Hakutulokset

  1. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    Eli onko kenelläkään muulla ihan henkisesti ongelmia loppuraskaudesta? Minä huomasin omalta kohdalta kakkosta odottaessa viimeisinä viikkoina alavireisyyttä. Nyt odotan kaksosia rv37+0, ja tuntuu ettei jaksaisi mitenkään. Itkettää ja raivostuttaa ihan joka asia, kaikki tuntuu...
  2. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    Eli onko kenelläkään muulla ihan henkisesti ongelmia loppuraskaudesta? Minä huomasin omalta kohdalta kakkosta odottaessa viimeisinä viikkoina alavireisyyttä. Nyt odotan kaksosia rv37+0, ja tuntuu ettei jaksaisi mitenkään. Itkettää ja raivostuttaa ihan joka asia, kaikki tuntuu...
  3. Anni-äiti

    Kuka tietää missä meidän digiboxin kauko on ?!

    Ei näy toosasta mitään ennenkö löytyy :kieh:
  4. Anni-äiti

    Sikiöiden kokoerosta..

    Pitäisikö minun olla huolissani.. Tasan kaksi viikkoa sitten ultrassa A-vauva painoi 2060g ja B-vauva 2160g. Nyt A-vauva painoi 2194g ja B-vauva 2623g. Eli A:n painon kehitys oli kokenut minusta jonkinmoisen hiipumisen. Vauvoilla on omat istukat, kalvot ja pussit. Lääkäriltä yritin kovasti...
  5. Anni-äiti

    Raskaushepatoosista..

    Minulla kaksosraskaus viikolla 32+5, ja nyt todettiin raskaushepatoosi :| Kertokaa minulle kaikki mitä tiedätte aiheesta, omat kokemukset yms.. Neuvonta ja opastus on ollut käytännössä nolla :o
  6. Anni-äiti

    Onkohan raskausmyrkytys?

    Menossa rv32 kaksosten kanssa ja nyt on alkanu olla kovia kramppeja lihaksissa ja suonenvetoa tavallista enemmän. Voikohan liittyä raskausmyrkytykseen vai mihin?
  7. Anni-äiti

    Mitä kummaa?

    Minulla on viikkoja kasassa 31+0, ja odotan kaksosia. Eilisen ja tämän päivän aikaan supistukia on ruvennut olemaan enemmän ja "tuntuvampia", mutta ihmettelisin enemmän alaselän kipuja. Minulla on kaksi synnytystä takana, joissa "tositoimien" tiesi alkaneen selän puolella tuntuvista...
  8. Anni-äiti

    Mitä kummaa?

    Minulla on viikkoja kasassa 31+0, ja odotan kaksosia. Eilisen ja tämän päivän aikaan supistukia on ruvennut olemaan enemmän ja "tuntuvampia", mutta ihmettelisin enemmän alaselän kipuja. Minulla on kaksi synnytystä takana, joissa "tositoimien" tiesi alkaneen selän puolella tuntuvista...
  9. Anni-äiti

    Milloinka?

    Niin, että milloinka olisi hyvä aika aloittaa valmistelut vauvojen tuloon? Tuntuu hulluudelta aloitella liian aikaisin, suorastaan kohtalon härnäämiseltä. Muttei täysi valmistautumattomuuskaan fiksulta kuulosta :ashamed: Joko kaikilla muilla oli tässä vaiheessa sängyt kasattu yms...
  10. Anni-äiti

    Haloo, onko siellä ketään...

    Onko kukaan muu onneton enää töissä :( :( Ei jaksais enää tähän aikaan perjantai-illasta... :snotty:
  11. Anni-äiti

    huh huh...

    http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594 Kuka tunnustaa omakseen.... :laugh:
  12. Anni-äiti

    Raskaudenseurannasta kysymys..

    Miten yksi lapsisen ja kaksi lapsisen raskaudenseuranta poikkeaa toisistaan? Onko tuplilla enemmän lääkärikäyntejä yms. Entäs synnytys? Onko paikalla enemmän porukkaa tai muuten seuratumpi tapahtuma? Kauheasti kysymyksia, kun on niin uusi asia tämä tuplien odotus....
  13. Anni-äiti

    Kysyn myös täältäkin..

    http://keskustelu.kaksplus.fi/t961190#m9772304
  14. Anni-äiti

    Kertokaa viisammat !!

    Mitkä ovat kohdun ulkopuolisen raskauden oireet? Minulla rv4+4, ja alavatsalla oikealla puolella on jonkin verran kipuja. Välillä juilii oikein kunnolla :( Kiinnikekivuilta ei tunnu (aikaisempaa kokemusta on).. Kipu tuntuu vain yhdessä kohdassa.
  15. Anni-äiti

    Meneekö auto vaihtoon?

    Meille olisi tulossa kolmas lapsi :heart: Nyt kovassa mietinnässä, että pärjätäänkö entisella autolla. Autoon ollaan muuten tyytyväisiä, mutta takana keskellä ei ole kuin kaksipistevyö :( Onko olemassa turvakaukaloita ja -istumia, jotka voi asentaa kaksipistevyöllä? Entäs missä iässä on...
  16. Anni-äiti

    Mistä kaavoja?!

    Olisi mukava ommella raskaus- ja imetysajan vaatteita. Mutta mistä kaavoja :|
  17. Anni-äiti

    kotona kirves kädessä!! sinun posti on täynnä!!

    yritin sinulle vastailla..
  18. Anni-äiti

    Valmistusohjetta kaipailen..

    Mitenkäs niitä tyttöjä tehdään.. ;) Olisi ihanaa saada kahden pojan jälkeen ostella tyttöjen vaatteita :flower: voi sitä hörsylöiden määrää...

Yhteistyössä