1kk ikäsen yöhoitoonvienti

pia
kysyn vaikkapa tiedän jo vastaukset :D

Jos teillä 5 lasta ja saisitte ne hoitoon (nuorin 1kk) niin antaisitteko vauvankin?
Taustalla parisuhdekriisi, ja nyt olis aikaa keskustella kahden ja päivittää tilannetta, kun lasten kotonaollessa mahdollisuudet jutteluun minimaaliset, kun lapsiin menee kaikki aika ja tietty kodinhoitoon. ja sitten kun ne viimein kaikki nukahtaa nukahtaa itsekin, ei pysy mitenkään silmät auki :D

Niin et mitenkäs te tekisitte, olisitte itsekkäitä ja laittaisitte parisuhteen tarpeet vauvan edelle, mahdollista tulevaisuuden parisuhteen hyvinvointia varten, vai odottaisitte ja toivoisitte että parisuhde sinnittelee hengissä ja odottaisitte että vauva vähän kasvaa ja koittaisitte jostain kohtaa päivää repiä minuutin pari ja saada keskusteluyhteyden auki?

itse jo tiedän mitä teen :D Halusin muiden mielipiteitä/ajatuksia kuulla
 
Laittaisin isommat hoitoon ja selvittelisin suhdetta niin paljon kuin vauvan kanssa olisi mahdollista. Vauva voisi ehkä olla hoidossa sen aikaa, kun nukkuu päivällä.

Toivottavasti saatte asioita selvitettyä! Tsemppiä!
 
"leppis"
Minusta keskustella voi ihan hyvin vauvan läsnäollessa. Ja tarpeen mukaan muutakin kuin keskustella, vauva nukkuu vielä suuren osan vuorokaudesta. En antaisi noin pientä hoitoon kuin pakon edessä, eikä tuo ole pakkotilanne.
 
"vieras"
Juttelisin vauvan ollessa kotona. Mutta jos tuntuisi siltä, että tunteet voi kuumeta liikaa ja tosiaan tarvitsisi sen hetken ihan kokonaan ilman lapsia, veisin sitten hoitoon.
 
pia
Meillä menee nuo 4 mummolaan, ( 10v, 8v, 5v ja 3v) Vauva siis jää kotiin :) Kun tosiaan nukkuu suurimman osan ajasta :)

Tunteet ei kuumene :D Vauva tosin menee sitten muiden hakureissulla kaupassakäynnin ajaksi myös mummua moikkaamaan :)
 
"vierailija"
Itse pitäisin vauvan kotona. Mutta jos parisuhde oikeasti on ihan kaatumistilassa, niin parempi varmaan olisi yrittää pelastaa se ja vaikkapa viedä myös vauva hoitoon. Tosin olen sitä mieltä, ettei yksi päivä voi kaatumistilassa olevaa suhdetta pelastaa, aikaa tarvitaan rutkasti enemmän ja perheellisen on sitä löydettävä joskus myös lasten kanssa olemisen lomassa.
 

Yhteistyössä