Hakutulokset

  1. MultiMamma

    V*tun apteekit!

    Joskuskin kun tarttis käydä apteekissa niin eiköhän ne oo perkele kiinni lakon takia!!! |O :'( :| |O
  2. MultiMamma

    Cerazette ja pahoinvointi

    Onkohan ihan normaalia että Cerazette pillereistä tulee pahoinvointia?En keksi muutakaan mistä vois johtua.Olen vajaan liuskan niitä syönyt. Ihan pelottaa että josko tässä raskaana ollaan TAAS!Ei jaksais enää kolmatta putkeen. :ashamed:
  3. MultiMamma

    Suosittele mulle hajuvettä

    Merkillä eikä hinnalla ole väliä. Tykkään melko makeista tuoksuista,mutta vanilja on ehdoton ei.
  4. MultiMamma

    Mitä löytyy vessasi lattialta?

    Siivosin tänään meidän kylppärin ja täytyy myöntää että hävettää se kaikki paska mitä sieltä löytyi!HUH! Tällä hetkellä siis lattialta löytyy ainoastaan roskis ja vessaharja. Mutta aikaisemmin: -Koirankarvoja -Tyhjiä vessapaperirullia -alusvaatteita -pyyhkeitä -sanomalehtiä...
  5. MultiMamma

    Väsyttää P*rkele!

    Mie herään muksujen kans vissii seittemän kertaa yössä ja silti mun pitää herätä aamulla yhtäaikaa ukon kans aamukahville!! |O V*ttu tää oo mistään kotoisin!!
  6. MultiMamma

    Painajaisia

    Minä näen painajaisia aina kun nukun kasvot seinäänpäin.Onkohan mulla jotain patoutumia? :/ tätä on ollut ihan lapsesta saakka...aika outoa..
  7. MultiMamma

    Pampers vaipat

    Mites,onko nuissa pampers vaippapakkauksissa keräilymerkkejä joista saa pisteitä? Kun ostin tytölle ekaa kertaa pampers vaippoja ja siellä näyttää olevan joku nalle-merkki pussin kyljessä...En ainakaan nettisivuilta löytänyt mitään..
  8. MultiMamma

    Vauvan merkkivaatteet helsinki?

    Mistäpä löytyy vauvalle merkkivaatteita helsingissä kuten Benetton,Marimekko..?Ajattelin tuttavan laittaa hakemaan sieltäpäin vauvalle vaatetta kun eihän täällä jumalan selän takana mitään ole! |O
  9. MultiMamma

    lapsilisästä

    pitääkö kelalle ilmoittaa kun vauva syntyy jotta tietävät laittaa lapsilisän maksuun?
  10. MultiMamma

    Ukon rahankäyttö!

    PERRRRKELE mulla menee hermot tuon äijän kans!Kun sanon sille että tässä kuussa pitää jäädä tilille rahaa ylimääräistä niin se käyttää ne ylimääräiset omaan harrastustoimintaan kertomatta mulle mitään!Sitten kun minä ajattelen lähteä kauppaan niin paskat!TILI ON TYHJÄ!! Tätä on tapahtunut niin...
  11. MultiMamma

    Teoria miehistä

    Mitä tapahtui Teoria miehistä eilisessä jaksossa? mie en kerenny näkemään kun nukutin typyä:( Lyhyesti ja ytimekkäästi jos ei jaksa selittää pitkästi..
  12. MultiMamma

    Mistä vyötärö mitataan?

    Siinäpä se tulikin. Mistä kohtaan vyötärö mitataan oikeaoppisesti?
  13. MultiMamma

    Vauvan napatynkä on hukassa!

    Poika heräs päikkäreiltä-vaipanvaihtoon, eikä napatynkää missään! :/ Etsin bodyn sisältä,pinniksestä ja kolusin lattiat mutta ei missään. Tietty koira syönyt sen :x Eipä tuolla mitään tunnearvoa ole mutta kiinnostais vaan tietää miten se on irronnut...
  14. MultiMamma

    Epäeroottisin vaatekappaleenne?

    Vedin juuri päälleni mummon ostaman joululahjayöpaitulin. Olen omistanut sen jo yli kymmenen vuotta ja vieläkin se on yhtä mukava päällä. Mies on sitä mieltä että seksiä ei tämä päällä heru :snotty: Muilla vastaavia?
  15. MultiMamma

    Kellään pinnasänkyä myynnissä?

    Niin oliskos kenelläkään myynnissä kohtuuhintaan pinnistä?

Yhteistyössä