Ale löytöjä

Todelliset löydöt ovat jääneet tekemättä. Jos siis tarkoitetaan jotain aivan ihanaa pilkkahintaan. Sellaisia en ole nähnyt enää piiiitkiin aikoihin.

ennen joulua selasin nettikauppoja ja kaikista ihanimmista paidoista poitsulle olivat koot jo menneet ennen alea. Olen sitten käynyt kiinni kuin sika limppuun vaivaisella -20% alella niihin vielä kivoihin :)
 
gab
Tarpeellisten juttujen shoppailu alesta on pelkästään järkevää, mutta käsi sydämelle: ostitko jotakin vain siksi että sattui olemaan isossa alennuksessa? Vaikka et välttämättä tarvitsisikaan? "Suuri säästö" muuttuu äkkiä ylimääräiseksi rahanmenoksi.
 
Kävin H&M :ssä, meni 40 puntaa, mikään ei ollut aletuote. :snotty: En kyllä edes jaksanut niitä aletankoja selata, kun kaikki oli vaan heitetty siihen ilman mitään logiikkaa. Ei mun hermot kestä sellaista epäjärjestystä.

Topshopista ostin pari mekkoa alesta. -30 tais olla. Siellä aletuotteetkin oli laitettu esille nätisti ja loogisesti. :D

Muoks: Mikään ei tullut tarpeeseen. Mä nyt vaan tykkään ostaa vaatteita, vaikken niin tarvisikaan.
 
vieras
Marimekko: lapselle jääkarhu-pussilakanasetti ja jokapoika-paita, anopille siniset Lumimarja-pussilakana.setit, itselle Samu-Jussi Kosken villajakku, muutama jääkarhuheijastin.
Lindex: jotain vaatetta lapselle, tarpeellista mutta ei mitään ihanuuksia. Ikinä en osaa ostaa toppavaatteita lapselle alesta. Jotenkin uuvahdan, kun näen sen ihmismassan alerekeillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Tarpeellisten juttujen shoppailu alesta on pelkästään järkevää, mutta käsi sydämelle: ostitko jotakin vain siksi että sattui olemaan isossa alennuksessa? Vaikka et välttämättä tarvitsisikaan? "Suuri säästö" muuttuu äkkiä ylimääräiseksi rahanmenoksi.
me ostatetaan lähes kaikki vaatteet alennus myynneistä.
siis jotain 90% vaatteista

siis kaksi kertaa vuodessa ostetaan sen verran kun tarvitaan...
 
Yhdet housut lapselle, ja lapsi tosiaan tarttee vaatetta tuntuu et taas on kaappi puolillaan pieneks menevää vaatetta, mutta mä en löytänyt sitä mitä lähdin hakeen :/ ei ollu enää yhtään kokojan jäljellä remun talvihaalareissa et oisin ostanu ens talveks haalarin ja mulle käy joka vuosi näin. Aina se mun tarttema koko on loppunu jo hyvissä ajoin ennen alea :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Tarpeellisten juttujen shoppailu alesta on pelkästään järkevää, mutta käsi sydämelle: ostitko jotakin vain siksi että sattui olemaan isossa alennuksessa? Vaikka et välttämättä tarvitsisikaan? "Suuri säästö" muuttuu äkkiä ylimääräiseksi rahanmenoksi.
mulla taitaa usein käydä just nuin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Tarpeellisten juttujen shoppailu alesta on pelkästään järkevää, mutta käsi sydämelle: ostitko jotakin vain siksi että sattui olemaan isossa alennuksessa? Vaikka et välttämättä tarvitsisikaan? "Suuri säästö" muuttuu äkkiä ylimääräiseksi rahanmenoksi.
Noup, koska mä en ostanut mitään mikä olisi ollut isossa alennuksessa.

Toppavaatteet yritän ostaa systemaattisesti etukäteen ja samoin sisävaatteet. Tarkkaan olen arvioinut vaatetarvetta, huomioinut eri merkkien kokovaihtelut ja mitään rumaa en osta.

Mutta joku voi toki sanoa, että vähemmälläkin pärjäisi, meinaan vaatteen määrällä :LOL: Mutta talvi ja kesä-alessa ostan juuri lapsen vaatteista suuren osan. Völiaikana tulee ne heräteostokset enemmän tehtyä.
 
mamab
Mä ostin väärän kokosen Ticket-haalarin pojalle -30%, itselle kengät junior-osastolta -50%, mies kengät -70% ja mies housut -50% eikä edes lähdetty alemyynteihin tietoisesti :D
Rahaa paloi sellaset 200e.
 

Yhteistyössä