Hakutulokset

  1. H

    Clomeista

    Syödäänkö clomit aina 3.-7. päivä vai aloitetaanko ne joskus 5. päivä? *Yrittää muistella*
  2. H

    Mitat 3kk:n iässä?

    Minkä kokoisia teidän 3 kk ikäiset vauvat? Meidän neiti oli 6555g ja 61,3 cm (Syntymämitat 3240g ja 49 cm).
  3. H

    Onko muiden vauvoilla ollut rytmihäiriöitä?

    Koko raskaus on mennyt hyvin, mutta nyt loppusuoralla vauvalla ilmeni rytmihäiriöitä. Tänään aamulla neuvolassa kuului ylimääräinen ääni. Sain lähetteen sairaalaan ja kävin äitipolilla, jossa välillä oli joka kolmas ylimääräinen lyönti ja välillä meni pitkään ettei mitään. Sanoivat siellä että...
  4. H

    Uskaltaako lähteä reissuun?

    Viikonloppuna on täynnä 35 rv ja edessä olisi pitkä ajomatka, yhteensä n. 700 km. Tehdään mahdollisesti yhdän päivän reissu ja tai ollaan yksi yö, jolloin ajokilometrit jakaantuvat kahdelle päivälle. Olen käynyt lääkärissä viimeksi rv 30 ja silloin kaikki oli ok. Paikat olivat kiinni. Olen...
  5. H

    Uskomatonta mutta totta!

    Tänään kp28 tein testin, ja siinä oli KAKSI VIIVAA!! Hailakka, mutta kuitenkin niin selkeä. Ja ajatelkaa, eka ovuaatio varmaan kahteen vuoteen (tai jopa neljään vuoteen kun kp huidellut kolme vuotta 37-60 pv välillä). Tämä oli kolmas clomikierto annostuksella 2 tabl/pvä. Ensimmäisen kierron söin...
  6. H

    Montako clomikieroa syötte?

    Monta clomikiertoa te syötte, tai on sanottu kuinka monta max (paitsi jos raskautuu)? Ihmetyttää kun mulle sanottiin alussa 8 kiertoa. Muistan kuitenkin kun aikaisemmin söin että kuusi kiertoa niin se oli maksimi. Ohjeissakin muistan lukeneeni tuosta kuudesta...Syön nyt tuplaclomeja ja tämä on...
  7. H

    Lokakuun clomistit

    Kuu on vaihtunut jo monta päivää sitten! Pitäsikö aloittaa uusi ketju, kun tuo edellinen on venähtänyt aika pitkäksi? Kirjoitin jo tuonne syyskuun pinoon kuulumisiani ja vastasin sinne kysymykseen (kuka se olikaan? Pupuvaimo?) ovisoireiden kestosta. Kertauksena, mulla on kp 28 on menossa..ja...

Yhteistyössä