Montako clomikieroa syötte?

Monta clomikiertoa te syötte, tai on sanottu kuinka monta max (paitsi jos raskautuu)? Ihmetyttää kun mulle sanottiin alussa 8 kiertoa. Muistan kuitenkin kun aikaisemmin söin että kuusi kiertoa niin se oli maksimi. Ohjeissakin muistan lukeneeni tuosta kuudesta...Syön nyt tuplaclomeja ja tämä on kolmas kierto. Nyt sitten sanottiin että syön vielä tämän jälkeen neljä kiertoa eli yht. tulee 7.
 
Onnen rippeet
Minä en syönyt niitä kuin yhden kierron ajan 3 - 7 kp. Ultrassa huomattiin, että se kohdun limakalvo ei paksuunnu tarpeeksi. :kieh:
Kaikille ne klomifeenit eivät sovi, ja juuri minä olen näitä!!!
Seuraava kierto menee pistellessä menopuria. :(
 
Oon syönyt neljä kiertoa clomeja. Nyt pidän kuukauden paussin ja jatkan taas ensi kuussa (jos täti tulee). Lääkärin mielestä olisin kuitenkin voinut syödä noita clomeja vielä, ilman sen kummempia ihmettelyjä.
Mulla clomit toimii hyvin, ovuloin eikä limakalvo ole ohentunut. Ehkä siksi lääkäri oli sitä mieltä, että voin niitä hyvillä mielin syödä. Toivottua tulosta ei vaan ole tullut :'(
 
Minulla oli neljäs clomikierto, kun tehtiin ensimmäinen inssi. Keskenmenon jälkeen yksi vapaa kierto ja nyt taas clomifenit menossa. Ymmärsin, että kahdeksan kiertoa tällä annostuksella voidaan käyttää...
 

Yhteistyössä