Hakutulokset

  1. matilda06

    Ale löytöjä

    mulla taitaa usein käydä just nuin :whistle:
  2. matilda06

    Ale löytöjä

    meillä ei lindexillä ollu ko jotain vauvan juttuja -70%. -50 tuotteitakin aika vähän. 2 paitaa ostin kummallekki lapselle.
  3. matilda06

    Hamppari, ranskalaisia ja kokista..

    samoin :p
  4. matilda06

    Ale löytöjä

    itse en oo löytänyt juuri mitään niin kertokaa mitä muut ootte löytäny. Voin sitte riemuita toisten säästämisestä :D
  5. matilda06

    Katsotteko sinkkuelämää sarjaa ?

    aika monesti tullu katottua..
  6. matilda06

    se siitä lumesta sitten...

    lunta on ja kokoajan tulee lisää :snotty:
  7. matilda06

    Jouluruokia.....

    hyi, hyi :x enää ei mene
  8. matilda06

    Mahtaako 92cm reimatec haalari sopia 2,5 vuotiaalle tytölle?

    meillä tyttö 3v ja 2kk ja hälle 98 haalari on sopiva/reiluhko. 3v neuvolassa tytön pituus meni himpun verran + käyrällä eli hieman ikäisiään pitempi. Näihin perustaen uskosin siis että se 92 on teille hyvä.
  9. matilda06

    ticketin talvitakkien koko?

    onko samaa koko luokkaa kuin reimatec vai onko vieläkin reilumpaa kokoa?
  10. matilda06

    Remu haalarista

    isojen malli vai babymalli? Isojen mallista laittasin 60e ja baby 40e.
  11. matilda06

    HEI SINÄ, joka aioit soittaa heti lastensuojeluun, jos näet 5-vuotiaan yksin ulkona!

    mekin asutaan maalla mutta mutta... 5v saa olla hetkiä yksin omalla pihalla, kyttäilen kyllä ikkunoista mitä se puuhaa. Vaikka ei mitään hulluja pelkäiskään niin koskaan ei voi tietää mitä tuo touhukas poika päättää alkaa puuhastelemaan. 3v ei ole yksin ulkona hetkeäkään (no, ehkä minuutin...
  12. matilda06

    Onko teille tullut hm:n ennakkokuvasto?

    jaa, muut ei ilmeisesti harrasta. Kihisen sitten itsekseni :snotty:
  13. matilda06

    Kävin tänä aamuna ottamassa sikainfluenssa rokotteen

    mulla meni n. 10h ja sitten kipuili pari päivää
  14. matilda06

    Onko teille tullut hm:n ennakkokuvasto?

    Mulle tuli se kysymys mailiin että haluaako kuvaston, heti laitoin (siis painoin sitä nappia ) että haluan. Kohta päättyy tilausaika ja mulle ei oo tullu sitä |O Sama juttu mun siskolla ja se kysy että missä kuvasto viipyy. Oli vaan sanottu että kaikki kuvastot on lähetty..
  15. matilda06

    katsoin kirpparilla tupperwaren säilytysrasioita ja hinta oli..

    kuvasto löytyy varmaan tupperin sivulta.
  16. matilda06

    isäinpäivä probleema :P

    hankin lahjan sekä lasteni isälle siis miehelleni sekä omalla isälleni sekä papalleni. Jonku mielestä on typerää ostaa omalle miehelle kun eihän se mun isä oo mutta lasten kanssa on kiva käydä hankkimassa jotain, yhdessä pakkailla lahjaa ja herättää iskä aamulla kakkukahveille. Ja kai sitä voi...
  17. matilda06

    Mitä nyt teen?

    säästä joululahjaks :D

Yhteistyössä