Hakutulokset

  1. P

    Rollolainen

    Heips :) Sähän asut rollossa? ja muutkin rovaniemeläiset toki saa vastata :D Onko täällä jotain lapsikerhoja/avoimia päiväkoteja. ja muuta äksöniä lasten kanssa. Mitä kirppiksiä on ja missä kannattaa käydä ? Googlettamalla en oikeen ole löytänyt, liekö väärät hakusanat ja kun ei ole...
  2. P

    Seuraa Espoosta?

    Äiti ja 5 lasta kaipailisi espoossa seuraa :) Oon tosi huono nykyään tutustuun ihmisiin ja jotenkin semmosia luentevia paikkoja tutustua ei ole löytynyt. Asiaa hankaloittaa myös 2-vuorotyö. Olisko ideoita mistä sitä seuraa tai oikeastaan ystäviä löytyis :) Kun leikkipuistoissa kyllä...
  3. P

    Työhaastattelu

    Olisin mielipiteitä halunnut kysyä :) Jos olisitte olleet haastattelussa ( 10 paikkaa auki), ja teille sanottaisiin että lopulliset vastaukset tulee muutaman viikon päästä ja toisessa lauseessa sanotaan että mahdolliseksi aloituspaikaksi on mietitty jotain tiettyä paikkaa ja sanotaan et...
  4. P

    sterilisaatio

    Koitin käyttää hakuakin..mutta taidan olla aika käsi :D Kokemuksia sterilisaatiosta otetaan vastaan, lähinnä sen jälkeisistä kivuista yms.
  5. P

    vappumenu

    Mitäs teillä on vappuna tarjolla? Onko perus nakit ja perunasalaatit vaiko jotain muuta? Uusia vinkkejä kaipaan, hyviä salaatteja yms. ja tietty jälkkärit :)
  6. P

    Keksin huomiselle tekemistä

    Kyselin aiemmin päivällä tekemistä vaasassa, kun ollaan miehen kanssa huomenna oltu 11v yhdessä ja syksyn kriisin jälkeen olis kiva tehdö jotain kivaa. Nooh, varasin meille keilauksen :D ikinä en oo keilannu niin ajattelin josko irtois hyvät naurut :D ja joskus ollu miehen kanssa puhetta et...
  7. P

    Tekemistä vaasassa???

    Auttakaas hyvät ihmiset. Huomenna on 11v siitä kun ruvettiin miehen kanssa seurustelemaan :) syksyn kriisin jälkeen haluaisin yllättää miehen ja kehitellä jotain kivaa huomiseksi :) mutta mitä, mitä voi vaasassa tehdä, leffa ja teatteri on poissuljettuja vaihtoehtoja ja aina kun yhdessä...
  8. P

    Mummeliisa

    Heips, mikä se Vöyrillä oleva tallin nimi on? mulla ON IHan totaalinen black out ja tuli mieleeni etä palsta auttaa :D Meidän tytöt kun haluaisi ratsastustunnille kokeilemaan ja mä en voi soitella ja kysellä kun ei paikan nimi muistu mieleen :D Että josko sinä auttaisit :) -kiitos
  9. P

    Lasten hoitoon vienti

    Oonkohan ihan terve..saadaan tänään lapset hoitoon (4 kpl) ja vauva jää kotiin, nyt mulla on paha mieli viedä ne hoitoon :O vaikka ilolla menevätkin ja todella tarvitaan "kahenkeskistä" aikaa. Juu..ei siis ihme että avioliitossa ollu kriisiä..mamma vähän lapsissa kiinni :/ ( ja kriisit...
  10. P

    1kk ikäsen yöhoitoonvienti

    kysyn vaikkapa tiedän jo vastaukset :D Jos teillä 5 lasta ja saisitte ne hoitoon (nuorin 1kk) niin antaisitteko vauvankin? Taustalla parisuhdekriisi, ja nyt olis aikaa keskustella kahden ja päivittää tilannetta, kun lasten kotonaollessa mahdollisuudet jutteluun minimaaliset, kun lapsiin...
  11. P

    Uudelleensynnyttäjät, kauanko mennyt yli lasketun ajan?

    Siinähän se jo tulikin :D Nyt itellä menossa 40+3 ja kovasti kypsyttää olotila :D eihän sinne kukaan jääny oo, ja tulee aikanaan..mutta ei se nyt lohduta :D
  12. P

    Se olis laskettu aika tänään :)

    Saas nähdä, meneekö tämäkin sen 6 päivää yli :D Eipä mulla muuta :D
  13. P

    Sikiön pieni koko

    Hei. Kävin tänään neuvolassa ja lääkäri laittoi lähetteen kätilöopistolle sikiön pienen koon vuoksi ja korkean verenpaineen vuoksi, rv nyt 36+5 Jäi epäselväksi että minkäkokonen on/paljonko epäili olevan normaalia pienempi, kun meni vähän sumussa se käynti kun oli muutkin lapset mukana ja...
  14. P

    Klikkaa mua

    Kuka seuraa? Mä en oikein tiedä mitä mieltä oon :D jotenkin tykkään kovaa, mutta joku siinä tökkii
  15. P

    Ehkäisy synnytyksen jälkeen

    Pohdin tässä semmosta että mikä ehkäsy sopii imetyksen kanssa? siis muu kun kondomit? olenko ihan hakoteillä kun muistelen että minipillerit?
  16. P

    Taas niistä sienistä :D

    Eli mä nyt sain ne sienet :D ja ihan ilmaiseksi <3 mutta nyt uusi ongelma, mitä mä teen niille? Niitä PALJON, suppilovahveroita tais olla n.1kg ja sit ehkä litran?? verran mustatorvisieniä ja kanttarellejä, eli mitä mä nyt teen niille kun kokkaava osapuoli ei ole paikalla..jotenki ne pitäs...
  17. P

    Sienten saaminen, auttakaas nyt :)

    Elikäs, työkaveri tekstaili ja kysyi syödäänkö me sieniä, no sanoin että toki :) eilen tuli viestiä että oli keränny meille kilon suppilovahveroita ja on tänään nyt niitä tuomassa meille. Maksusta ei ollut puhetta, ja oikeastaan ei rahaakaan ole laittaa tommoseen ns.turhaan kun ei niitä...
  18. P

    pääkaupunkiseudulla asuvat

    Heips. Voisko joku vinkata mistä sais hyviä lastenhoitajia :) Tai vinkkejä mistä lähtee tukiverkkoa rakentamaan? Kaikki ideat tervetulleita.. Ja hinta noissa lastenhoitopalveluissa kiinnostaa myös...
  19. P

    rikkimennyt raha..

    Saako pankissa vaihdettua ehjään rahaan katki mennyt seteli mistä se toinen puoli on hukassa? Miehellä hajonnu 50e taskussa ja toinen puoli hukassa, on sen verran iso raha meille että ajattelin saako sen vaihdettua ehjään :/ jos joku tietäs. En jaksais lähteä pankkiin kysymään kahden riiviön...
  20. P

    Biisiapua

    mistä löydän/kenen biisi on se can*t you see, you are the only one for me Kiitos :)

Yhteistyössä