut. Mielessä on käynyt, josko olisin kysellyt, onko täällä roissa ketään halukkaita tapaamaan toisiaan ihan luonnossa =) Mitä luulet, olisitko itse kiinnostunut? =)
 
minttuneilikka
Mikä ettei.Itse olen myös muualta múuttanut,mutta ihan kivasti Rolloon kotiutunut.Nyt taas täällä nettailen yökyöpelinä pitäisi laittaa nukkumaan,mutta ihana rauha ja hiljaisuus hellii korviani.
 
kotiemo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:14 kotiemo kirjoitti:
Vähän korjausta ku tuli viimeisen lapsen syntymävuosi väärin laitettua

Juu Oulusta oon ja kehtaan sanoo
Lapsia tyttö 96, poika 97, tyttö 99, poika 2000, tyttö 03 ja tyttö 05.
Ei ihan säilynyt tuo järjestys, mutta eihän tuo haittaa. Ootin kyllä poikaa mutta tyttö tuli. :p
 
Uusi vanha tulokas tälle listalle, kun huomasin etten ole itseäni tähän listaan laittanut.
Taidampa sitten olla eteläisin äiti eli Espanja Katalonia poika-04

Onko kuka teistä rollolaisista asunnu siellä ennen vuotta -77, itse, kun muutin sinä vuonna sieltä pois ja muutama kaveri jäi silloin sinne ja olen yrittänyt heitä etsiä, kun olis kiva tutustua uudelleen :attn:
 
Mandi70
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:48 Apassin kyynel kirjoitti:
vai tällänen ketju oli kaivettu ylös :D
no täältä löytyy nykyisin tyttö sekä poika ja paikkana yhä Manse B)
Tampesterista mekin :wave:

Lapsia viisi, pojat 16,13 ja 1, tytöt 12 ja 8. Minä vm.-70 =)
 

Yhteistyössä