isäinpäivä probleema :P

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
HEippakaikki. Olen vähän hämmentynyt seuraavasta isäinpäivän vietostamme, kun ekaa kertaa vietämme isäinpäivää perheenä. Minun mieheni siis viettää ekaa kertaa isäinpäivää nyt, kun ennen olemme menneet juhlminaan minun isääni. Nyt kysynkin, miten tämän siirtymä vaiheen saisi jotenkin sujumaan. Oletteko te juhlineet omaa isäänne enemmän vai luonnollisesti lapsenne isää? Oletteko ostaneet molemmille lahjan vai omalle isällenne vain? ÄH. Ajatukset sekaisin.
 
vieras
OOtko sä ny vähän hassu? Haluatko että mies ostaa sulle äitienpäivänä lahjan vai vain äidilleen? Tuosta voit sitten päätellä miten sun tulisi toimia.

Mikä ihmeen siirtymävaihe?????
 
relax vaan.
teet niinkuin tuntuu luontevimmalta, hankit miehellesi jotain pientä tai et. ehkäpä hän kuitenkin ilahtuisi jostain pienestä muistamisesta kun ekaa kertaa viettää itsekin isänpäivää =)
pappaa ja isää voi minusta juhlia ihan samoilla kemuilla .
 
:)
Lapset on niin pieniä että olen heidän puolestaan ostanut lahjan miehelleni. Ja on se samalla kiitos minulta kun on niin hyvä isä. Aamulla juhlitaan kakun kanssa miestäni, saa lasten avustamana kahvit sänkyyn (samanmukaisesti) ja iltapäivällä mennään juhlimaan vaaria ja vaari saa meiltä kaikilta lahjan ja kortin.
 
hankin lahjan sekä lasteni isälle siis miehelleni sekä omalla isälleni sekä papalleni.
Jonku mielestä on typerää ostaa omalle miehelle kun eihän se mun isä oo mutta lasten kanssa on kiva käydä hankkimassa jotain, yhdessä pakkailla lahjaa ja herättää iskä aamulla kakkukahveille. Ja kai sitä voi itsekkin miehelleen kiitosta antaa siitä että on hyvä isä yhteisille lapsillemme :heart:
 
äiti
eiköhän sitä juhlita sen oman perheen kanssa sitten kun sellainen on. toki omaa isää kuuluu muistaa, mutta hän on viettänyt jo monta isänpivää, nyt on sinun miehesi vuoro. isäsi on tabvallaan isänvelvollisuutensa jo hoitanut kun on lapset aikuisiksi kasvattanut. miehesi on isä nyt ja tekee päivttäin töitä sen eteen ja kasvattaa lapsiaan, nyt on aika palkita ja muistaa häntä.
 

Yhteistyössä